ד"ר מוניקה אלמן, "הדבר החשוב ביותר לאישה הוא לשמור על טיפול וטיפוח מגיל העשרה".

ד"ר מוניקה אלמן, ממובילות הרפואה האסתטית בישראל

רופאת עור. “החלום המקצועי שלי הוא להמשיך ליצור, לטפל ולהעניק מהידע שלי כדי לקדם רפואת עור אסתטית מצוינת בישראל”.

מוגש מטעם ד"ר מוניקה אלמן
עודכן:
קצת על עצמי
ד”ר מוניקה אלמן, מומחית למחלות עור וטיפולים אסתטיים, רופאת עור, מנהלת ובעלים של רשת ד”ר אלמן המונה מרפאות בתל אביב, חיפה וראשון לציון, אשר מטפלת במגוון בעיות עור ואסתטיקה באמצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות.
נשואה לד”ר אריה אלמן, אמא ל-3 וסבתא ל-4.

איך הגעת לתחום רפואת העור האסתטית?
“אני רופאת עור למעלה מ 30 שנה, ואת רשת ד”ר אלמן הקמתי לפני 25 שנה. אני בוגרת בית הספר לרפואה במילאנו, איטליה, ובהמשך בחרתי להתמחות ברפואת עור באיכילוב ובתל השומר, והייתי בין הרופאים הראשונים בעולם ששילבו את הטכנולוגיה ברפואת עור.
“כשהקמתי את מרפאת הלייזר הראשונה בארץ היא הפכה להיות מרכז להשתלמויות לרופאים, ומכאן צמחה גם האקדמיה – ביה”ס לאסתטיקה לרופאים ואנשי צוות. מרפאותיי היו אתר בדיקה עבור ה- FDA בטיפולים פורצי דרך של הסרת שיער בלייזר, טיפול בגלי רדיו, אקנה, מיצוק וטכנולוגיות חדשות. אני משתתפת בקביעות בכנסים בינלאומיים, יועצת למוסדות רפואיים ופרסמתי שני ספרים מקצועיים”.
מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?
“סוד ההצלחה שלי הוא חיבור לאנשים, רפואה שמבוססת על מדע והמון אהבה למקצוע”.
תחזרי איתנו לרגע שיא בקריירה שלך. איך הרגשת בו?
“היו לי כמה רגעי שיא בקריירה, כשזכיתי בהכרה עולמית בעבודות מחקר שלי. גם היכולת לתת, להעניק, לשתף ולהיות חלק מטיפולים וטכנולוגיות פורצות דרך ממלאת אותי בשמחה ובגאווה”.
מהו החלום המקצועי שלך?
“להמשיך ליצור, לטפל ולהעניק מהידע שלי כדי לקדם רפואת עור אסתטית מצוינת בישראל”.
מהו לדעתך הדבר החשוב ביותר שאישה צריכה לדעת על טיפוח עורה וגופה?
“הדבר החשוב ביותר לאישה הוא לשמור על טיפול וטיפוח מגיל העשרה. אני מאמינה שלגנטיקה יש תפקיד מוגבל באיך שניראה ונתבגר. לגנטיקה יש מעט השפעה והיתר זה אפיגנטיקה, כלומר איך אנחנו מנהלים את חיינו, שומרים על העור )כי העור זוכר(, ונזהרים מהשמש. תחזוקה היא ערך לחיים, במיוחד בעידן הנוכחי כאשר המודעות שלנו גבוהה במיוחד”.
מהי הבעיה האסתטית שהכי מעסיקה נשים ואיך אפשר לטפל בה?
“הבעיה האסתטית שהכי מטרידה נשים היא איך לשמור על הקיים ולהתבגר יפה ובריא. תפקידי כרופאת עור אסתטית לתת מענה לצורכי הלקוחות ברמה האישית, המקצועית והאמפתית”.
בעידן של עודף מידע וטכנולוגיות, איך את בוחרת באילו את מטפלת?
“יש טכנולוגיות רבות שבהן אני עוסקת, חלקן אף פיתוח של המרפאה שלי, לצד הליין הקוסמטי הייעודי שלנו. אני מאמינה בשילובים ובהתאמה אישית לפי גיל, מבנה פנים, מצב העור, נזקי קרינה, רצון המטופלת, תוך התאמה ותיאום ציפיות, כמו חליפה תפורה אישית. "בעקבות הניסיון הרב שצברתי, פיתחתי את שיטת ד״ר אלמן שעל פיה, עובדים כל רופאי הרשת והמטפלות".
את מתעסקת בקשר בין מצוקות נפשיות לבריאות העור. תוכלי להרחיב?
“עור ונפש מחוברים. מצב נפשי משפיע ישירות על עורנו וחשוב לטפל בשני המישורים. בנוסף טיפולים אסתטיים מחוברים לרגשות, לתדמית, לביטחון, וכתוצאה מכך מהווים חלק חשוב ממערכת החיסון שלנו. לטפל, לתחזק את גופנו, את המראה החיצוני שלנו, לעבור טיפולי אנטי אייג’ינג – זו אינה התמכרות. זה חלק מאורח חיים בריא, וזו עובדה רפואית”.

שם העסק: ד”ר אלמן - רפואת עור שעושה יופי
כתובות:
מנחם בגין 144 תל אביב, מגדל מידטאון
משה פלימן 8 חיפה, מרכז קסטרא
משה לוי 11 , ראשל”צ, בניין UMI
טלפון: * 5767
אינסטגרם: dr.elman

בגדים: massimo dutti, תכשיטים: אתנה athena_jewerllery@
פורסם לראשונה: 13:07, 30.08.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button