משחקי טבע מהנים לצד קטיף תירס מתוק וקריספי

ממבוך תירסים ועד קפה חינם בטבע - 9 דברים טובים שכדאי לעשות החודש

ערכות קפה חינמיות לרווחת המטיילים בסוכות, מרתון, מרוצים ומרוצי אופניים לספורטיביים שבינינו וגם תערוכת צילומים שמספקת הזדמנות להתבונן בטבע ממעוף הציפור. המלצות לסוכות ולחודש אוקטובר

פורסם:
1. ליהנות מקפה חינם בטבע
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
ערכות קפה חינמיות לרווחת המטיילים
(צילום: יח"צ)
לא מוצאים בית קפה ליד הפיקניק או הקמפינג? ודאי תשמחו לשמוע על היוזמה החברתית הבאה – ערכות קפה חינמיות לרווחת המטיילים. כל הטוב הזה קורה במגוון אתרי טבע ותיירות של חבל בנימין, מרחק נסיעה קצרה מגוש דן ומירושלים, ומוצע ללא עלות מטעם מועצת האזור. את הערכות, שכוללות כל מה שצריך – מקפה שחור וסוכר ועד בלון גז, קנקן מתכת וכפיות - תמצאו באתרים כמו מעיין הגבורה, עין עוז, מעיין דולב, מעיין טלמון ונוספים. אגב, בתמורה תוכלו להשאיר בערכות הקפה החברתיות עודפי כיבוד שנשארו לכם לרווחת המטיילים הבאים אחריכם.
פק"ל נועם, ערכות קפה חברתיות לרווחת המטיילים, ללא עלות
2. להשקיע בצמחי הבית
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
סדנאות לעיצוב בית ירוק
(צילום: יח"צ)
אם הבטחתם לעצמכם שהשנה תשקיעו קצת יותר בצמחי הבית ואתם לא בדיוק מומחי גינון, שימו עין על הסדנאות של "סוקולינה". מאחורי השם ירוק־העד עומדת רינת טל, מעצבת צמחיית פנים, שמייעצת לאנשים ומלווה אותם בעיצוב בתים ומשרדים עם צמחים. בסדנאות – יש גם פיזיות וגם מקוונות - היא מלמדת איך לבחור את הצמחים הנכונים למקומות שמתאימים להם, איך לדעת כמה אור הם צריכים, איך להשקות וגם איך למקסם את תקציב הצמחים או לעצב בית עם צמחים במינימום תקציב. מומלץ כמתנה מקורית לחגים או לעצמכם.
החל מ־120 שקל לסדנה (תלוי בפורמט ובאורך), סוקולינה, succulina.com
3. לשחק כמו הבקהאמים
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
פלטפורמה לאימונים פיזיו־קוגניטיביים
(צילום: יח"צ)
זה לא סוד שאימוני כושר עלולים להיות דבר קצת משעמם, אבל החדשות הטובות הן שאפשר להפוך את זה למשחק אינטראקטיבי. תשאלו את ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שהעלו לאינסטגרם סרטון משותף שבו הם מתחרים ביניהם באימון BlazePod משותף. והם לא לבד, ספורטאי־על כמו סטף קארי ודני אבדיה כבר עושים שימוש בפלטפורמה הזאת שמיועדת לאימונים פיזיו־קוגניטיביים, ואולי תופתעו לשמוע שהיא פיתוח כחול־לבן. ערכת הפודים מופעלת באמצעות אפליקציה מתאימה למתאמנים ביתיים, והמשחק בה אמור לשפר תכונות כמו מהירות תגובה, תנועתיות, חוזקות פיזיות, ביצועים וקבלת החלטות מהירות.
