נבחרת הוולנס
נבחרת הוולנס
להתמקד במה שאין לי לא מושך את הדבר שאני רוצה לתוך חיי. מיה קרמר

מוכרת אשליות: איך למשוך לחיים כל מה שרוצים - מאהבה, דרך כסף ועד לאושר

מיה קרמר מציעה לשנות את דרך הפעולה מתודעה של חוסר, לתודעה שבה אנחנו יכולים למשוך לחיים שלנו כל מה שאנחנו רוצים, כי "אם האשליה שלי יוצרת את המציאות החיובית שלי בחיי, אז כן, אני חיה חיים נהדרים של אשליה"

פורסם:
כשהתגרשתי היה לי חודש אחד בלבד לעבור לדירה חדשה. חודש אחד למצוא מקום מגורים שמרגיש כמו בית, לארוז הכול ולהתחיל מחדש. התחלתי לחפש ולחפש. ראיתי יותר מ-20 דירות ואף אחת מהן לא התאימה - הן היו קטנות מדי, חשוכות מדי, מלוכלכות מדי או יקרות מדי. הרגשתי מתוסכלת וחסרת אונים וחשבתי שכבר לא אצליח למצוא לי בית ומקום.
ואז הבנתי, שאם אמשיך לחפש נואשות וללחוץ כדי למצוא מקום, אמשיך לפגוש דברים שלא מתאימים לי ואגיע שוב למבוי סתום. הייתי צריכה לעשות דברים אחרת. במקום להיכנס שוב לאתרי הדירות, התחלתי להתמקד ולדמיין איך זה יהיה לגור בדירה שאני רוצה. יצרתי לעצמי לוח חזון מתמונות של דירות שאהבתי והלכתי לישון באותו לילה בהרגשה רגועה, בידיעה שהכול הולך להסתדר.
הטורים האחרונים של מיה:
למוחרת היום, פוסט של דירה צץ בפיד הפייסבוק שלי והלכתי לראות אותה. לא רק שהגעתי ראשונה, היא גם תאמה בדיוק את החזון לדירה שיצרתי בערב הקודם. שם נזכרתי שההתכוונות והזימון תקפים לכל היבט בחיי – מאהבה, דרך כסף ועד לבריאות ואושר.
3 צפייה בגלריה
מיה קרמר
מיה קרמר
לוח החזון שלי
הסוד לתחושת סיפוק הוא הידיעה שכבר יש לך כל מה שאתה צריך. זה שם - מחכה שתראה את זה. אנחנו מצפים לקבל את הדברים שאנחנו רוצים בחיינו, כשההתמקדות שלנו היא בחוסר - בעובדה שאין לנו אותם. ברגע שהבנתי שלהתמקד במה שאין לי לא מושך את הדבר שאני רוצה לתוך חיי, התחלתי לעשות הדמיות והתכוונות לדבר שאני רוצה.
לא במקרה השם שלי MAYA, אשליה בהינדית. רבים מהקרובים אלי אומרים שאני חיה באשליה ואני אומרת - אם האשליה שלי יוצרת את המציאות החיובית שלי בחיי, אז כן, אני חיה חיים נהדרים של אשליה. מזמינה גם אתכם לנסות לשנות את הפעולה מתודעה של חוסר לתודעה שבה נוכל למשוך לחיים שלנו כל מה שאנחנו רוצים.

אהבה

השאלות שאני שומעת הן למה אני לא מסוגל למשוך אהבה בריאה לתוך חיי? למה אני לבד? למה זה לא קורה לי? אין לי את כל התשובות, אבל לכל השאלות יש דבר אחד במשותף: הרגשה של אין. של חוסר. כשאנחנו ניגשים למשהו ממקום של חוסר, קושי וכאב, קשה מאוד למשוך אותו לחיים שלנו. האמינו בכל ישותכם שמערכת יחסים נפלאה תופיע במציאות שלכם, וראו כיצד אתם ממגנטים אהבה לתוך חייכם.

דיאטה

אנשים רבים שואלים אותי מה אני אוכלת, מתי אני אוכלת ואיך. התשובה שלי היא שאני מנסה לאכול מנקודת מבט מודעת ומאוזנת רגשית. בפעם הבאה שתרגישו בדחף לאכול משהו כדי למלא כאב פנימי, עצרו, קחו נשימה ארוכה ועמוקה, ובדקו איזה רגש אתם מרגישים כעת. ובמקום להשתמש באוכל כדי למלא את חסך אחר, נסו להתמקד ברגש, ולא לאכול אותו.

כסף

יש הבדל גדול בין להיות בחסך של כסף ובין להרגיש בחסך. אם אתם מרגישים שחסר לכם כסף - סביר להניח שתישארו במצב זה. אם אתם מרגישים בשפע, אתם תמשכו שפע לתוך חייכם. זה תלוי בכם, רק צריך לבחור באיזו תודעה אתם קמים בבוקר. התחילו בהדמיה יומיומית שכבר יש לכם את העבודה, הבית, הרכב או החופשה שאתם חולמים עליהם, ואפשרו ליקום למגנט אותו לתוך חייכם.

אושר

אושר הוא בחירה. הוא סטייט אוף מיינד, הוא אינו נמצא שם בחוץ. אנשים, אירועים, מצבים יכולים לגרום לשמחה, אבל אושר אמיתי מגיע מבפנים. ברגע שהתנאים החיצוניים עוזבים, אנחנו נשארים עם החוסר שוב ואז מחפשים אותו במקום אחר. מצאו דרכים למלא את הלב שלכם באושר. אתם יכולים להתחיל בתרגיל קטן - בסוף כל יום לערוך רשימה קטנה של דברים שהרגישו לכם טוב במהלך היום. צעד קטן שעובד בגדול.
טיפ לדרך: התחברו ללוחם שבכם
3 צפייה בגלריה
תנוחת הלוחם
תנוחת הלוחם
תנוחת הלוחם
(צילום: shutterstock)
ביוגה יש לנו תנוחות שנקראות תנוחות לוחם. אני מלמדת אותן בריטריטים ובסדנאות שלי ומרגישה שהן מנחות אותנו לעבור את האתגרים ואת תחושות החוסר שלנו בחיים. התחברו ללוחמים שבכם וראו איך אתם יכולים לחיות את האתגרים שפוגשים אתכם ולבטא את הדברים שאתם רוצים בחייכם, כך שלעולם לא תצטרכו להרגיש חסר מכיוון שאתם כבר שלמים.
כרטיס ביקור נבחרת ה-Wellness וולנס מנטה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button