ירין בוזגלו. אוכלת ארוחות שאבא שלה, השף מאיר בוזגלו, מכין

כושר קרבי: איך נערת ישראל שומרת על הגזרה בבסיס

סודות הכושר והתזונה של טוראית ירין בוזגלו: כמה פעמים בשבוע היא מתאמנת, כמה מנות פלאפל (שמכין אבא – "פלאפל 4 טעמים") היא מרשה לעצמה ומהו הגילטי פלז'ר היומי שלה - שעליו היא לא מוותרת?

פורסם:
כחודש אחרי שקטפה את תואר נערת ישראל לשנת 2021, השחקנית והדוגמנית ירין בוזגלו (18) עלתה בחודש נובמבר האחרון על מדים והתגייסה לצבא. עכשיו, כשהיא משרתת בחיל האוויר, בדקנו איך היא שומרת על חיים מאוזנים.
עוד סודות של סלבס:
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני עושה לפחות שלוש פעמים בשבוע אימונים במכון כושר שכוללים ריצה של 5 ק"מ על ההליכון ואחר כך סקווטים ותרגילי בטן, וזהו בגדול. אני משתדלת לעשות את זה כמה שיותר. עד הגיוס זה היה בבקרים, ועכשיו אני מתאמנת בשעות הערב".
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "חסרת אנרגיות ומדוכדכת, וחסרים לי האימונים. לכן אני דואגת מאוד להיות עקבית. אני תמיד מקפידה על האימונים כי זה מה שנותן לי אנרגיה".
"בצהריים אני אוכלת ארוחות שאבא שלי מכין. הוא שף, אז כל יום אני אוכלת לצהריים משהו חדש שהוא מבשל בהפתעה. אבא מפנק את הבית"
מה את עושה כשאת קמה בבוקר? "קמה מוקדם ואוכלת תפוח. אחר כך אני מכינה סנדוויץ' לבסיס. בצהריים אני אוכלת ארוחות שאבא שלי מכין. הוא שף (מאיר בוזגלו, בעל רשת פלאפל 4 טעמים – נ"ש), אז כל יום אני אוכלת לצהריים משהו חדש שהוא מבשל בהפתעה. אבא מפנק את הבית".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "למדתי להכין סלט קיסר מעולה מאבא. אני לא אשקר, את הרוטב הוא משאיר לי מוכן".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "שוקולד. חד־משמעית. אני אוכלת לפחות חטא שוקולד אחד ביום, אם זה מוס שוקולד או חטיף או גלידה. אני גם מאוד אוהבת את הפלאפל של אבא, אבל בזמן האחרון אני מפחיתה. משתדלת לאכול אחד או שניים בחודש".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "גלוס, אודם ומסרק גבות".
2 צפייה בגלריה
אלין גורביץ, נועה כוכבא וירין בוזגלו
אלין גורביץ, נועה כוכבא וירין בוזגלו
"יש לי 21 אלף עוקבים באינסטגרם וזה משהו שצריך לתחזק". ירין עם אלין גורביץ ונועה כוכבא בתחרות מלכת היופי
(צילום: טל שחר)
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "יש לי תחביב לצייר על קנבס. אני בחורה מאוד אמנותית, זו התרפיה שלי, לצייר אבסטרקט ודמויות מהדמיון. וגם ציורים של טבע, זה מרגיע אותי, וזה מה שאני עושה בדרך כלל בשבת בבוקר".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "לא זוכרת שזה קרה. הוא כבה רק כשנגמרה הבטרייה. בדור שלנו אין דבר כזה לחיות בלי טלפון. אם הייתה מציאות בלי טלפונים הייתי בוחרת בה, אבל כדי להסתדר במציאות העכשווית אני חייבת להיות כל הזמן מחוברת. יש לי 21 אלף עוקבים באינסטגרם וזה משהו שצריך לתחזק".
אספרסו חזק או תה ירוק? "אני לא אוהבת קפה בכלל, אז בוחרת בתה ירוק. שותה מדי פעם בבוקר, גם זה לא תמיד".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "בעיקרון לא עשיתי סדנת מדיטציה, אבל יוגה ומדיטציה נמצאות בטו דו ליסט שלי".
באנג'י או צניחה חופשית? "עשיתי באנג'י, וזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש. לצניחה חופשית אין לי אומץ".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "כל יום, וזו לא קלישאה. אני רק בת 18, החיים יפים, וגם כשאני קצת עצובה אני מזכירה לעצמי את הטוב בחיים ומשנה פאזה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button