1,960 שקל לשישה פודים, blazepod.co.il
4. לדווש בעיר הגדולה
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
סובב טורקי ת"א
(צילום: יח"צ)
רוכבי אופניים (ורולרבליידס!), חובבים ומקצוענים, האירוע הזה בשבילכם: "סובב טורקי תל אביב" הוא פסטיבל אופניים ענק ורב משתתפים שעורכת העיר תל אביב באדיבות חברת כפיים. מסע האופניים יקיף את העיר ויציע מסלולי רכיבה ברמות קושי שונות: 60 ק"מ, 40 ק"מ, 21 ק"מ, 8 ק"מ, לצד 21 ק"מ רולרבליידס. בנוסף, במסגרת מקצה ה־8 ק״מ (למשפחות) תתקיים תחרות תחפושות Fun Ride, שבמסגרתה מוזמנים המשתתפים להתחפש ולחפש את האופניים שלהם ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים.
סובב טורקי תל אביב, 14.10, sovevtlv.org.il
5. לשחק בקלחים ומבוכים
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
מבוך תירסים בהוד השרון
(צילום: יח"צ)
אם אתם מחפשים פעילות מהנה לכל המשפחה באוויר הפתוח, הנה אטרקציה מקורית. לאחרונה נפתחו שני מתחמים של "קלחים ומבוכים" המציעים משחקי טבע מהנים לצד קטיף תירס מתוק וקריספי שאפשר לנשנש ישירות (בלי צורך בבישול). המבוך הענק שמשתרע על פני שלושה דונמים עשוי כולו מצמחי תירס ומציע שני מסלולי ניווט – לגדולים יותר ולקטנים שבחבורה. בעודם מחפשים את דרכם החוצה במעמקי המבוך, יתמודדו הילדים עם משימות, חוויות ושלטי הסברה על התירס, מוצאו, תהליך גידולו ועוד פרטי טריוויה מעניינים.
קלחים ומבוכים - קטיף ומבוך, ראש הנקרה, טל': 073-2710100, rosh-hanikra.com; הוד השרון, טל': 054-6244545, cornmaze.co.il
6. לאמץ טבע בר־קיימא
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
קולקציה של סטלה מקרטני ל"אדידס"
(צילום: יח"צ)
מבחינתנו כל קולקציה של סטלה מקרטני ל"אדידס" היא חדשות טובות שתמיד נושאות אפיל אקולוגי, אבל הקולקציה הטרייה היא שיר הלל לטבע ומציעה עיצובים מיוחדים בקו צבעים נועז עם אלמנטים בהשראת הטבע. הקולקציה, שעשויה מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, היא המשך ישיר לחזון של adidas ליצור אופנה בת־קיימא. בין הפריטים המסקרנים, שחלקם ייעודיים לספורט וחלקם אופנת ספורט קז'ואל: טייצים קצרים וארוכים, טופים, חולצות טי מנדפות זיעה, נעלי Ultra-Boost בעיצוב מיוחד וכפכפי הפלטפורמה הטרנדיים.
adidas by Stella McCartney, מחיר 899.90-149.90 שקל, באתר ובחנויות נבחרות
7. להשקיף על הטבע
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
עולם מלא יופי
(צילום: עמרי טאוב)
בין אם אלה שמורות טבע צחיחות ובין אם אלה ריזורטים במלדיביים שנראים במבט־על כפרחים או כמו ספוט גלישה סודי – אי אפשר להישאר אדישים לדימויי הטבע של עמרי טאוב. תערוכת הצילומים שלו, שמוצגת בימים אלה בבית חנה בתל אביב, מספקת הזדמנות להתבונן בטבע ממעוף הציפור. במהלך מסעותיו הוא מצלם עולם מלא יופי, בין היתר תוך כדי שימוש בטכנולוגיית צילום של רחפן. רבות מהתמונות הן מעין שיר פרידה מטבע פראי הולך ונעלם, הנתון להשפעות של תופעות אקלים קיצוניות ודריסת רגל האדם. טאוב מזמין את הצופה להקליק על נ"צ המלווה כל תמונה, עם המיקום המדויק שבה צולמה, וגורם לו להצטרף למסע, להעמיק ולחקור, ואולי אף לצאת למסע בעצמו.
