גלית קורסיה, קוסמטיקאית

גלית קורסיה, קוסמטיקאית

אשת המקצוע, שתוכיח לך שבעזרת הטכנולוגיות המתקדמות והתכשירים הנכונים גם העור שלך ייראה בריא, זוהר ורענן

מוגש מטעם גלית קורסיה
פורסם:
מי אני: בעלים של "גלית קורסיה" - קליניקה לקוסמטיקה, הסרות שיער וטיפולי גוף. קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ניסיון של 22 שנים במקצוע, מתמחה בפתרון בעיות עור ובטיפולי פנים בטכנולוגיות מתקדמות".

גלית קורסיה ידעה כבר מגיל צעיר שמה שהיא רוצה לעשות בחיים זה להפוך אנשים ליפים. "תמיד נמשכתי ליופי ואסתטיקה", היא מספרת. "בתחילת דרכי התחלתי דווקא כמאפרת מקצועית, אלא שאז גיליתי שאיפור, מוצלח ככל שיהיה, לא נראה טוב על עור שאינו בריא או בעל טקסטורה לא אחידה. לכן החלטתי להעמיק את הידע שלי בתחום וללמוד וסמטיקה במכללה לקוסמטיקה רפואית. במהלך כל שנותיי המשכתי ללמוד ולהעשיר את הידע שלי, בין אם זה בתחום הקוסמטיקה הרפואית, שמטפלת במחלות עור, אקנה, פוסט אקנה, פיגמנטציה, צלקות ועוד, ובין אם זה בתחום האנטי אייג'ינג, שהתפתח מאוד בשנים האחרונות מבחינת מכשור וכיום מציע פתרונות מתקדמים ותוצאות מרשימות לנשים ולגברים בכל גיל ומצב עור.
"מהרגע הראשון, ממש מתחילת דרכי, היה לי ברור שאני רוצה להיות עצמאית ולכן פתחתי את העסק שלי. הקליניקה היא קליניקת בוטיק המעניקה יחס אישי לכל מטופל ומטופלת - טיפולי הפנים מבוצעים אך ורק על ידי. במהלך שנותיי צברתי ניסיון טיפולי רב ופיתחתי שיטות טיפוליות וטכניקות עבודה המשלבות מכשור וחומרים פעילים של החברות המובילות בקוסמטיקה, המביאות לתוצאות מקסימליות".

"מראה אסתטי של עור רענן ובריא, שמקרין אור, חיוניות וזוהר, יוצר את הרושם הראשוני. זוהי נקודה מהותית מאוד בתפיסת עולמי"


למה כדאי למי ששוקלת טיפולי יופי להגיע דווקא אלייך?
"בחיים ניתנת לנו הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני, ומראה אסתטי של עור רענן ובריא, שמקרין אור, חיוניות וזוהר יוצר את הקליק הראשוני. לכן זו נקודה מהותית מאוד בתפיסת עולמי, ויש לי ניסיון רב שנים בתחום. ניסיון שאני כל הזמן מעמיקה ומעשירה לימודים, השתלמויות וחידושים בתחום. כאמור, היחס האישי, הליווי צמוד בכל שעות היממה לכל אחד ואחת, והתכשירים והטיפולים מותאמים במדויק לכל בעיה ולכל מטופל ומטופלת. למרות שיש לי אלפי מטופלים בקליניקה, אני מעניקה תשומת לב אישית לכל אחד ואחת. בין היתר, בקליניקה מבוצעים גם טיפולים עמוקים יותר עם מכשור מתקדם בתחומו כגון: פילינג, מיקרופלזמה, טיפולי RF , וטורג'וביניישן, פיגמנטציה, מזותרפיה, טיפול באקנה ופוסט אקנה בשילוב לייזר ופוטותרפיה, החדרת לחות בעזרת אולטרסאונד ואלקטרופרציה, הסרת נגעים בעור, טיפול בצלקות ובסימני מתיחה, מיצוק והצרת היקפים והסרת שיער בלייזר. נוסף על כל אלה, הקליניקה עובדת בשיתוף פעולה עם רופאה שמתמחה בהזרקות כהשלמה לטיפולים המתקדמים שניתנים בה. כל הטיפולים, המכשור והתכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים".
האם עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק מה מצב עור הפנים שלנו?
"בהחלט. מגפת הקורונה הכריחה את כולנו להסתגל למציאות חדשה של ריחוק חברתי, ישיבה בבית, סטרס, אכילה לא מאוזנת ומסכות. במהלך שנה של מגפה עברנו כמה עונות שגם ככה מאתגרות את עור הפנים (יובש בחורף, זיעה בקיץ), ולזאת נוסף עור שאינו נושם כראוי בגלל המסכות. עטיית המסכות לאורך זמן גרמה לסוג של אקנה, בנוסף ללחץ ולחרדה שמשפיעים גם כן על עור הפנים. לכן עכשיו, בתחילתה של תקופה חדשה והפתיחה מחדש של עונת האירועים והבילויים, זה הזמן המתאים".

5 צעדים מנצחים לעור בריא וזוהר

1. להקפיד על אכילה מאוזנת ובריאה ושתיית מים מרובה במהלך היום.
2. לאמץ שגרת טיפוח ותחזוקה שוטפת של העור כבר מגיל צעיר כדי למנוע הזדקנות, ולשמור על עור בריא, רענן וזוהר.
3. לעבור אבחון של סוג, מצב וגוון העור לצורך התאמה אישית ומדויקת של תכשירים וטיפולים.
4. להשתמש לכל אורך השנה במסנן קרינה בעל מקדם הגנה גבוה. אנחנו חיים במדינה שטופת שמש, גם בחורף.
5. לעולם לא לחטט לבד בעור הפנים. זה רק גורם לחטטים, הצטלקויות, אקנה וזיהומים.

גלית קורסיה קוסמטיקה
כתובת: נביעות 21, ראשון לציון
טל': 050-5674741
אימייל: galitkorsia123@gmail.com

צולם בוילה s רמת השרון, עיצוב: מיכל קינן סיני, אדריכלות פנים | ניהול פרויקט: חן אלבז | צילום: אמיר יהל | סגנון: פיני זומר | איפור: אלמוג גבזו לרוית אסף בית הספר למקצועות היופי | שיער: יוסף חביב | ע. צלם: יוגב מאיר | ע. סגנון: חי בנוז | חולצה + מכנסיים: ASIA
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button