ד"ר דיאנה זולוטניק, רופאה אסתטית

ד"ר דיאנה זולוטניק, רופאה אסתטית

הרופאה שתראה לך איך אפשר לשדרג את הנתונים הטבעיים שלך ולהגיע למראה החלומות ללא צורך בניתוח

פורסם:

1 צפייה בגלריה
ד"ר דיאנה זולוטניק, רופאה אסתטית
ד"ר דיאנה זולוטניק, רופאה אסתטית
ד"ר דיאנה זולוטניק, רופאה אסתטית
(אמיר יהל)

מי אני: "רופאה כבר עשר שנים במערך הדימות במרכז הרפואי סורוקה, בעלת קליניקה לטיפולים אסתטיים בעומר".

בגיל 21 התקבלה דיאנה זולוטניק ללימודי רפואה, בגיל 27 היא כבר עשתה את הסטאז' שלה ומיד אחריו התחילה את ההתמחות שלה במכון הדימות במרכז הרפואי סורוקה. אבל למרות הבחירה בתחום הדימות, ולכל אורך דרכה המקצועית, קינן בה רצון עז לטפל גם במראה החיצוני של אנשים ולהעניק להם מראה צעיר יותר בצורה הטבעית ביותר ובאמצעים קלים יחסית. "אני רופאת דימות במשרה מלאה, ולאחר השתלמויות מרובות ברחבי העולם אצל המומחים הגדולים והידועים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, לאחרונה הגשמתי חלום", היא מספרת. "בגלל הקורונה יצא לי להיות קצת יותר בבית, ובעלי עודד אותי לפתוח קליניקה לטיפולים אסתטיים כי אני מאוד אוהבת את זה. ואכן, בינואר האחרון החלטתי לקחת את האהבה שלי לאסתטיקה צעד אחד קדימה ופתחתי את הקליניקה.
"מאז שאני זוכרת את עצמי הבעתי עניין באמנות, יצירה, יופי, אסתטיקה, והידע בתחום הרפואה השתלב עם הידע האמנותי שלי. זה משהו שאני עושה בשביל הנשמה. זה כמו לצייר ציור בשבילי. אני מקבלת לקוחות מתוך אהבה עמוקה לאסתטיקה ולרפואה".

"הקורונה גרמה להזנחה של המראה שלנו. מה יותר כיף מלחזור לשגרה זוהרים, מלאי ביטחון ועם מראה טבעי ומשודרג?"


למה כדאי למי ששוקלת טיפולים אסתטיים להגיע דווקא אלייך?
"בגלל התוצאה. אני מאמינה בשינוי טבעי, אינדיבידואלי והרמוני, כך שהשינוי יחמיא ויזרום עם תווי הפנים של המטופל או המטופלת ולא ישנה אותם מהיסוד. רפואה אסתטית היא אמנות וכלי יעיל שיכול לתת עוד בוסט של ביטחון עצמי ולהעצים כל אחד ואחת מאיתנו. מעבר לתפיסה האסתטית שלי, שדוגלת במראה הטבעי, מבחינה מקצועית אני עובדת אך ורק עם החומרים האיכותיים ביותר ועוברת השתלמויות על בסיס קבוע כדי להיות תמיד מעודכנת. ברפואה חשוב ללמוד ולהתעדכן כל הזמן ולא להישאר מאחור.
בקליניקה שלי ניתנים טיפולי בוטוקס, מילוי קמטים הבעה וגיל, המסת שומן באזור הפנים, עיצוב אף ללא ניתוח, עיבוי שפתיים
PRP, , הזרקת קולגן, מזותרפיה, קולגן בוסטר, עיצוב לחיים, עיצוב לסת, מילוי שקיות וכהויות מתחת לעיניים, הצערת ידיים ועוד. מי שמעוניינת שאחרי הטיפולים יצליחו בקלות לזהות אותה, אבל יגידו: 'וואו, מה עשית? את נראית נהדר!' אני לגמרי הכתובת בשבילה. ניתן להתרשם מהגישה האסתטית שלי בדף האינסטגרם שלי: dr.diana_aesthetics.
האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה מצב מראה הפנים שלנו?
"אני סבורה שתמיד צריך לדאוג לפנים ועדיף מאוחר מאשר לעולם לא. עם זאת, בשנה החולפת כולנו מצאנו את עצמנו בנסיבות קצת שונות. הקורונה גרמה להזנחה של המראה שלנו. מכוני הקוסמטיקה היו סגורים לא מעט, ולכן עכשיו זה בדיוק הזמן לחזור לטפח את עצמנו בכל הכוח, ובתקווה שבקרוב נוכל אולי להשתחרר סוף־סוף גם מהמסכות. כיום בזכות טיפולי ההזרקות והטכנולוגיות המתקדמות אפשר להגיע לתוצאות יעילות שנראות כמעט מיד לעין ללא צורך בניתוח או בזמן החלמה. ומה יותר כיף מלחזור לשגרת החיים זוהרים, מלאי ביטחון ועם מראה טבעי משודרג?".

מה חשוב לדעת לפני שמתמסרים לטיפולי הזרקות ופיסול הפנים?

1. לוודא שיש למטפל תעודה ורישיון רופא ותעודות הסמכה בתחום האסתטיקה.
2. לבדוק את הכימיה והחיבור. ודאו שקשובים וסבלניים אליכם ואל הבקשות שלכם.
3. לערוך תיאום ציפיות. לברר אילו חומרים עומדים להזריק לכם וכמה זמן התוצאה תישמר.
4. לראות תיק עבודות. זה חשוב כדי להבין מה האני מאמין האסתטי של מי שיעצב את דמותכם החדשה.
5. לוודא שהחומרים המוזרקים עומדים בתקני משרד הבריאות. בקשו לפתוח את החומרים לנגד עיניכם ובדקו את התוקף שלהם.

DR DIANA ZOLOTNIK
Aesthetics
כתובת: סיגלית 17 , עומר
טל': 052-3099130

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז | חולצה: ASIA /// מכנסיים: בוטיק




לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button