מאצ'ה. המלצות חודש נובמבר

להביט לקנאה בעיניים ועוד 8 המלצות לחודש נובמבר

מריטריט לנשים שמשלב יוגה עם אומנות, דרך מיזמים לקידום תרבות המאצ'ה בישראל ועד אלטרנטיבות ירוקות לשופינג וכלים להתמודדות עם הרגש הכי מודחק שלנו. הדברים שיעשו לכם טוב החודש

פורסם:
1. ללכת על המים
8 צפייה בגלריה
פרשת מים. המלצות חודש נובמבר
פרשת מים. המלצות חודש נובמבר
פרשת מים
(צילום: מיכל בראור (פרשת מים))
אולי נושאים כמו משבר האקלים העולמי נשמעים לכם קצת בומבסטיים, אבל אם פורטים את זה לפרוטות, אפשר לדבר על דברים שכולנו מבינים, כמו היעלמות מי השתייה שלנו. התערוכה ״פרשת מים״, שמוצגת בימים אלה במדיטק ובמרכז לאמנות דיגיטלית חולון, מביאה נקודות מבט ייחודיות על נוזל החיים של אמנים ישראלים ובינלאומיים בשלל מדיות. בין הסוגיות הגיאו־פוליטיות המסקרנות שהיא מעלה: כיצד מסמנים טריטוריה כשהחומר לא יציב? איפה עובר הגבול אם המים כל הזמן זזים?
פרשת מים, עד 29.1, המרכז לאמנות דיגיטלית, רח’ האמוראים 4 חולון, digitalartlab.org.il
2. לנשנש ידע בריא
כיצד אפשר לשפר את איזון חיידקי המעי, האם ניקוי רעלים זו תיאוריה של הרפואה המשלימה, ואיך להתגבר על תסמיני גיל המעבר בדרך טבעית? אלו רק חלק מהסוגיות שיועלו השנה בכנס "אוכלים בריא" מבית Eatwell שחוזר אחרי הפוגת הקורונה. מלבד הרצאות ופאנלים עם מומחי בריאות ותזונה וסדנאות־שף לבישול בריא, תוכלו לנשנש אוכל בריאות בדוכנים ולהצטייד בספרות מקצועית, בציוד למטבח ובתוספי תזונה.
כנס אוכלים בריא 12, תיאטרון גבעתיים, 18־19 בנובמבר, כרטיסים באתר: eatwell.co.il ובטל': 077-9577592
3. לשלב יוגה ואמנות
8 צפייה בגלריה
יוגה ואומנות. המלצות חודש נובמבר
יוגה ואומנות. המלצות חודש נובמבר
יוגה ואומנות בריטריט נשי אחד
(צילום: אלינור הולנדר)
יש לא מעט ריטריטים של יוגה שמאפשרים להתנתק מהשגרה ולתרגל שלווה בלוקיישן מבודד, אבל מתי יצא לכן לשלב את זה עם אומנות ויצירה? "גוף וצבע" הוא בדיוק אחד כזה והוא משלב בין השניים בסוף שבוע שכולו התחדשות בלב נוף מדברי. מדובר בריטריט לקהל הנשי שיצרו יחד שלוש נשים - מורנה אסולין ערוב שמתמחה בתהליכי צמיחה וריפוי ביוגה, יהב גואטה שאמונה על התרפיה באומנות ואלינור הולנדר על ההפקה (שכוללת אגב תנאי לינה נעימים ואוכל בריאות מזין). מלבד יוגה ומדיטציה הן יעבירו גם סדנאות אומנות ויצירה בצבע ותכנים מעולם ההתמקדות (Focusing).
טל’ לפרטים: אלינור, 052-5558692; מורנה, 052-3220750
4. להשקיע במאצ'ה
8 צפייה בגלריה
מיקס אנד מאצ'ה. המלצות חודש נובמבר
מיקס אנד מאצ'ה. המלצות חודש נובמבר
מיקס אנד מאצ'ה
(צילום: רן זירי)
מאז התוודענו לסגולות המאצ'ה חלפו הרבה מים ירוקים זוהרים בכוס התה שלנו, אבל לאחרונה נראה שהיא זוכה לשדרוג של ממש הודות ליזמויות שהחליטו לקדם את תרבות המאצ'ה בישראל. אחת מהן היא "מיקס אנד מאצ׳ה", מותג אופנתי טרי של שתי יזמיות צעירות, מאיה שניידמן ודניאלה קולבר, שמציע מאצ׳ה ״טקסית״ באיכות גבוהה במיוחד לצד קו מוצרים נלווים (כמו קערת הכנה ומברשת הקצפה ייעודית) ומתכוני מאצ'ה מגניבים (באתר). עוד מותג שמשביח את הסצנה המקומית הוא "22 Carbon", משקה מאצ'ה טבעי שעשוי מ־100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי. לחיי החורף!
