פאם-קליניק. גאולה, אורלי ועופרה

פאם-קליניק, מרפאה אסתטית קוסמטית

שלוש האחיות המקצועיות שיסדרו לך מראה מושלם וטבעי תחת קליניקה קוסמטית ואסתטית מהמתקדמות בארץ

מוגש מטעם פאם קליניק
פורסם:

1 צפייה בגלריה
פאם-קליניק. גאולה, אורלי ועופרה
פאם-קליניק. גאולה, אורלי ועופרה
פאם-קליניק. גאולה, אורלי ועופרה
(אמיר יהל)

הי, נעים להכיר
אנחנו אורלי, עופרה וגאולה, שלוש אחיות המנהלות במשותף את פאם-קליניק בקניון רמת אביב. שלושתנו אקדמאיות שלפני 33 שנה עשינו הסבה לתחום הקוסמטיקה ופתחנו את הקליניקה.
פאם-קליניק מונה כיום כ 20- אנשי צוות, בהם רופאים ומטפלים, ומציעה למעלה מ 100- טיפולי פנים וגוף המותאמים אישית לכל
לקוחה, בהם טיפולי פיסול פנים ורפואה אסתטית – מילוי קמטים, בוטוקס, מילוי שפתיים והעלמת קמטי הבעה, הזרקות הנעשות בצורה הטבעית ביותר, לייזר, הסרת שיער לצמיתות, אקנה, צלוליט ונוספים.
בנוסף פיתחנו סדרת מוצרי קוסמטיקה ייחודית לקליניקה המכילים חומרים פעילים שנותנים מענה משלים לטיפולים שלנו, וגם לבעיות הקשורות לעור הפנים, כמו אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג ועוד.
למה את צריכה אותנו בחיים שלך
הקליניקה שלנו מאפשרת לך לקבל את כל מה שאת צריכה תחת קורת גג אחת באופן המקצועי ביותר. אין לנו סניפים ואנחנו מרכזות את כל העשייה שלנו במקום אחד. מה שמוביל אותנו זו המקצועיות שלנו – אנחנו מלוות את הלקוחה מהרגע שבו היא נכנסת לקליניקה ועד הרגע שבו היא מעלה חיוך על הפנים. מעבר ליחס האישי לכל לקוחה, יש לנו אחריות לתוצאות. פינוק זה אולי נחמד, אבל מה שחשוב לנו זה שיראו תוצאות ושאנו נהיה התחנה האחרונה לפתרון הבעיה.
הטיפולים שלנו מבוצעים על ידי רופאים בעלי ניסיון רב בדגש על תוצאה בעלת מראה טבעי, במיוחד כשמדובר בתחום שבו יש נטייה
להעמיס מזרקים שלא לצורך. ההתמחות והידע הרב שצברנו מעל 33 שנה, לצד ההיצע הגדול של טיפולים, טכנולוגיות ומוצרים, מאפשרים לנו לייעץ ולהתאים לכל לקוחה את הטיפולים המתאימים שישיגו את התוצאה הטובה והיפה ביותר עבורה. אנחנו מתחייבות ומבטיחות רק את מה שאפשר להשיג. מעבר לכל אלה, לא רבות יודעות זאת אבל אנחנו מחלוצות טיפולי ההזרקות בארץ, כ 17- שנה. בקליניקה נעשה שימוש רב בטיפולים אלה, שהלכו והשתכללו בשנים האחרונות.


אל תחכו יותר מדי אם אתן רואות ניצנים של סימנים המפריעים לכם במראה הפנים. הגעה מוקדמת לייעוץ יכולה לחסוך לכן את המזרק הנוסף (וכסף) וכמובן פרוצדורות אסתטיות מורכבות יותר.

5 דברים חשובים שכדאי לך לדעת על הזרקות
1. הן מספקות תוצאות לצד התכשירים הפעילים מבית פאם-קליניק.
מוצרי הטיפוח והטכנולוגיות המתקדמות שלנו יכולים לסייע בהפחתת פיגמנטציה, אקנה או הידוק קמטוטים, אבל הם לא יכולים
לסייע במילוי נפחים. במקרה כזה נמליץ על טיפולי הזרקות שמתמקדים במילוי שישיג עבורך תוצאה אפקטיבית.
2. חשוב שזה ייעשה רק על ידי מי שמתמחה בהזרקות.
לא כל רופא שעושה פרוצדורות אסתטיות, גם אם הוא מנתח מוכשר, מבין בהכרח בהזרקות. חשוב שאיש המקצוע שעושה זאת יהיה בעל ניסיון רב בתחום הספציפי, מכיוון שתחום ההזרקות הוא אמנות ומיומנות עדינה וזו אחת ההתמחויות של הרופאים שלנו בקליניקה.
3. חשוב לשמור גם על המראה הטבעי.
כך למשל, אם אנחנו מטפלות בעיגולים שחורים ובשקעים, אנחנו רוצות להגיע לתוצאה שתיראה כאילו המטופלת ישנה טוב בלילה ונראית מצוין, ולא כאילו עברה הזרקה. כך גם עם פיסול אף, סנטר, קו הלסת ועוד. תמיד נדאג שהתוצאה תיראה טבעית.
4. צריך להיזהר מלהעמיס.
המטרה שלנו היא להשתמש בכמה שפחות מזרקים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. היזהרו ממי שמציע לכם יותר מדי וגם אל תתפתו להעמיס בפעם אחת כמות גדולה מדי. נסו לעשות את הטיפולים בהדרגה כדי לבחון את התוצאות.
5. חשוב לראות את התמונה המלאה.
בייעוץ שאנחנו מעניקות אנחנו מסתכלות על כל הפנים ועל המצב הכולל של העור. כך למשל, אם מצב העור אינו טוב אין טעם להתחיל בטיפולי פיסול – זה כמו לעבוד על שמלת מעצבים עם בד באיכות גרועה. במצב כזה נמליץ ללקוחה לטפל קודם בעור בתכשירים הפעילים שלנו, ורק בהמשך נתחיל למלא ולפסל.

פאם-קליניק
כתובת: קניון רמת אביב, אינשטיין 40 , תל אביב, קומה 2
טל': 053-9267355

צילום: אמיר יהל / סגנון: הילה ג'רבי | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר ///
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button