חופית שרון, מיס ביקיני 2021 בקטגוריית הגיל 32 ומעלה

מפתחת גוף טבעי: חופית שרון היא הזוכה בתחרות "מיס ביקיני 2021" לגיל 32 ומעלה

שרון, אמא בת 34 מאור יהודה, הגיעה לענף פיתוח הגוף באופן מקרי וקטפה את התואר "מיס ביקיני" לקבוצת הגיל שלה בתחרות השנתית. "הכרתי בעצמי צדדים מיוחדים שיודעים לעמוד בפיתויים, להישאר חזקה ולא להישבר - זה עורר אצלי רעב ענק להצלחה"

מעין פלג אבירם, אילן ספירא
פורסם:
ב-20 במאי הגשימה חופית שרון חלום וזכתה במקום הראשון בקטגוריית הגיל שלה* ב"מיס ביקיני 2021". ואל תתנו לשם לבלבל אתכם. מיס ביקיני זו קטגוריה בתחרות של האיגוד הישראלי לפיתוח גוף טבעי WNBF.
כשהיא לא עושה פוזות על הבמה, שרון, בת 34, תושבת אור יהודה ואמא של ליה (בת 12.5) היא עצמאית בתחום היופי ולומדת אימון כושר באוניברסיטת תל אביב. "הגעתי לענף פיתוח הגוף באופן מקרי אבל בטיימינג הנכון, והחזון שלי מתרכז בנשים ובעיקר בנערות - להוות להן השראה ומודל ובעיקר לתת כוח להגשים חלומות".
מה זה אומר פיתוח גוף טבעי?
"פיתוח גוף נבנה הרבה פעמים בעזרת סטרואידים. כאן התהליך טבעי לחלוטין - להתחטב דרך אימונים ואוכל בלבד. התחרות אורגנה על ידי קבוצה מקומית שפועלת מכוח האיגוד העולמי ועושים למתחרים בדיקת פוליגרף לפני התחרות, כדי לוודא שההכנה נעשתה בהתאם לכללים".
מה צריך כדי לקטוף את התואר "מיס ביקיני"?
"הצגת גוף חטוב מאוד אבל עם קימורים נשיים, סימטריה, פרופורציות טובות - מעין מלכת היופי של עולם הפיטנס. יש גם קטגוריות של מפתחות גוף, שם המראה יותר שרירי. במיס ביקיני זה יותר זורם ונשי, אבל עדיין יש עמידות שצריכות להחמיא לגוף. גם אצל הגברים יש קטגורייה של 'ביץ' בויז' בה עולים עם מכנסי גלישה לבמה, ושל מפתחי גוף, שם השרירים מאסיביים מאוד".

4 צפייה בגלריה
חופית שרון, פיתוח גוף, מיס ביקיני 2021
חופית שרון, פיתוח גוף, מיס ביקיני 2021
הצגת גוף חטוב מאוד אבל עם קימורים נשיים. מיס ביקיני 2021
(צילום: קרינה לוין)

מה כללה ההכנה לתחרות?
"המשימה היא להוריד כמה שיותר אחוזי שומן ובו זמנית להתחטב ולהעלות את מסת השריר באופן טבעי. התחלתי שלושה חודשים לפני התחרות. הגובה שלי 164 ויש לי מבנה גוף טוב. התחלתי עם משקל של 57 וחצי קילו ו-27% שומן ועשיתי תהליך מבוקר עם מאמן, שכלל תזונה קפדנית ושישה אימונים בשבוע - שני אימוני אירובי וארבעה אימוני כוח עם משקולות של 60-70 קילו. כשלא אוכלים הרבה, אי אפשר להרים יותר. לתחרות הגעתי במשקל 50 קילו ו-14% שומן".
נשמע קיצוני קצת, לא?
"כן. טבעי זה לא בהכרח בריא. גם המחזור הפסיק לי, אבל אלו הנתונים הנדרשים כדי להצליח בתחרות".

כמו מלכת היופי של עולם הפיטנס. חופית שרון בתחרות
(צילום: קרינה לוין)

שרון מספרת שאהבה כושר ותנועה מגיל צעיר, "אבל בעשור האחרון, אחרי לידת בתי, לקחתי את עצמי שלב קדימה בהיכרות שלי מול עולם הכושר, תחילה כרקדנית סלסה, ובחודשים האחרונים הייתי מרוכזת בהכנת הגוף והנפש לתחרות מיס ביקיני".
"לא השתתפתי בשום ארוחת חג. לא הלכתי לחתונות ואירועים, לא לחברים. הכל היה מדוד, אפילו המים שאפשר לשתות - בגלל שהתחרות טבעית ואי אפשר לקחת כדורים משתנים, אז שותים פחות"
האתגר היה ממש לא פשוט, "פיזית ובעיקר מנטלית. ההכנה מצריכה לעמוד בתפריט קפדני מאוד ולאסוף את עצמי כמעט כל יום לאימון בדרגות קושי גבוהות מאוד, לא משנה באיזה מצב אני. במהלך התהליך הזה הכרתי בעצמי צדדים מיוחדים שיודעים לעמוד בפיתויים, להישאר חזקה ולא להישבר, לזכור כל בוקר מחדש בשביל מה אני עושה את זה. וככל שהזמן עבר וראיתי תוצאות, זה עורר אצלי רעב ענק להצלחה. אחרי כל המסע הזה מבחינתי עוד לפני התחרות כבר זכיתי. אם יכולתי לחלום את זה, אין ספק שאוכל להגשים את זה".
על מה היית צריכה לוותר?
"התפריט שלי כלל 1,200 קלוריות ביום, כשהרוב חלבון (בשר, טונה במים, חזה עוף ללא שומן) עם מעט שומנים ופחמימות לאנרגיה ומאוד לא מגוון. הייתי רבה עם המאמן שלי, אסף זריהן, שייתן לי אופציות. ההכנה הייתה בחלקה בתקופת החגים ואני לא השתתפתי בשום ארוחה. לא הלכתי לחתונות ואירועים, לא לחברים. הכל היה מדוד, אפילו המים שאפשר לשתות - בגלל שהתחרות טבעית ואי אפשר לקחת כדורים משתנים, אז שותים הרבה פחות. הכל מחושב".
בקרוב תשתתף שרון בתחרות נוספת בארץ ואחריה תקבל תפריט עשיר יותר בוויטמינים, מינרלים וקלוריות, כחלק מההכנה לתחרות העולמית של ענף פיתוח הגוף הטבעי. "עד נובמבר אני אעשה תהליך של עלייה במסת הגוף, בעזרת תפריט עם יותר קלוריות ושינוי של תוכנית האימונים - בעזרתם אני אהיה גדולה יותר".

* תחרות מיס ביקיני כללה שלוש קטגוריות לפי קבוצות גיל (עד 24, עד 32 ו-32 ומעלה). בקטגוריית הנוספות זכו אור אבישי (עד 24) ולין אלטשולר - שגם זכתה בתואר "אלופת האלופות"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button