מאיה ורטהיימר. "אני ג'ינג'ית ועם גבות ג'ינג'יות. להיות בלי מסקרה זה כמו להיות ערומה"

"אני בן אדם מתיש, דיסלקטית והיפר־אקטיבית. לא הגיוני שלא אזוז במשך שבוע"

כשהיא על קו תל אביב-ניו-יורק, השחקנית והמנחה (ואשת הקונסול) מאיה ורטהיימר מגלה מה כוללת שגרת האימונים שלה, למה היא מתפללת ("כל בוקר"), ואיך היא מטפלת בהפרעת הקשב שירשה מהוריה: "אני לומדת לעשות דברים מורכבים כמו ללכת לגן משחקים"

פורסם:
מאיה ורטהיימר (31), שחקנית, מגישת טלוויזיה ומנחת התוכנית "אהבה חדשה" ברשת 13 ופרזנטורית של "יד 2" ו"פוקס", נשואה לאסף זמיר (קונסול ישראל בניו יורק) ואמא לאסיה בת השנתיים.
עוד סודות כושר ותזונה של סלבס:
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "מה שיוצא, אני מרוצה. אני בן אדם מאוד פעיל ומשתדלת לעשות פילאטיס כמה שאפשר. בתקופת צילומים זה לא קורה לצערי, אבל בתקופה רגילה - ארבע פעמים בשבוע לפחות. חוץ מזה אני על האליפטיקל, בעיקר כשאני לומדת טקסטים".
מה את עושה כשאת קמה בבוקר? "בדרך כלל מתפללת 'מודה אני', לפעמים זה אפילו עם פירוט. מודה על אסיה ואסי ועל ההורים ועל הבריאות כי שום דבר לא מובן מאליו. אחר כך אנחנו שרות זו לזו כמו שלגייה בבוקר ומצחצחות שיניים יחד, ואז אני שותה מלא מים ונס של עלית, לוקחת ויטמינים וקוראת הודעות".
"אני מאוד מאמינה בפסיכולוגים. כמו שמטפלים באוזן אצל הרופא, ככה צריך לעשות גם בנפש"
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "אם אני ממש לא זזה, אז אני בטח חולה. אני בן אדם ממש מתיש. אני דיסלקטית והיפר־אקטיבית. לא הגיוני שלא אזוז במשך שבוע".
אני רואה שאת ממש שלמה עם ההיפריות. "אני מטפלת בעצמי בעניין הפרעת הקשב. אני הולכת להדרכה הורית אצל נירה בוקעי, סוג של קואוצ'ינג, ולקורס הורות אצל אפרת לקט. בתור בת לשני הורים מופרעי קשב אני לומדת לעשות דברים מורכבים כמו ללכת לגן משחקים או להיות בטיסה ארוכה. נירה עוזרת לי לפרק את זה ולעשות אסטרטגיה לכל דבר".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "חביתה זה נחשב? אני מכינה את זה בריא נראה לי, ואני גם שמה על הטוסט אבוקדו ועגבנייה, וזה בום. אה, וזה כמובן מלחם שיפון".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "גלידות, טירמיסו, מתוקים וטוסטים. אני אוכלת כל יום לפחות גילטי אחד. מצד שני באופן טבעי אני אוכלת חלבונים ופירות וירקות, אז אני ממש חושבת שזה מסתדר".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "בושם, דאודורנט ומסקרה. אני ג'ינג'ית ועם גבות ג'ינג'יות. להיות בלי מסקרה זה כמו להיות ערומה".
3 צפייה בגלריה
מאיה ורטהיימר עם אסף זמיר ובתם אסיה
מאיה ורטהיימר עם אסף זמיר ובתם אסיה
מאיה ורטהיימר עם אסף זמיר ובתם אסיה. תמונה משפחתית מראש השנה
(אינסטגרם)
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני לא מכבה אותו. אני מנותקת ממנו כשאני בעבודה, נותנת לבייביסיטר את הטלפון של המפיקה ומבקשת שהיא תענה. בשאר הזמן אני עובדת בזה (יש לה קרוב לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם - נ"ש). חוץ מזה ב'זמן אסיה' אני משתדלת להיות עם הטלפון כמה שפחות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "כשאסי או ההורים שלי מחבקים אותי. בדיוק גם סיימנו לצלם את היוניט הראשון של 'אהבה חדשה', ואחרי זה גם הרגשתי מאושרת”.
פסיכולוג או קואוצ'ר? "אני הולכת לפסיכולוגית, מאוד מאמינה בפסיכולוגים. כמו שמטפלים באוזן אצל הרופא, ככה צריך לעשות גם בנפש".
אספרסו חזק או תה ירוק? "אני אוהבת נס קפה עלית. אני בחורה של אייס קפה".
3 צפייה בגלריה
מאיה ורטהיימר פפראצי
מאיה ורטהיימר פפראצי
ויש הוכחות
(צילום: אמיר מאירי)
ג'יפ יוקרתי או אופניים? "אופניים. אפילו לצילומים אני מגיעה על אופניים. יש לי כיסא מיוחד לאסיה, ואני ממש אוהבת לרכוב".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button