ליאן תורן

ליאן תורן, מלווה נשים בתהליכי חיים

האישה שתלמד אותך לפרוץ את כל המוסכמות, לפרוש כנף ולהראות לכולם, ולעצמך, אילו עוצמות מופלאות יש בך

מוגש מטעם ליאן תורן
פורסם:

1 צפייה בגלריה
ליאן תורן
ליאן תורן
ליאן תורן
(אמיר יהל)

היי, נעים להכיר
שמי ליאן תורן, אני בת 44, בוגרת לימודי תרפיה באמנות - טיפול רגשי, ולימודי NLP. כיום אני הבעלים של Liansun - הכל בך, ומלווה נשים בתהליכי החיים כדי לעזור להן לצלוח את הקושי ולפרוץ קדימה. מאמינה ומלמדת תודעת שפע ויצירת מציאות.
למה את צריכה אותי בחיים שלך
אישה היא דבר מופלא בעיניי. בעלת יכולות בלתי נתפשות בעוצמתן. אישה יוצרת ומביאה חיים לעולם. אמיצה, רכה, מלאת ידע פנימי רב, בעלת אינטואיציה מפותחת, מיניות מבורכת, עוצמתית ויכולה להזיז הרים אם תבחר בכך.
אך לא כולן יודעות זאת, לא כולן יכולות לראות זאת. למה? כי גם בחברה שבה אנו חיות כיום, שנחשבת מתקדמת וליברלית, יש הרבה מוסכמות חברתיות שחוסמות את דרכן. לפעמים דווקא מהמקומות הכי קרובים (בן הזוג, המשפחה והסביבה הקרובה) מגיעים חיצי האשמה והביקורת, הצמצום וקיצוץ הכנפיים בנוגע למה מותר לה ומה ראוי ועד איפה מותר לה להתרחב. למשל, אם אישה רוצה לבחור בלימודים או בקריירה, פעמים רבות היא תשמע מהסביבה שזה יבוא על חשבון זמן המשפחה או יפגע בגידול ילדיה. אבל היא לא תשמע את זה ממני. אני מאמינה שאפשר הכל - גם וגם. נכון שמכסת האנרגיה מתחלקת, אך אין זה אומר שמשהו
מוזנח. ההפך - כשאישה מרגישה טוב עם עצמה, משמעותית, שאפתנית, עם אש וניצוץ בעיניים, זה מיטיב עם שאר בני המשפחה. כי כשטוב לך, את גם אמא טובה יותר וגם בת זוג טובה יותר.


סבתא שלי תמיד אמרה לי: "עשי את המוטל עלייך, ואת השאר השאירי לאלוהים"
רכשתי המון השכלה בחיי בכל מיני תחומים ובכל מיני אופנים - לימודי טיפול רגשי, לימודי NLP, הנחיית קבוצות, מעגלי נשים ועוד ועוד, אך אין כמו ניסיון חיים אישי. עברתי בחיי משברים והתמודדויות לא פשוטות, ותמיד ראיתי לנגד עיניי רק אופציה אחת: להצליח להתגבר ואף לגדול מכך יותר ויותר. כל מה שלמדתי בתחום הטיפול היה חלק מתהליך ההתפתחות והגדילה שלי עצמי. אני מאמינה שאת צריכה לקום כל בוקר בשמחה והתלהבות לקראת היום שלך. כשזה מרגיש הפוך, זה אומר שמשהו כאן אינו נכון לך.
מה יקרה בחיים שלך אחרי שתפגשי אותי
עצם זה שבחרת לבקש עזרה, שעשית פעולה ראשונה, את כבר אלופה. פעולה זו היא תחילתו של השינוי. בתהליך שנעבור יחד קודם כל אקשיב לך - קשב עמוק, בלי שיפוטיות. בשלב הבא נעשה סדר בחייך - מה עובד ומה פחות. הרבה פעמים כשהכל מבולגן, העומס והלחץ מועצמים. לאחר מכן נברר מהן המטרות שלך - איפה את עכשיו ואיך תרצי לראות את עצמך בעוד תקופה מסוימת. לאחר כל אלה ניצור מפת דרכים שתפרט איך אנחנו מתקדמות, אילו צעדים לעשות ומתי. לאורך כל התהליך נעבוד כמובן על העצמה ועל חיזוק הדימוי העצמי שלך. את תוכלי לראות בעצמך את כל מה שאולי לא ראית עד עכשיו. תחווי הצלחה, תחושת מסוגלות, אהבה עצמית, התרגשות והגשמה.
התהליך מתאים לכל מי שמעוניינת לעשות שינוי משמעותי בחייה, מי שכרגע חווה פחד ובלבול בגלל גירושים, פיטורים, מחלה. ישנם שינויים שאנחנו בוחרים לעשות בחיים, וישנם כאלה שנופלים עלינו. אני מאמינה שהתוצאה תלויה בתגובה שלנו למצב. אני מאמינה בך!

שיעורי בית
שש שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך
  1. כדי להבין אם את במקום הנכון בחיים איך את קמה בבוקר עייפה, מבואסת, מחכה רק שייגמר היום?
  2. האם יש דברים שאת עושה למען עצמך במהלך היום וגורמים לך נחת ושמחה?
  3. איך הבריאות שלך: האם את סובלת מכאבי ראש, גב, לחצים, גירויים בעור, כאבי בטן? פעמים רבות כל אלה באים בעקבות מצב נפשי.
  4. האם יש לך חלומות גדולים ומרגשים, או שאין לך זמן ואנרגיה לכך ואלה מותרות בעינייך?
  5. איך נשמע הדיבור הפנימי שלך: האם את חוזרת הרבה על אמירות כמו איזו טיפשה אני, שמנה, מכוערת. הייתי עושה את זה... אבל אני לא יכולה עכשיו בגלל הילדים, הבעל, המשכנתה?
  6. עם יד על הלב, האם היית אומרת שאת מאושרת? שטוב לך? שככה את רוצה שייראו חיי בתך?
ליאן תורן
טל': 052-6843146
אימייל: liansun76@gmail.com

צילום: אמיר יהל / סגנון: לורה פלדמן | ניהול הפרויקט: חן אלבז. צולם במלון שרתון תל אביב בלובי החדש
איפור: אלמוג גמזו לבית הספר לאיפור רוית אסף /// שיער: עדן יצחקי לאור אוחנה /// ע. צלם: יוגב מאיר ///
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button