נבחרת הוולנס
נבחרת הוולנס
ריקוד הוא תרגול רב עוצמה שיעזור לך לצאת מהראש שלך. מיה קרמר

משחרור ואמבטיה טקסית ועד לתנוחת האלה: מיה קרמר מתחברת לאנרגיה הנשית

נשים רבות התנתקו מהאנרגיה הנשית כדי לשרוד את הבית, העבודה והחיים העמוסים שהן מנהלות. מיה קרמר מגלה 10 דרכים להחזיר את האיזון ולהתחבר מחדש עם הנשיות והאלה הפנימית שבך

פורסם:
מה מתאר אותך טוב יותר? האם את מאורגנת, מגדירה יעדים, מכריעה, תחרותית ומרגישה צורך להיות בשליטה? ובמילים אחרות – "פועלת מהראש" רוב הזמן? או שאת יצירתית, אינטואיטיבית, בוטחת, אמפתית - מאפשרת לליבך ולתחושת הבטן להוביל את דרכך? אם התיאור הראשון מתאים לך יותר, כנראה שאת מובלת על ידי האנרגיה הגברית, ה"יאנג", כמו רוב הנשים (והגברים). העולם שבו אנו חיים, במיוחד עכשיו, בנוי על פחדים וכאוס והאנרגיה הגברית, שמבוססת על כישורי הישרדות, שולטת בו.
במסורת היוגית, האנרגיה הנשית, ה"יין" נחשבת לפאסיבית, רכה ומכילה. לכל אדם, ללא קשר למינו, יש גם אנרגיה גברית ונשית גם יחד, כשחוסר איזון באנרגיות יכול להוביל לחרדה, לבלבול ולדכדוך. נשים רבות התנתקו מהאנרגיה הנשית כדי לשרוד את הבית, העבודה, ההורות, והחיים העמוסים שהן מנהלות. כשאנחנו פחות מחוברות לאנרגיה הנשית אנו מרגישות חוסר איזון פיזי ורגשי עם שינויים במצב הרוח, כאבי ראש, מחזור לא סדיר, חוסר איזון הורמונלי, מתח וחרדה.
כל אישה ראויה להיות במלוא עוצמתה הנשית, ואני מזמינה אותך להכיר את הדרכים שלי להתחבר מחדש עם הנשיות והאלה הפנימית שבנו:
1. שחררי
כפי שהשנה החולפת הוכיחה לנו, אי אפשר לשלוט בכל דבר בחיים. קבלה ובחירה להרפות ולהבין שמה שקורה לך הוא חלק מהדרך שלך בחיים, לא רק תסייע בהפגת מתחים וחרדות, אלא גם תסיר דאגות ממה שיקרה בעתיד. השחרור יאפשר לך להיות בהווה ולראות דברים בצורה ברורה יותר. כשאת מתעוררת כל בוקר, אמרי לעצמך "היום, אני בוחרת להרפות ולהאמין שהכל קורה לפי הסדר הנכון".
2. הכירי תודה
קני לעצמך יומן ורשמי בו מדי יום לפחות שלושה דברים שאת אסירת תודה עליהם. פעולה זו תרחיב את ליבך ותגרום לך להיות אמפתית יותר. לאחר מספר שבועות תוכלי להבחין בשינויים חיוביים בחייך.
3. האטי
אנו חיים במרוץ עכברים שבו כולם מתרוצצים ומנסים להקדים זה את זה. האנרגית הנשית עוזרת להבין שלא צריך לרדוף אחרי כלום, כי הכל כבר זמין. קחי הפסקה ותבהירי לעצמך כיצד את רוצה להרגיש וסמכי על כך שזה יגיע אליך.
ישנן דרכים רבות לעשות זאת. את יכולה להתחיל לעשות מדיטציה או לעשות הפסקה ולהצטרף לסדנאות הבריאות שלי.
כל בוקר, לפני שתתחילי את יומך, האזיני לאישורי האלה שיצרתי עבורך:
ואם זה מרגיש יותר מדי - את יכולה פשוט לעצור רגע ולהניח את הידיים על הלב שלך ולנשום שלוש עד חמש נשימות עמוקות.
4. הזיזי את גופך
ריקוד הוא תרגול רב עוצמה שיעזור לך לצאת מהראש שלך לעבר גופך. השמיעי את השיר או את רשימת ההשמעה המועדפת עליך, עצמי עיניים, נשמי כמה נשימות עמוקות והרגישי איך זה להיות בגופך. דמייני שהמוזיקה יכולה לקבל צורה - איך היא תנוע? ואז אפשרי לגופך להביע את המוסיקה כאילו תרגמת אותה למעין שפה.
5. צללי לאמבטיה
כשעברתי פרידה והרגשתי ניתוק מעצמי, סיגלתי לעצמי טקס להשבת הכוח הפנימי והאנרגיה הנשית שלי. זה התחיל באמבטיה רגילה שהפכה לאמבטיית אלילה עם שמנים, פרחים ומלחים. שמתי את שמן הוורדים האהוב עליי, הדלקתי נרות, שתיתי תה נשי וכתבתי. עשיתי כל מה שיכולתי כדי להתחבר לעצמי בחזרה.
מאז, לכבוד לי לחלוק את הטקס הזה עם כל הנשים. יצרתי ערכת אלילה עם פריטים שבחרתי בעצמי, כולל מדיטציה, מנטרות ומוזיקה לה תוכלו להאזין בעת ביצוע הטקס המיוחד הזה
אמבטיית אלילה
(צילום ועריכה: סיגל לדנהיים)

