ד"ר מוניקה אלמן

ד"ר מוניקה אלמן, בעלת רשת מרפאות לאסתטיקה

האישה שתראה לך איך בעזרת הטכנולוגיות הנכונות תוכלי גם את להישאר צעירה לנצח

מוגש מטעם ד"ר מוניקה אלמן
פורסם:

1 צפייה בגלריה
ד"ר מוניקה אלמן
ד"ר מוניקה אלמן
ד"ר מוניקה אלמן
(סם יצחקוב)

היי, נעים להכיר
אני ד"ר מוניקה אלמן, בוגרת בית הספר לרפואה במילנו, איטליה, מומחית ברפואת עור זה 30 שנה, רופאת עור בקהילה ובעלת רשת מרפאות ד"ר אלמן לאסתטיקה. שותפה בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך ברפואה אסתטית, מרפאותיי היוו אתר בדיקה עבור ה- FDA . כמו כן, אני משתתפת בקביעות בכנסים בינלאומיים, מפתחת השתלמויות מקצועיות ברפואה אסתטית לרופאים ופרסמתי גם שני ספרים מקצועיים בתחום.
למה את צריכה אותי בחיים שלך
בשלושת העשורים האחרונים הדרישה לאסתטיקה הפכה לצורך אמיתי ורגשי של נשים ולאחרונה אף בקרב גברים. החיים האינטנסיביים ועתירי הסטרס בעידן הנוכחי, בשילוב גנטיקה וחשיפה לגורמים סביבתיים- אינם מיטיבים עם מראה העור שלנו.
כמי שהאסתטיקה והיופי הם חלק בלתי נפרד מחייה ומתפיסת העולם שלה, זה שנים שאני ממפה את המחקר בתחום ומתעמקת באפשרויות הטיפול מההיבט הרפואי, החברתי והאסתטי. כמומחית ברפואת עור הנמצאת בחזית החדשנות הרפואית והטכנולוגית וכמובילת דעה בקרב הקהילה הרפואית, אני רואה את ייעודי בצורך לעזור לכל מי שזקוק לידע שלי בכל גיל – מטיפול באקנה והסרת שיער בגיל צעיר, דרך פילינגים והזרקות וכלה בעשרות טיפולי אסתטיקה מתקדמים לפנים ולגוף כדי לשמר אותם לאורך השנים.
מה כדאי שתדעי על רפואה אסתטית ב-2021?
הכי חשוב: שאת צריכה רפואה אסתטית מותאמת אישית. לא כל טיפול מתאים לכל אחת. קיימים קריטריונים שבדקתי וחקרתי, שאותם אני משקפת לכל אחת בייעוץ הפרטני, וגם במדיה החברתית והמקצועית.
מעבר לזה חשוב שתכירי את שש הטכנולוגיות החשובות של העידן החדש - טכנולוגיות מובילות הנמצאות בשימוש בכל המרפאות שלי:
1. קליר ליפט. טיפול בטכנולוגיית לייזר המעודד את בניית הקולגן. עם השנים הקולגן, שמשמש כרשת התמיכה בעור, מתפרק ויש
צורך בטיפולים שממריצים את בנייתו מחדש לצורך השגת מראה רענן וצעיר. שיטה זו היא אחת המוצלחות לבניית הקולגן. הטיפול ממצק ומשפר את גמישות העור ומיועד לבנות 30 ומעלה שעורן מתחיל להיראות עייף, דהוי וחסר חיות. ניתן לטפל בכל אזורי הפנים - מסביב לעיניים, בעפעף העליון, בצוואר, במחשוף ואף בגב כפות הידיים.
2. טיקסל. טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך שאני חלק מהצוות המפתח שלה. בטכנולוגיה זו נעשה שימוש בחום מרוכז המועבר
לעור וגורם לחימום עמוק שלו תוך פציעה מינימלית של האפידרמיס. הטיפול מיועד לשיפור במרקם העור, בייחוד לפוסט אקנה, ומשמש גם לצורך החדרה של חומרים פעילים לעומק הרקמה. מתאים לנשים מגיל 20 ועד בעלות עור בוגר.
3. גלי רדיו (RF). טכנולוגיה מיוחדת המבוססת על גלי רדיו הגורמת לחימום עמוק של תת העור ומובילה לבניית קולגן איכותי לצורך
הידוק ומיצוק עור הפנים, הצוואר והגוף. בטכנולוגיה זו ניתן להשתמש גם במחטי גלי רדיו לטיפול בצלקות, בסימני מתיחה ובקמטים. מתאימה לבנות לגיל 20 ומעלה, בהתאם לאופי הבעיה והחלטה רפואית.
4. אולטרסאונד משולב גלי רדיו. האולטרסאונד משמש לטיפול בשומן וגורם לפינוי לימפטי והידוק של העור, וגלי הרדיו גורמים
לשיפור רשת הקולגן העמוקה. שתי הטכנולוגיות פועלות בסינרגיה ליצירת עור מוצק וחלק. הטיפול מספק תוצאות מרשימות ומענה יעיל לנשים עם מוקדי שומן בסנטר, בזרועות, בבטן ובירכיים.
5. PRP. שימוש בפלזמה טהורה אישית לשיפור מרקם העור בשילוב מוצרים ביולוגיים המעשירים את תת העור בחומרים החיוניים
לבניית תאים בריאים. טיפול זה מתאים במיוחד למצבים של פוסט אקנה ומעניק בוסט של רעננות, מיצוק וברק לעור הפנים, ומשמש אף להעשרת כמות שיער הקרקפת. שילוב של טכנולוגיות שונות בטיפולי הפנים עם PRP מעצים את האפקט המתקבל.
6. PRX. טכנולוגיה איטלקית מיוחדת העושה שימוש בחומרים המאיצים את התחדשות העור ותורמים למיצוקו באמצעות שפעול
תאי מערכת החיסון העורית. הטיפול מתאים לחידוש עור עייף ויוצר אפקט רענן ומואר מרשים במיוחד של עור הפנים. הטיפול עומד בפני עצמו, אך ניתן לשלבו עם טיפולים אחרים והזרקות למקסום התוצאות המתקבלות.

טיפ לחיים: רוצה לשמור על מראה העור שלך? חוץ מסרומים, קרמים וטיפולים אסתטיים, השקיעי גם בוולנס שלך – הישמרי מהשמש, הקפידי על תזונה מאוזנת, שמרי על שגרת כושר ומצאי זמן לרגיעה.

רשת מרפאות ד"ר אלמן
תל אביב, ראשון לציון, חיפה
טל': 5767 *


צילום: סם יצחקוב | ניהול הפרויקט: חן אלבז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button