הדר מנג'ם שוורץ

הדר מנג'ם שוורץ, בעלים של משרד עו"ד ונוטריון​

עורכת הדין שתלווה אתכם בכל חתימה משמעותית וחשובה, תיתן לכם שקט נפשי ותחסוך לכם הרבה כסף ודאגות לעתיד

מוגש מטעם עו"ד מנג'ם-שוורץ
פורסם:

1 צפייה בגלריה
הדר מנג'ם שוורץ
הדר מנג'ם שוורץ
הדר מנג'ם שוורץ
(אינגה לקיו עילית ביוטי)


היי, נעים להכיר
שמי הדר מנג'ם־שוורץ, בת 40, נשואה ואם לארבעה, עורכת דין, מגשרת ונוטריון, בעלים של משרד עו"ד ונוטריון​ הדר מנג'ם־שוורץ. סיימתי בהצטיינות את לימודיי ב־2007, ואחרי שנים שבהן עסקתי בעריכת דין כשכירה פתחתי משרד משלי. תחומי עיסוקי: נדל"ן (כל סוגי העסקאות, לרבות פינוי ובינוי ותמ"א 38), צוואות, ירושות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך ושירותי נוטריון. אני מייצגת בעסקאות בכל הארץ, ובימים אלה מלווה מאות דיירים בארבע עסקאות של תמ"א 38/פינוי ובינוי במקומות שונים בארץ. בתחום התמ"א 38/פינוי ובינוי ייצגתי בעבר קבלנים, ולכן יש לי יתרון משמעותי - אני מכירה היטב את ההתנהלות של הצד השני.
למה אתם צריכים אותי בחיים שלכם
בשביל השקט הנפשי ותחושת הביטחון שלכם חשוב שיהיה לכם עורך דין שאתם סומכים עליו. אני מאמינה בהתמקצעות וחושבת שאין עורך דין שיכול לדעת הכל, לכן חשוב לי להתמקצע בתחומים שאני עוסקת בהם. הוכשרתי לערוך ייפוי כוח מתמשך, שהוא תחום משמעותי וחשוב, סמוך לשינוי שחל בחוק האפוטרופסות, ואני מנוסה בתחום מאוד.
חושבים אם לעשות עסקת נדל"ן, צוואה או ייפוי כוח מתמשך? הקפידו לוודא מהו תחום העיסוק של עורך הדין, והתייעצו תמיד לפני שאתם חותמים על מסמך או על הסכם משפטי.
בנוסף אני משתמשת גם בכלי הגישור שרכשתי בענייני מו"מ כדי להגיע להסכמות. מעבר למקצועיות, ליסודיות ולירידה לפרטים הקטנים אני תמיד נמצאת שם בשביל הלקוחות שלי. רוב הלקוחות שלי הם לקוחות שהיו אצלי פעם אחת וחוזרים אלי בכל נושא לאורך שנים, וכן לקוחות שמגיעים אלי מפה לאוזן. אני מלווה כל לקוח ולקוח שלי בכל שאלה, ונמצאת שם תמיד עבור לקוחותיי, גם הרבה אחרי שהטיפול בתיק הסתיים.
האני מאמין שלי בתחום עריכת דין
אני מאמינה שלא משנה על מה לקוח חותם - עסקת נדל"ן, צוואה או כל הסכם או מסמך אחר - הוא צריך לשרת אותו לא רק לאותו הרגע אלא להיות טוב עבורו גם בעוד שנים. לתפיסתי, חשוב שלקוח יבין על מה הוא חותם, מה היתרונות וגם מה החסרונות, ולכן אני מסבירה כל הסכם וכל מסמך בסבלנות רבה. בנוסף, אני מאמינה שתפקידי להשרות ביטחון ורוגע על לקוחותיי, ולכן אני תמיד מזמינה אותם לשאול ולהתייעץ עמי. כל שאלה תמיד מתקבלת בסבלנות ובהבנה, וכך גם נחסכות טעויות ללקוחות. אני סבורה גם שבמצבים מסוימים, בעיקר בענייני נדל"ן, אפשר לפתור מחלוקות בין בני משפחה מחוץ לבית המשפט ולחסוך לבני המשפחה הרבה מאוד כסף. כשמדובר בבני זוג, חשוב ששני בני הזוג יהיו חלק מהתהליך, ואני מלווה את שניהם ומיידעת אותם בכל שלב. לכן, למשל, אני מציעה לנהל את העניין המשפטי שפנו בעקבותיו בקבוצת ווטסאפ משותפת.

שלושה דברים שכדאי לכם לדעת בתחומי עיסוקי
  1. נדל"ן: חשוב לבדוק אם עורך הדין שבחרתם מתמחה בתחום, מכיוון שזה יכול להשפיע על תשלומי המסים ועל סיכויים לתביעות עתידיות. הידע שלי במיסוי מקרקעין חוסך ללקוח המון כסף. כך הלקוחות מלכתחילה לא משלמים כספים שאינם צריכים לשלם.
  2. צוואות וירושות: כשעורכים צוואה חשוב להבין מהן ההשלכות העתידיות גם מבחינת מיסוי. כדאי לחשוב מראש מה יהיה נכון ליורשים, וחשוב לתת את הדעת על כך. מכיוון שמדובר בנכסים, יש השקה גם לתחום הנדל"ן שזהו כאמור תחום עיסוקי העיקרי. זו גם הזדמנות לעשות סדר בנכסים ולראות שהכל רשום כמו שצריך, שהמוטבים מעודכנים בביטוחים וכיוצ"ב.
  3. ייפוי כוח מתמשך: בעיקרון, לכל אדם מעל גיל 18 כדאי שיהיה ייפוי כוח מתמשך שיסדיר את ענייניו במידה שלא יוכל לקבל החלטות. לא מעט משפחות מגיעות אלי לייפוי כוח מתמשך - מצב שיחסוך מהן, במקרה הצורך, לפנות לבית משפט במינוי אפוטרופוס.

עו"ד ונוטריון​ הדר מנג'ם־שוורץ
כתובת: סמטת הבונה 8, פרדס חנה־כרכור, "בית שמאי", קומה 2
טל': 04-6277700
אימייל: hadar@hms-law.co.il

צילום: אינגה לקיו עילית ביוטי. ניהול הפרויקט: חן אלבז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button