6. קחי יום חופש
יום ללא תכנון הוא דרך נהדרת להתחבר לאנרגיה הנשית. יש ימים בהם אני בוחרת לא לתכנן ולאפשר ליום פשוט לזרום. נסי לתזמן יום אחד בשבוע בו את קובעת "יום חופשי" לטיפול עצמי – זמן עם אפס תוכניות בו את פשוט מרשה לעצמך לעשות כל מה שמתחשק לך, מעכשיו לעכשיו.
7. בחרי מנטרה לאהבה עצמית
מנטרה היא הברה, מילה, ביטוי או משפט הנאמרים בחזרתיות על מנת להשפיע על התודעה. כאשר המנטרה חוזרת על עצמה לאורך זמן, היא מחלחלת אל תת המודע. כתבי על עצמך שלושה דברים שאת שואפת להרגיש - לדוגמא: אני יפה. אני חכמה. אני ראויה. חזרי על המנטרה מדי יום באמצעות קריאות, לחישות או עמוק בלב.
7 צפייה בגלריה
מיה קרמר
מיה קרמר
כאשר המנטרה חוזרת על עצמה לאורך זמן, היא מחלחלת אל תת המודע
(צילום: ליאת לרנר)

8. אמצי את תנוחת האלה
תנוחת האלה (Supta Baddha Konasana) מבקשת ליצור קשר עם הנשיות האלוהית שבתוכנו, ולאזן את הכוח שלנו עם חוכמה פנימית עמוקה. התנוחה גם מרגיעה ומשקיטה את המוח. בשכיבה, תנוחת האלה מזכירה לנו להרפות ושזה בסדר להיות פגיעה ופתוחה לקבל מהיקום. לחוויה אינטנסיבית יותר – תוכלי לנסות אותה גם בעמידה (utkata konasana).
7 צפייה בגלריה
אנרגיה נשית
אנרגיה נשית
תנוחת האלה מזכירה לנו להרפות ושזה בסדר להיות פגיעה ופתוחה לקבל מהיקום
(צילום: Shutterstock)

9. הוסיפי קריסטלים לחיים
מאז שהייתי קטנה, תמיד נמשכתי לקריסטלים וגם היום אני ישנה עם אחד ליד המיטה שלי ולפעמים נרדמת בעודי אוחזת אותו ביד.
את מוזמנת להשתמש בקריסטלים (ראי הצעות בהמשך) כדי להתחבר לאנרגיה הנשית ששוכנת בתוכך ולהעביר גם את האנרגיה שלך לעולם. את אבני הקריסטל ניתן להניח בבית, לתרגל איתן מדיטציה או יוגה, להכניס לאמבטיה או לענוד כתכשיט, כדי לשאת את האנרגיה שלהן לאורך כל היום. בלילה, הטעיני את הקריסטלים במים מתחת לאור הירח ושתי את המים.
7 צפייה בגלריה
אנרגיה נשית
אנרגיה נשית
את אבני הקריסטל ניתן להניח בבית, לתרגל איתן מדיטציה, להכניס לאמבטיה או לענוד כתכשיט
(צילום: Shutterstock)

האבנים המומלצות:
  • רוז קוורץ: מחזירה אמון והרמוניה במערכות יחסים ומעודדת אהבה ללא תנאי. רוז קוורץ מטהרת ופותחת את הלב לקידום אהבה, אהבה עצמית, חברות, ריפוי פנימי עמוק ורגשות של שלום - כל התכונות של האנרגיה הנשית.
  • סלנייט: קריסטל האלה. עוזרת להתחבר לאלה הפנימית שלך ולתקשר בצורה טובה יותר עם העצמי הגבוה ביותר שלך.
  • לברדורייט: לאינטואיציה וגילוי עצמי. מעלה את התודעה ומביאה להרמוניה אוניברסלית.
  • מונסטון (אבן ירח): מסמלת נשיות, מחזוריות, לידה ורוגע. אבן הירח עוזרת להתחבר לאינטואיציה וליצור מרחב של שלום, זרימה והרמוניה בתוכך.
10. תחגגי את היופי שלך
כשאחיותיי ואני הגענו לגיל המביך 12-13, תקופה בה היינו מנותקות לחלוטין מעצמנו ונראינו איך שהסביבה שלנו ציפתה שניראה, אמא שלי הייתה לוקחת אותנו לטבע עם הרבה צעיפים, בדים רכים ואביזרים ומצלמת אותנו. את התמונות היא הייתה ממסגרת ותולה בחדרנו, כדי להזכיר לנו את היופי האמיתי שלנו. אמא שלי רצתה שנזכור שלא משנה מה, אנחנו אלות ונצר לשושלת נשים חזקה עם חוכמה עתיקה.
7 צפייה בגלריה
מנטה
מנטה
קרמר בצילומי בודואר
(צילום: רבקה סיגלה)
7 צפייה בגלריה
מנטה
מנטה
להתחבר לאלה שבתוכי ולחגוג את היופי שלי
(צילום: רבקה סיגלה)
7 צפייה בגלריה
מיה קרמר
מיה קרמר
חדר משלך
(צילום: רבקה סיגלה)

אחרי שהתגרשתי, הלכתי ועשיתי את אותו הדבר לעצמי. יצרתי קשר עם הצלמת רבקה סיגאלה ועשיתי איתה סשן של צילומי בודואר (Boudoir – חדר האישה בצרפתית) נשיים שהיו דרך חזקה מאוד להתחבר לאלה שבתוכי ולחגוג את היופי שלי.
הצטרפו להרצאה של מיה קרמר לכבוד יום האישה:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button