לוח שנה הרגלים

להצטרף ל"שני צמחוני", לעשות שיחות טלפון בהליכה ולהתייעל בקלות בעבודה

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש אוקטובר

עודכן:

שבצו בתפריט השבועי "שני צמחוני"

משנת 1977 בכל 1 באוקטובר מציינים בעולם את יום הצמחונות הבינלאומי. עם הזמן הוקמה גם עמותת "יום שני ללא בשר", שנועדה אף היא לעודד אוכלי כול להפחית את צריכת הבשר ובכך לצמצם את הנזק לבריאות, לסביבה ולכיס. אגב, זה לא חייב להיות ביום שני, גם רביעי צמחוני או טבעוני יעבוד.

נהלו שיחות טלפון בהליכה

ה־30 באוקטובר הוא יום ההליכה העולמי, וזו הזדמנות מצוינת להתחיל לנהל שיחת טלפון שאורכת יותר מכמה דקות בהליכה (בפרוזדור או בין הקומות אם אתם בעבודה). לפי מחקר חדש שפורסם בכתב העת היוקרתי Nature, אנשים שמקפידים ללכת 8,200 צעדים ביום לפחות, נמצאים בסיכון נמוך יותר להשמנה מסוכנת ולמחלות כרוניות. לאנשים שסובלים מעודף משקל ממליצים החוקרים ללכת 11,000 צעדים ביום כדי להקטין ב־64% את הסיכון להשמנת יתר. אבל אל תיתפסו למספרים. כל צעד שתעשו חשוב. במחקר שפורסם לאחרונה על צוות חוקרים מפולין ומארצות הברית נמצא שגם 3,000 עד 5,000 צעדים ביום יקנו לכם הגנה מפני מחלות לב וכלי דם.

אמצו את כלל 1־3־5 להגברת הפרודוקטיביות בעבודה

הרעיון פשוט: מדי יום עליכם להתחייב על ביצוע משימה מרכזית אחת, שלוש משימות בינוניות וחמש משימות קטנות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מתקדמים לעבר המשימות והמטרות היומיות שהצבתם לעצמכם.

הגדירו תזכורת בנייד לשיפור היציבה

יציבה טובה מסייעת לשרירים לתפקד בצורה אופטימלית תוך הפחתת הלחץ על המפרקים. בטווח הקצר היא תתרום לתחושה טובה ונמרצת ותאפשר לכם לנשום טוב יותר, ובטווח הארוך - תפחית את הסיכון לכאבי גב. מה עושים? אחת לשעתיים הזדקפו בכיסא או בעמידה, שחררו את הצוואר והאגן, משכו את השכמות לאחור, הבליטו את בית החזה קדימה ונשמו מהאף.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button