"לא שמה על עצמי שום איפור ביומיום, חוץ מהימים שאני בעבודה באולפנים. חילי גם מעדיף אותי ככה". קורין גדעון

קורין גדעון רגע לפני הלידה: "לא יהיה אצלי ג'אנק פוד. אני אפילו אופה לחמניות מכוסמין"

איך נראית שגרת האימונים שלה בזמן ההיריון, מה הגילטי פלז'ר שלה ומי הרב ש"פתח לי את הצ'אקרות ושינה לי את החיים"? מנחת הטלוויזיה קורין גדעון מגלה הכל

פורסם:
קורין גדעון (28), אשת תקשורת ומגישה בקשת 12, פרזנטורית של אבישג ארבל בגדי היריון, נשואה לאיש העסקים חילי סורוצקין ובהיריון ראשון, עונה על השאלון של מנטה לחיים מאוזנים.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך?
"עד החודש השביעי הייתי עושה פילאטיס אצל מירב דואני פעמיים בשבוע ושני אימונים אישיים עם אלינור דרורי. מחודש שביעי הורדתי את הפילאטיס והוספתי הליכות ויוגת היריון פעם בשבוע עם חן אקרמן אלבז. בזמן קורונה הדבר היחיד שיש לעשות זה הליכות ואימונים, אז אין סיבה לוותר".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל?
"אני מודה שלא ממש התנסיתי בעוד סוגי אימונים. פעם ניסיתי יוגה, אבל זה לא אִתגר אותי והיה לי מאוד משעמם. עכשיו, בהיריון ועם המדריכה החדשה שלי, זה התחבר ואני נהנית".
השלימי את המשפט: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה...
"נורא. אני מרגישה כבדה ומנוונת. שגרת האימונים עוזרת לי לשמור על התזונה שלי. אם יש לי אימון למחרת, למשל, אני לא אוכל לא בריא באותו יום. זה גם עוזר לי לשמור על קלילות".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש מעולה?
"דג דניס בתנור, הכי פשוט, עם עשבי תיבול ושום ולימון. אני עושה גם הרבה מרקים מעדשים וירקות ומג'דרה בורגול ועדשים. אני בכלל אוהבת מאוד מטבח, ובעיקר אוכל בריא. גם כשאני מכינה פתיתים הם מקמח מלא, ובכל ארוחה חייב להיות סלט. ככה גדלתי, לא יהיה אצלי ג'אנק פוד. אני אפילו אופה לחם ולחמניות מכוסמין".

מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך?
"וואי, צ'יפס. אני חולה חולה חולה על צ'יפס. לא אסרב לזה אף פעם ואני לא צריכה להיות רעבה בשביל זה. בעיקרון אני אישה של מלוח, אבל בהיריון יש לי קצת יותר קרייב למתוק, למשל סופגניות בחנוכה".
"אני חולה חולה חולה על צ'יפס. לא אסרב לזה אף פעם ואני לא צריכה להיות רעבה בשביל זה"
איזה תכשיר טיפוח יש לך תמיד בתיק?
"שפתון ליובש, כי כל חיי סבלתי מזה, קרם לחות לידיים ומסקרת גבות. אני לא שמה על עצמי שום איפור ביומיום, חוץ מהימים שאני בעבודה באולפנים. חילי גם מעדיף אותי ככה".

איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר?
"ישנה, לא לעוד הרבה זמן כנראה. כשאני מתעוררת אני אוכלת לי עוגה עם קפה ועיתונים או מנשנשת מהסלטים של המעדנייה שלנו (סורוצקין מעדנייה יהודית - נ"ש)".
כמה פעמים ביום את אומרת "אני אוהבת אותך"?
"מינימום שלוש, ובעלי לא מחזיר לי מספיק. אולי אחרי שהוא יקרא את הריאיון הזה, זה ישתנה".
"כל שבת אני בלי טלפון. פעם נסענו לעשות שבת אצל חברים חרדים, אז ניתקתי, וזה היה כיף. הבנתי שהניתוק הזה נעים לי, למרות שאני לא ממש שומרת שבת"
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי?
"כל שבת אני בלי טלפון. פעם נסענו לעשות שבת אצל חברים חרדים, אז ניתקתי, וזה היה כיף. הבנתי שהניתוק הזה נעים לי, למרות שאני לא ממש שומרת שבת. כיף להיות מרוכזת בדברים אחרים ולא באינסטגרם שמעסיק אותי לא מעט ביומיום".
אספרסו חזק או תה ירוק?
"הפוך. אני מתה על חלב ולא טיפוס של תה. אם כבר אשתה תה, זה יהיה גם עם חלב".
פסיכולוג או קואוצ'ר?
"פסיכולוג. ניסיתי וזה היה מדהים. אני מאוד מאמינה שצריך לטפל בעצמנו ולהיות אקטיביים. הטיפולים גרמו לי להשתנות וזימנו לי את בעלי".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה?
"שיעור קבלה. אני לומדת כל שבוע עם הרב אשרוב אצל עדן ועודד. הוא מדהים ושינה לי את החיים, פתח לי את הצ'אקרות. גם ככה תמיד הייתי מחוברת לרוחניות, מאמינה בגלגולי נשמות ובעולם הבא".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת?
"היום, כשהלכתי עם אמא שלי לקנות דברים לתינוקת, הרגשתי בת מזל. אמרתי תודה על כך שאני בהיריון ושאני הולכת עם אמא שלי לקניות"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button