יעל ענתי

יעל ענתי, מאמנת כושר ותזונה

האישה שתצעיד אותך ואת הגוף שלך לאביב הבריא והחטוב בחייך בלי אף מילה על דיאטה

מוגש מטעם יעל ענתי
פורסם:

1 צפייה בגלריה
יעל ענתי
יעל ענתי
יעל ענתי
(אמיר יהל)
היי, נעים להכיר
שמי יעל ענתי, אני בת 39 ואמא לשלושה, מאמנת כושר ותזונה לחיים בריאים ושמחים יותר למעלה מ־20 שנה, והבעלים של "מרזות ונהנות", תוכנית הרזיה וכושר בליווי צמוד 24/7 קבוצתית ואישית, ושל סטודיו "יעל ענתי" ברחובות.

למה את צריכה אותי בחיים שלך
החלום שלי הוא לשחרר אותך ממאסר העולם של הדיאטות, מחיים המנוהלים סביב קלוריות, נקודות, קילוגרמים ומספרים, ולהביא אותך לבריאות ומשקל תקין בדרך של יציאה לחופשי מהמלחמה התמידית באוכל ובגוף שלך, ולהתאהב מחדש בחיים ובעצמך. דיאטה זה פאסה - אני מאמינה באורח חיים מאוזן ובריא. בקבוצות שלי אני אף פעם לא אגיד לך מה לאכול וכמה. בתהליך עקבי וליווי צמוד יומיומי לתפריט שתבחרי, תלמדי מה עושה לך טוב - ומה פחות. למרות המורכבות והעומק שזה דורש, נוכחתי לדעת כי זו הדרך הכי נכונה ובטוחה להצלחה. עצם החופש שניתן לך בבחירת המזון, יגרום לך להיות באחריות מלאה על התהליך ולהצליח לתמיד.
בדיוק מסיבות אלה ומתוך תפיסת העולם הזאת הקמתי את סדנאות "מרזות ונהנות" – שיטה ששינתה כבר לאלפי נשים את הבריאות ואת הגזרה. במפגש הראשון חלק מהנשים מגיעות סקפטיות, אחרות חדורות מטרה, ויש גם מיואשות. לראות את כולן בנקודה הזו ולדעת שממש בקרוב כולן יהיו במקום אחר - שרמת האנרגיה שלהן תהיה שונה, שהבחירות יהיו אחרות, שהאמונה תחזור ללבן, ושהתוצאות המדהימות שישיגו יניעו את גלגלי ההצלחה - זה הדבר הכי מרגש בעולם. בסדנאות שלי מתרחש קסם. באים לחיות בריא ולרזות, וביחד עוברים חוויה גדולה יותר - חוויית חיים.
"הגישה שלך, ולא הגוף שלך, יקבעו כמה רחוק תגיעי"
בקבוצה נשים מבינות שהן לא היחידות שמתמודדות עם הקושי. הפרופורציות שלהן משתנות, הן מרגישות פחות לבד במדבר האינסופי של המצוקה סביב ההשמנה. תחושת היחד ממלאת ומחברת אותן אל הדבר החשוב ביותר לשמירה על מוטיבציה - התקווה. עבור משתתפות שנמצאות בתחילת הדרך שהות לצד אלה שעברו משוכה או שתיים, וכן כאלה שהן כבר בסופו של התהליך, מעוררת ומשמרת תקווה לימים טובים יותר עבורן.
מעבר למפגשים הקבוצתיים הן מגיעות להתאמן בסטודיו. זה עוד נדבך ב־360 מעלות שאני מנסה להנחיל. תהליך ההרזיה חייב להיות משולב עם פעילות גופנית. אני מלמדת אותן ליהנות מזה, להתמיד באימונים ולהגיע למרות הקושי שחלקן חוות, לא כולן אוהבות קפיצות ואקסטרים, לכן אני מקפידה על מגוון רחב של סוגי אימון ומאפשרת בחירה.

עדיין שואלת את עצמך למה לעשות את זה איתי?
התשובה שלי בשבילך היא: כי זו ההגשמה שלי, השליחות שלי לעולם, זה לא עוד "עיסוק" ובטח שלא עוד אימון כושר ועוד דיאטה. בסדנאות שלי מתרחש קסם. באים לחיות בריא ולרזות וביחד עוברים חוויה גדולה יותר, חוויית חיים. בדיעבד, הרבה רגעים הובילו אותי למקום שבו אני נמצאת כיום. הגעתי ממשפחה מאוד שמנה, והוריי טוענים שהייעוד שלי הוא התיקון שלי ושפשוט לא הסכמתי להיכנע לגנים ולסביבה. ובינינו, אחרי השנה הכל כך קשה שעברנו, עם המתח, החרדה הבריאותית וסגירת חדרי הכושר, אין דבר שיעשה לך ולבריאות שלך טוב יותר מלפתוח אביב חדש, חטוב ומלא ביטחון עצמי בחייך עם בנות הסדנאות שלי, ואיתי.

מה אני יודעת עלייך (וחשוב שגם את תדעי)
1. הקשיבי לגוף שלך, הוא יודע הכי טוב. כן לפעמים גם יותר טוב מהמאמנת.
2. את לא צריכה להיות רזה וחטובה יותר מאחרות, את צריכה להיות הגרסה הכי טובה של עצמך.
3. אל תשקיעי אנרגיה במציאת תירוצים, תעבדי בלייצר תוצאות.
4. אנחנו אוכלות משעמום, כי כולם אוכלים, כי זה שם, כשאנחנו כועסות, עצובות.
כדי לבצע שינוי קודם כל תחשבי מה את רוצות שיקרה, מה תרגישי כשתהיי איפה שאת רוצה להיות.
5. התמדה, כוח רצון, נחישות ועבודה קשה הם הדרך לכבוש כל יעד, ואני כאן כדי לעזור לך להגיע לשם.

 
יעל ענתי
טל': 050-5848484
אינסטגרם: yael_anati

צילום: אמיר יהל / סגנון: הילה ג'רבי | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר /// ג'ינס: זארה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button