בית חנה, שדרות בן גוריון 75, תל אביב, עד 8.11
8. לרוץ מרתון בעקבות התנ"ך
9 צפייה בגלריה
דברים טובים
דברים טובים
מרתון התנ"ך
(צילום: יח"צ)
מרתון התנ"ך הבינלאומי השמיני יוצא לדרך, בהשראת אחת הריצות הראשונות המוזכרות בהיסטוריה האנושית, על רקע הנופים של חבל בנימין. המרוץ הקרדום מיוחס לשאול, שהפך לימים למלך ישראל הראשון – הוא "איש בנימין" שרץ משדה הקרב באבן עזר אל עיר המשכן שילה. מעבר להיותו המרתון בעל הטיפוס המצטבר 1100 מ׳ הרב ביותר, מציע האירוע מבחר מקצים רחב ככל שניתן בין הכרמים והמעיינות של שילה הקדומה
המקצים השונים כוללים את המרתון המלא באורך 42.2 ק"מ, חצי מרתון באורך 21.2 ק"מ, 10 ק"מ ו-5 ק"מ. עוד יתקיימו במסגרת האירוע מקצה המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים לצד בני משפחותיהם, מתנדבים ובני נוער, ומקצה נוסף למשפחות. לראשונה, יתאפשר למעוניינים ללון במתחם סוכות מיוחד ומאובזר שייבנה בסמוך לנקודת הזינוק.
שילה, 14 באוקטובר. הרשמה עד 10 באוקטובר באתר מרתון ישראל, מרתון התנ"ך הבינלאומי
9. לרוץ למטרה טובה
שני מרוצים למטרה טובה ייערכו בחודש אוקטובר ואתם מוזמנים להגיע לקו הזינוק.
האחד, מרוץ "חבר", שחוזר אחרי הפסקה בת שלוש שנים בחסות הקורונה. השנה המועדון משתף פעולה עם עמותת "תקוות", הפועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות ספורט – ותורם שקל אחד על כל קילומטר שירוצו עמיתי חבר וקרוביהם בארבעה מקצים שונים (5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ומקצה של 800 מטר לילדים).
בין המשתתפים במרוץ גם זיו שילון – פעיל חברתי אשר נפצע בלחימה ברצועת עזה ב-2012 בעת ששירת כקצין בחטיבת גבעתי; איתן חרמון – אלוף העולם במרתון לקטועים, שנפצע בעת פעילות מבצעית בשירות מילואים בחטיבת אלכסנדרוני במלחמת לבנון השנייה; אלי סופר, לוחם יחידת העילית מגלן, שנפצע קשה בצוק איתן ומשתתף בתחרויות "איש הברזל"; ואהרון קרוב, קצין צנחנים שנפצע אנוש במהלך מבצע עופרת יצוקה.
מרוץ חבר, 21 באוקטובר, ספורטק פארק הירקון, ת"א. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים מלבד עצמו, 95-30 שקל עלות למשתתף
שבוע לאחר מכן יוזנק מרוץ החברים ה-11 למען חולי ALS לקידום המחקר למציאת תרופה למחלה ולתמיכה בחולים ובבני משפחותיהם. המשתתפים יבחרו אם לרוץ או ללכת באירוע המרכזי ברמת השרון, או לרוץ בכל מקום בארץ ובעולם ולהשתתף בשידור החי בזום. את המרוץ ינחה זו השנה השלישית, בהתנדבות, צביקה הדר וזוכה "הכוכב הבא" תמיר גרינברג יופיע. גם מי שלא רוצה לרוץ או להשתתף – מוזמן לתרום, כשכל תרומה מקדמת את המטרה, אפילו שקל אחד.
Friends4ALS, יום חמישי, 27 באוקטובר, 17:30 ברמת השרון או בזום. להרשמה ולתרומות: www.friends4als.org.il
צילומים: עמרי טאוב, רינת טל, ברצי צלם, אדידס יח"צ חו"ל, באדיבות בלייזפוד, באדיבות כפיים, באדיבות תיירות חבל בנימין
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button