רוני ימין המומחה לפתרונות שיער מתקדמים

רוני ימין, מומחה לפתרונות שיער מתקדמים

איש המקצוע, שיעזור גם לכם להגיע לקיץ הקרוב עם רעמת שיער בריא ונהדר

מוגש מטעם רוני ימין
פורסם:


1 צפייה בגלריה
רוני ימין המומחה לפתרונות שיער מתקדמים
רוני ימין המומחה לפתרונות שיער מתקדמים
רוני ימין המומחה לפתרונות שיער מתקדמים
(אמיר יהל)

"מי אני: מומחה לפתרונות שיער והבעלים של רוני ימין - המרכז לפתרונות שיער. משמש כיועץ לפתרונות שיער בתוכניות אסתטיקה ויופי בערוצי הטלוויזיה השונים, מומחה לפתרונות שיער דליל והתקרחות, למילוי אורך ונפח, תוך דגש על שמירת בריאות השיער ושיקומו לאורך זמן".

חלק מאיתנו מתלבטים קשות באיזה מסלול קריירה לבחור בחיים. רוני ימין, מומחה לפתרונות שיער מתקדמים, לא ביניהם. כבר בגיל צעיר מאוד הוא נמשך למקצוע, וכשהיה בן 22 כבר היה בעלים של מספרה מצליחה. למרות גילו הצעיר הוא הבין כבר אז שהמפתח למקצועיות טמון בחדשנות. "מראשית דרכי דאגתי להוביל בתחום ולהיות חדשני ודרוך לכל שינוי", הוא מספר. "דרך זו דרשה ממני טיסות דחופות והשתתפות בתערוכות ובהשתלמויות ברחבי העולם. מפגשים אלה גרמו לי ליצור קשר עם גדולי המעצבים בכל העולם ולהיחשף לחידושים של החברות המובילות בתחום. באחת התערוכות נחשפתי לפתרונות של הארכת שיער. הבנתי שמדובר בפתרון שיכול לתת מענה לנשים רבות הסובלות משיער קצר ודליל. כבר אז, לפני 30 שנה, הייתי מפורצי הדרך בתחום תוספות השיער בארץ. בחרתי להתמקד בתחום זה ולתת את כל כולי לקידום הענף.
"במהלך שנותיי הרבות בתחום יצרנו שדרוגים רבים, ועם הזמן הגענו למסקנה כי שמירה על בריאות השיער היא תנאי ראשון עבורנו. היינו הראשונים שיצאו נגד דבקים והלחמות במקרה של שיער דק ועדין. לשמחתי, הצלחנו לפתח את פתרון 'הטופ' המהפכני לנשים הסובלות מדלילות באזור הפוני והקדקוד, אזור שלא ניתן להסתיר על ידי תוספות רגילות. כיום אנחנו יוצרים דגמים בלעדיים לנו שבעזרתם ניתן לתת פתרון לכל בעיה של דלילות, התקרחות ושיער פגום - לנשים ולגברים".

"יש לנו פתרונות מדהימים ופרקטיים לכל בעיה, בלי לשכוח לרגע את המוטו שלנו - שמירה על בריאות השיער היא תנאי ראשון עבורנו"


למה כדאי למי ששוקלת תוספת שיער להגיע דווקא אליך?
"בגלל הניסיון הרב, הפתרונות המתקדמים והעובדה שהשמירה על בריאות השיער היא תנאי ראשון עבורנו. אנחנו לעולם לא נעבוד עם דבקים והלחמות על שיער דליל. יש לנו במלאי יחידות 'טופ' בדגמים מיוחדים ובלעדיים שאמורות לתת פתרון טבעי ונוח לכל אישה ולכל בעיה - וכל זה באופן טבעי ביותר וללא חומרים מזיקים. כיום אנחנו חיים בעידן שבו נשים לא צריכות להסתובב יותר עם שיער דליל ופגום, יש לנו פתרונות מדהימים ופרקטיים לכל בעיה, ואנו יודעים לספק את המוצר הטוב ביותר שקיים בעולם. לדוגמה, בזמן הקורונה עבדנו יחד עם המפעלים שלנו על שיטה חדשנית ליצירת תוספות להקניית אורך שנקראת 'שיטת הנוצה'. מדובר בחיבור של קבוצות שיער רבות על חוט דק, כך שעיקר החיבורים הוא על החוט. במקום לקבל 100 חיבורים על ידי דבקים והלחמות, אנחנו מחברים את אותו חוט על ידי עשרה חיבורים לכל היותר - וגם זאת ללא דבקים והלחמות".
האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה קורה עם הראש שלנו?
"עברה עלינו שנה לא פשוטה שגם לוותה בלא מעט מתח, ואין כמו מראה צעיר ומלא ביטחון עצמי. אנחנו נמצאים בתקופת שיא במתן פתרונות למילוי שיער ולהקניית אורך ונפח. נשים רבות קיבלו אצלנו חיים חדשים בזכות התוספות המתקדמות, וכיום הן מסתובבת מלאות ביטחון לאחר שנים של פגיעה בביטחון העצמי בשל מראה השיער שלהן. אין לי ספק שזה משליך גם
על תחומים נוספים בחיים. מעבר לזה, בחלק לא קטן מהמקרים גם השיער הטבעי השתקם. כמו שאומרים: התרופה הטובה ביותר זה להרגיש טוב עם עצמך".

5 סיבות מצוינות לבחור בתוספות שיער

לדברי ימין, הבחירה בתוספות שיער היא הפתרון היעיל, המהיר, הבריא והנכון ביותר לנשים שסובלות מהידלדלות של השיער. והנה גם פירוט הסיבות:
1. מראה צעיר ומלא ביטחון עצמי.
2. קל לתחזוקה ונראה טבעי.
3. אפשר לשחק עם העיצוב (תספורות ותסרוקות שונות).
4. מתאים לאקלים הישראלי.
5. פתרון מהיר לפני עונת האירועים.

רוני ימין - פתרונות שיער מתקדמים
כתובת: סוקולוב 77 , הרצליה
טל' : 09-9550040, 050-2916131

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button