לימור דקל

לימור דקל, סוכנת ביטוח פנסיונית

האישה שתדאג להבטיח את העתיד הבריאותי שלך בכל זמן ובכל מצב

מוגש מטעם לימור דקל
פורסם:

1 צפייה בגלריה
לימור דקל
לימור דקל
לימור דקל
(אמיר יהל)

היי, נעים להכיר
שמי לימור דקל, בת 43 ממרכז הארץ, סוכנת ביטוח פנסיונית המתמחה בענף ביטוחי פרט בדגש על בריאות, סיעוד וחיים.
למה את צריכה אותי בחיים שלך
לצערנו, אנחנו נחשפים מדי יום בטלוויזיה וברשתות החברתיות לסיפורים אישיים קשים של אנשים שנתקלו בבעיית בריאות מסוימת
ואינם יכולים לקבל את הטיפול שהם זקוקים לו משום שזה אינו מכוסה על ידי הביטוחים שיש להם. לבנו נחמץ, אנחנו כואבים את כאבם, אבל בסופו של יום שוכחים מזה וממשיכים הלאה. מפה יש לנו שתי אפשרויות: לטמון את הראש בחול ולהגיד "לי זה לא יקרה, טפו טפו טפו", או לדאוג להגנה עלייך ועל המשפחה שלך. ולכאן אני נכנסת.
עכשיו את ודאי שואלת את עצמך: למה בעצם להיעזר בסוכנת ביטוח ולא לעבור לדיגיטל כמו שעשיתי עם הבנק? ובכן, בניגוד לבנקים שהמעבר שלהם לדיגיטל בהחלט שיפר את חיינו ואיפשר לנו לבצע פעולות בעצמנו בעמלות מופחתות, יש תחומים שבהם אני דוגלת במודל הישן. בדיוק כפי שהיית מעדיפה שהרופא יראה את הגרון שלך וימשש באצבעותיו את בלוטות הלימפה שלך כדי להיות רגועה שאת מקבלת את הטיפול הנכון, ולא להיות מאובחנת דרך מצלמה מרחוק, כך גם בעולם הביטוח. נכון, יש ביטוחים מעטים שאינם דורשים ייעוץ מקצועי וניתן לעשותם בלחיצת כפתור, אך עדיין רוב סוגי הביטוח מצריכים ליווי אישי הכולל התאמה לצרכים האינדיבידואליים שלך, בדיקת הכיסויים והתאמתם לך, וליווי שוטף הכולל בדיקה מחודשת אחת לתקופה כדי לוודא את הרלוונטיות של הכיסויים, הפרמיות וההנחות, והכי חשוב - ליווי בתביעות.


פסח עכשיו: הוציאי עוד היום את הפוליסות שהעלו אבק במגירה ובדקי מול איש מקצועי את הרלוונטיות של הכיסויים
לאור הניסיון רב השנים שלי בתחום, ולא פחות מעצם היותי אישה, אני דואגת להתאים לנשים את הביטוחים המתאימים ולפתוח בפניהן את כל האופציות שיש לעולם הביטוח להציע להן כדי להגן עליהן בצורה המקסימלית שניתן, וכמובן במחיר הנכון. האני מאמין שלי הוא לשים דגש על רפואה מונעת, ועל כן אני דואגת שלכל המבוטחות שלי יהיה כיסוי ביטוחי בין השאר לניתוחים מניעתיים, בדיקות אבחנתיות ברמה הגבוהה ביותר, טיפולים מחליפי ניתוח ועוד. מעבר לזה, במהלך שנותיי בתחום למדתי שמעבר להיבט המקצועי, בהיבט האישי לאישה קל יותר להיפתח מול אישה ולקבל את האמפתיה וההבנה בנושאים רגישים הקשורים למצבה הרפואי.
משהו שחשוב לדעת על ביטוחים
אני שומעת לא מעט מלקוחות את המשפט "אנחנו משלמים ומשלמים וברגע האמת לא מקבלים". למה? יכול להיות שאת אמנם משלמת מאות שקלים בחודש על ביטוחים, אך בפועל זה לא אומר שהתיק נבנה כיאות, כלומר שאתם מכוסים באמת על המצבים שעליהם חשבתם שאתם מכוסים. בהקשר זה אשמח לתת לך טיפ קטן: באותו רגע שקרה מקרה הביטוח, גם אם את לא בטוחה שאת מבוטחת, תבררי את זכויותייך ותגישי את התביעה במידת הצורך כדי שלא יהיה מאוחר מדי ותמצאי את עצמך במצב שחלה ההתיישנות לאחר שלוש שנים.

איך אבנה את העתיד הביטוחי שלך
  1. בשלב המקדים יש כמה פרמטרים בבניית התיק הביטוחי שלך: גיל, עיסוק, לפני היריון / אחרי היריון, פנסיה או בשיאהקריירה, מצב כלכלי, מצב רפואי ואפילו באיזה אזור גאוגרפי את מתגוררת (צריך לקחת בחשבון שהמרכז הרפואי יהיה בקרבת אזור המגורים ולא רק במרכז).
  2. בשלב הבא אני מוודאת שאני נכנסת ל"למיטה בריאה", כלומר שאין לך כפל ביטוחים, ביטוחים שאין בהם צורך בין השאר בגללשינוי בסטטוס המשפחתי, בודקת את הרלוונטיות של הפוליסות לשנת 2021 כדי שלא תגיעי לשעת תביעה ותמצאי שאינך מכוסה, חלילה.
  3. בשלב האחרון אבנה בשיתוף מולך נדבך ועוד נדבך עד שנשלים את הכיסוי הביטוחי.

לימור דקל
כתובת: תוצרת הארץ 18 , תל אביב
טל': 050-9340023 ,052-4803151
אימייל : limor@fixbitu.co.il

סגנון: הילה ג'רבי | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש * אוברול: מוריאל דיזיין
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר ///
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button