שיא של התפרצות אלרגיה בעולם

בחנו את עצמכם: מה אתם באמת יודעים על אלרגיה?

עם העלייה הדרמטית במספר הסובלים מאלרגיה כיום ברחבי העולם, ספר חדש מציע פתרונות אחרים וגורס שכדי לטפל טוב יותר באלרגיה, חשוב קודם כל להכיר את האויב, או אם תרצו: את הטריגרים להתפרצות שלה. אז מה ה־IQ שלכם בנושא אלרגיה? ענו על השאלון

דורית קרבצ'יק
פורסם:
עונת האביב המלבלבת היא ממש לא העונה המועדפת על הסובלים מאלרגיה. ואם נדמה לכם שהם רבים כיום יותר מאי פעם, אתם לא טועים. העלייה הדרמטית במספר הסובלים מאלרגיה כיום ברחבי העולם היוותה את המוטיבציה המרכזית לכתיבת ספרו של ד"ר קליפורד ו' באסט, "הפתרון החדש לאלרגיה - חזקו עמידות, קצצו בתרופות, הפסיקו לסבול", שיצא לאור לאחרונה בהוצאת אור־עם.
קראו עוד:
לפי ד"ר באסט, חבר באקדמיה האמריקאית לאלרגיה ולאימונולוגיה והמייסד והמנהל הרפואי של המוסד לטיפול באלרגיה ואסתמה בניו יורק, בין השנים 2001 ל־2009 מספר האמריקאים שאובחנו כחולי אסתמה טיפס ליותר מ־5 מיליון איש, ובעשור האחרון נרשמה עלייה של 700% בתגובות אלרגיות בקרב ילדים אירופאים!
2 צפייה בגלריה
כריכת הספר "הפתרון החדש לאלרגיה"
כריכת הספר "הפתרון החדש לאלרגיה"
כריכת הספר "הפתרון החדש לאלרגיה"
בספר, שכתוב בצורה בהירה ונגישה וכולל מידע מהימן ועדכני על כלל האלרגיות, הוא מונה את הגורמים שהובילו למה שהוא מגדיר כ"שיא של התפרצות אלרגיה", דן באלרגיות השונות, במידת היעילות של הפרוטוקולים החדשים לטיפול באלרגיה, ואף מספק מידע רב על שינויים באורח החיים שעשויים לעזור לסובלים מאלרגיה לחיות חיים בריאים ואנרגטיים, או כפי שהוא מנסח זאת: "אני מאמין שתוכלו להפיק ידע אמיתי מהספר הזה, שיעזור לכם ולאחרים לנהל חיים נוחים יותר".
לטענתו, כדי לטפל טוב יותר באלרגיה, חשוב קודם כל להכיר את האויב, או אם תרצו: את הטריגרים להתפרצות שלה, ולכן בפתח הספר הוא מבקש מהקוראים להשיב על השאלון: "מה ה־IQ שלכם בנושא אלרגיה?".
אז עד כמה באמת אתם מכירים את האויב? ענו על השאלון של ד"ר באסט ותדעו את התשובה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button