"גדלתי כדוסית, אז נשארו כמה דברים מאז". לירון וייסמן

לירון וייסמן: "לא התעסקתי מעולם במה לאכול או בכמויות, יש לי מינון טבעי ששומר עליי"

למה היא אוכלת קינואה על הבוקר, מה גרם לה להפסיק לרוץ ועל איזה הרגל היא מודה לאמא שלה - שהיא גם המורה שלה לפילאטיס. השחקנית והסטודנטית לסיעוד (42) מגלה את סודות התזונה והכושר שלה

פורסם:
לירון וייסמן (42), שחקנית, סטודנטית לסיעוד ופרזנטורית של רשת פרופורציה, אמא לשתי בנות.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "מכיוון שאני גם סטודנטית וגם שחקנית, אין לי סדר יום קבוע. אבל אני תמיד הולכת במקום לנסוע, גם אם זה מדרום העיר לצפון העיר (תל אביב), ואפילו אם זה לוקח יותר משעה. אני אוהבת את הזמן הזה עם עצמי. יש משהו מאוד טבעי לגוף בהליכה. תוך כדי הליכה אני גם מודעת לגוף וליציבה, מכווצת את רצפת האגן והולכת בגו זקוף, הרגל שהשרישה בי אמא שלי, שהייתה המורה לספורט שלי וכיום היא מורה לפילאטיס. אז אפרופו פילאטיס, כשמתאפשר לי אני עושה פילאטיס אצלה, לפעמים גם שלוש פעמים בשבוע".
עוד סודות של סלבס:
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "ריצה. בכל פעם שרצתי נולדו כאבים בברך, בכתף וגם במקומות נוספים. משהו בריצה מציף אצלי דברים רדומים או שמשהו בפעולה הזאת גורם לי כאב. אני לא בטוחה שנועדנו לרוץ".
"אני לא בן אדם של מתוק. אני אוהבת אוכל: מפרום, קוסקוס, קציצות, חריימה. בטעות לא נולדתי טריפוליטאית"
ומה עם הרגלי התזונה שלך? "גם בענייני תזונה אני מקשיבה לגוף. עם הקשבה נכונה, החשקים נכונים. לפעמים בא לי מרק, לפעמים ירקות שורש. לא התעסקתי מעולם במה לאכול או בכמויות, יש לי מינון טבעי ששומר עליי. אם אכלתי פיצה, למחרת לא יבוא לי. בינתיים הדרך הזאת מוכיחה את עצמה, וזה גם מה שאני מעבירה לבנות שלי".
2 צפייה בגלריה
לירון וייסמן
לירון וייסמן
מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "מקללת - ואז מודה לאל". לירון וייסמן
(צילום: יח"צ)
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "פעם הייתי אצל תזונאית מדהימה. היא נתנה לי תפריט לכל יום, אבל מה שנשאר איתי זו ארוחת בוקר נפלאה ששמרתי: שלוש כפות קינואה, חצי אבוקדו, ביצה וירקות. זה מאוד ממלא וזה גם חם ובריא לגוף. חוץ מזה אני מכינה עוגיות שוקולד־צ'יפס מדהימות. זה בריא לנשמה. אני רואה את כולם שמחים כשיש את העוגיות האלה בבית".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "יש לי מנה מוצלחת שאני מכינה - פסטה ברוטב עגבניות עם גבינה מותכת. זה משהו שאני לא יכולה לסרב לו".
מקנחת בעוגייה? "לא. אני לא בן אדם של מתוק. אני אוהבת אוכל: מפרום, קוסקוס, קציצות, חריימה. בטעות לא נולדתי טריפוליטאית".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "ליפגלוס".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "ביום כיפור. גדלתי כדוסית, אז נשארו כמה דברים מאז. האמת שאני ממש לא מכורה. אני לא מכבה בגלל הבנות שלי, אבל אני רוב הזמן על שקט וממש לא מכורה".

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "מקללת - ואז מודה לאל. אחר כך אני לוקחת את הבנות לבית ספר ואז קפה בבית קפה או לוקחת לדרך. יש לי מלא כתמים של קפה ברכב".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "היום, כשהצלחתי לעשות תרגיל והמאמן היה מבסוט ממני. אני מאושרת מרגעים קטנים במהלך היום".
אספרסו חזק או תה ירוק? "תה ירוק, שניים ביום. מהצהריים זה רק תה ירוק".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "פילאטיס. זאת המדיטציה שלי".
באנג'י או צניחה חופשית? "צניחה חופשית. עשיתי. יש לי צד אקסטרימי. אני לא מפחדת. היה מדהים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button