זהבה אביגדור. "הכל מכוון מלמעלה, וכשאנו יכולים לראות את התמונה הגדולה אנו יודעים לאן ללכת".

זהבה אביגדור, מתקשרת ומתמחית בתקשור עם נשמות

"העבודה עם אנשים והחיבור שאני עושה בינם לבין נשמות יקיריהם יוצרים תהליכים מרפאים ומרגשים"

מוגש מטעם זהבה אביגדור
עודכן:
קצת עלי
בת 57 , מנהלת ה"מרכז הישראלי לתקשור", מדיום ומתקשרת. פסיכותרפיסטית הוליסטית, מטפלת בדמיון מודרך וברייקי, מאמנת ומגשרת, בעלת תעודת מרפאה ממכללת Damanhur שבאיטליה. הוציאה שני ספרים בתחום התקשור: "בדרך האור והאהבה לתקשר עם חברים" המסכם מפגשי תקשור עם נשמות, ו"הספר ללימודי התקשור" החושף את היכולת המדהימה של התקשור. כיום עוסקת במחקר בלימודי התואר השני באוניברסיטת תל אביב.
איך הגעת לתקשר ולהיות מדיום?
"נחשפתי אל אנרגיית התקשור בגיל 40 כאשר קיבלתי מתנה מהיקום, לראות ולהרגיש את נשמות האנשים שאינם בגוף. חיי השתנו כליל, יצאתי ולמדתי את כל שניתן ללמוד על מנת לעזור לאחרים. כל פעם שהגיע אלי מטופל עם בעיה שלא ידעתי לטפל בה, יצאתי ולמדתי והרחבתי את ארגז הכלים שלי.
"העבודה עם אנשים והחיבור שאני עושה בינם לבין נשמות יקיריהם יוצרים תהליכים מרפאים ומרגשים ומאפשרים לאדם להיות לחיות במסלול חייו מתוך שלווה ותחושת שליחות והבנה מה הוא עושה בעולם הזה".
מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?
"לאהוב ולרצות לעשות טוב לאנשים ובעיקר קודם כל להיות אדם. אני שומרת על קשר רציף עם האנשים המגיעים אלי, מלווה אותם בהתמודדויות השונות ופשוט נמצאת בשבילם".
מהו החלום המקצועי שלך?
"החלום המקצועי שלי נחלק לשניים: קודם כל הייתי רוצה לראות יותר מפגשי תקשור עם נשמות כמו שנהוג בארצות אחרות. בזמנו הוזמנתי להגיש סדרה של תוכניות בסגנון ה'עולם שמעבר' של ג'ון אדוארד. ביום חתימת החוזה נודע לי שזה בוטל בשל הנושא ה'רגיש'. אני מצרה על כך, שכן החיבור לעולם הנשמות נותן המון כוח ושלווה לאנשים.
"החלום השני שלי הוא להפוך את התקשור לכלי האולטימטיבי שדרכו המטפל רואה את שורש הבעיה של האדם, בין אם זה פיזית או רגשית, ומטפל בו בשיטת הטיפול המתאימה לו. לשם כך הקמתי את בית הספר לתקשור ואני מלמדת בו מטפלים כיצד לעבוד עם אנרגיית התקשור. שני החלומות גם יחד בעיניי הופכים את התקשור למקצוע לכל דבר".
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
"הכל מכוון מלמעלה, וכשאנו יכולים לראות את התמונה הגדולה אנו יודעים לאן ללכת".
העבודה שלך מאתגרת מאוד מבחינה רגשית. כיצד את מתמודדת עם כל הרגשות שהיא מעלה?
"אני גרה במושב אמירים, מקום נפלא שבו אני יכולה להתחבר לטבע ובעיקר לעצים ולאדמה. כחלק מתהליכי הריפוי שעברתי ירדתי 60 ק"ג ואני מקפידה לאכול מסודר וללכת באופן קבוע. אני משתדלת להרחיק ממני חדשות ואנשים לא נעימים. עובדת המון בביתי ומטפלת בצמחים שלי, ובין לבין עסוקה בלימודי התואר השני ובמחקר שמעניקים לי המון שלווה ותובנות".
מה ההבדל בין מתקשרת למדיום?
"לא כל מתקשר יכול להיות מדיום. אבל כל מדיום יכול להיות מתקשר. מתקשר יכול ללוות את האדם בכל דבר שיחפוץ בו והוא מקבל מסרים מההדרכה הגבוהה, ואילו מדיום יכול, בנוסף לכך, גם לקבל הדרכה מנשמות שבעולם הבא.
"בחצי השנה האחרונה איבדתי את הוריי, והיכולת שלי להרגיש ולחוות אותם מעצימה את המשמעות שיש לייעוד שלי עבורי ועבור אחרים".
מי האנשים שמגיעים אלייך?
"אנשים שנמצאים בצמתים שונים בחייהם, ומעוניינים לקבל הדרכה וליווי וייעןץ. הדרכה זו ניתנת בכל תחומי החיים, בבעיות של זוגיות, עבודה, מערכות יחסים ועוד. ומגיעים אלי גם אנשים שחוו אובדן ומעוניינים לקבל תשובות ולסגור מעגלים, ואנשים שרוצים לחוות את חוויית התקשור עם הנשמות, שזו חוויה מרגשת ומרפאה. הגיעה אלי אישה שאביה נפטר לפני כחמש שנים ובפגישה האבא העביר מסר שהוא מבקש ממנה שתשחרר את רגשות האשמה. מתברר שהאישה הרגישה הרבה אשמה על דרך הטיפול באבא. התהליך איפשר לה לסגור את המעגל ולהשתחרר מרגשות קשים שהיו לה במשך שנים. הידיעה שהנשמות נמצאות איתנו כל הזמן ומלוות אותנו היא ידיעה מנחמת הנותנת לנו כוח להמשיך את חיינו תוך ביטחון שיש עלינו שמירה".
האם כל אחד יכול לתקשר עם נשמות?
"בית הספר לתקשור ברמת השרון הוקם בעקבות האירועים המדהימים שקרו לאנשים שחוו תקשור עם נשמות. נעשו ריפויים מדהימים, ואנשים התחברו למשמעות החיים. בית הספר מלמד את התקשור על כל רמותיו בהתאם ליכולת של האדם ולייעודו בחיים. בתוך מסלול הלימודים כל אחד יכול למצוא את כיוונו. אני מזמינה כל אחד לחוות את חוויית התקשור".

שם העסק: המרכז הישראלי לתקשור
כתובת: רח’ סוקולוב 63 , רמת השרון
טלפון: 054-6866343
אימייל: orvehava@gmail.com

שמלה: קסטרו
פורסם לראשונה: 13:06, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button