לוח שנה הרגלים

לתרגל חמלה, לשנות את הנוף ולהוציא את המזגן להפסקה

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש אוגוסט

עודכן:

תרגלו חמלה

החמלה, מושג הנשען על תורת הבודהיזם, עוסקת במפגש עם סבל אנושי. היא כוללת הכרה בסבל שלנו ושל אחרים ומוטיבציה לחפש הקלה. מחקרים אחרונים מצאו קשר הדוק בין חמלה עצמית לרווחה הכללית ולהפחתה של תחושות דיכאון, מתח וחוסר שביעות רצון.
אחת הדרכים לתרגל חמלה עצמית היא בהשתקת הקול הפנימי שמותח עלינו ביקורת ויורד עלינו ללא הרף, כמו למשל הקול הפנימי שאומר: "ברור שנכשלת. את כל כך חסרת אחריות". במקום להקשיב לו, שאלו את עצמכם: איך אני יכול לעזור לעצמי עכשיו? מה יגרום לי להרגיש טוב יותר?

שנו את הנוף

לעתים בילוי ממושך באותו מקום מייצר תחושת מיאוס ושחיקה. שינוי ורענון המרחב שבו אתם מרבים לבלות עשוי לשפר את ההרגשה ולחדש את האנרגיות. לא צריך להשתגע ולשבור חיסכון לצורך כך: אפשר להכניס עציצים, לתלות תמונה חדשה או אפילו סתם לשנות את המיקום של שולחן העבודה.

הוציאו את המזגן להפסקה

המזגנים אינם מרעננים את האוויר אלא משתמשים באוויר הקיים. חשיפה ממושכת לאוויר ממוזג מגבירה את הסיכון לסבול מהתייבשות, כאבי ראש, אלרגיה, אסתמה, כאבי שרירים ועוד. כדי לשמור על הבריאות הוציאו את המזגנים מדי פעם להפסקה, ואחת לחודש נקו את המסננים. בחדר השינה העדיפו מאוורר תקרה אם זה אפשרי.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button