מיקס אנד מאצ'ה, בבתי קפה נבחרים ובהזמנה אונליין: mix-n-matcha.com; 22 Carbon, ברשת טיב טעם, טבע קסטל, סופר פארם ועדן טבע
5. לצ'פר את הכלב
8 צפייה בגלריה
המלצות חודש נובמבר
המלצות חודש נובמבר
זרקו לו עצם
(צילום: shutterstock)
יושבים על המבורגר? למה שלא תזרקו איזו עצם (או נשנוש שווה) גם לרקסי שיושב לכם מתחת לרגליים. יוזמה חדשה של רשת "מוזס שופ" השיקה לאחרונה תפריט צ'ופרים וחטיפים לכלבים ללא עלות, במטרה לפנות לכל חברי המשפחה ללא הבדלי גזע. במסעדות הרשת מציעים לסועדים, שמגיעים עם כלביהם, תפריט חטיפים מפנק מרכיבים טבעיים בלבד מבית Kennel Select, מנתחוני עוף עסיסיים ועד חטיף בולי סטיק לקינוח.
חינם, ברשת מסעדות Moses Shop
6. להתלבש על קיימות
8 צפייה בגלריה
מתלסשות. המלצות חודש נובמבר
מתלסשות. המלצות חודש נובמבר
משנות לטובה את דפוסי צריכת האופנה
(צילום: שילה עזרא)
מבלאק פריידי ועד סייבר מאנדיי, אין ספק שנובמבר הוא חודש השופינג העולמי. אבל כידוע לכולנו, למרות שקל להדחיק, תעשיית האופנה היא מהמזהמות הראשיות של הסביבה. "מתלבשות" הוא מיזם מקומי שפועל להעלאת המודעות הציבורית לנושא, ומטרתו לשנות לטובה את דפוסי צריכת האופנה שלנו כך שתהיה הוגנת ומיטיבה עם הסביבה ולקדם אופנה בת קיימא. שימו עין על הפעילויות הרבות שייערכו במהלך החודש – מהרצאות ועד מסיבות החלפת בגדים והנחות בחנויות יד שנייה. שווה וטוב!
פרטים בקבוצת הפייסבוק "מתלבשות" ובאינסטגרם @mitlabshott
7. להביט לקנאה בעיניים
בין אם אתם מאלה שמסתכלים על חצי הכוס המלאה או דווקא על הצד הריק שלה, כולנו מקנאים. רובנו לא מודעים, ומקצתנו מודים, אבל היא שם אצל כולנו. בהרצאה חדשה ומבוססת מחקרים חושפת המומחית לפסיכולוגיה חיובית, נעמה קמינר מבורך, את הצדדים המאתגרים (והחיוביים!) של הרגש הכי מודחק שלנו ומציעה כלים יישומיים להתמודדות איתו. אז במי אנחנו בעיקר נוטים לקנא ומי באמת מקנא יותר - נשים או גברים? מוזמנים לשריין לכם כרטיס ולגלות.
איך להביט לקנאה בעיניים, 15.11, בשעה 21:00, טוקהאוס, תל אביב, talkhouse.co.il
8. לרוץ את הלילה
8 צפייה בגלריה
מרוץ הלילה. המלצות חודש נובמבר
מרוץ הלילה. המלצות חודש נובמבר
מרוץ הלילה של ת"א
(צילום: רונן טופלברג)
אם התגעגעתם למרוצי הלילה שהלכו לישון קצת בעקבות הקורונה, הכינו את האנרגיות הליליות שלכם כי הם חוזרים. מרוץ הלילה של תל אביב יעבור השנה ברחובותיה המרכזיים של העיר וילווה בתאורת לילה ייחודית. בסיומו ייערכו הפנינג עם מוזיקה, מתחמי VIP ודוכני אופנה וספורט. דרומה משם, בפארק נחל באר שבע, ייערך מרוץ הלילה השנתי של באר שבע, שלראשונה יכלול גם מקצה תחרותי מקצועי של חצי מרתון. הקדימו להירשם!
מרוץ הלילה נביעות תל אביב 2021, 10.11, tlvnightrun.co.il; מרוץ הלילה של באר שבע (Light Run Ikea Be'er Sheva), 24.11, lightrun.org.il
9. להתפנק בפסטיבל וולנס
8 צפייה בגלריה
המלצות חודש נובמבר
המלצות חודש נובמבר
ריסטרט מזריחה עד שקיעה
(צילום: רשת פתאל)
רוצים לתת מתנה לגוף ולנפש שלכם? יש לכם הזדמנות נפלאה לעשות את זה בתנאי בוטיק ארוזים ומפנקים. רשת פתאל מזמינה לסוף שבוע שכולו פסטיבל Wellness ומשלב חופשה במלון U בוטיק כנרת בטבריה (המאובזר גם בספא מושלם) יחד עם סדנת ריסטארט לגוף ולנפש בשיטת InHeal (שסלבס כמו מיה קרמר, מיכל ינאי וטום אביב חוו ואהבו). בין זריחה לשקיעה תוכלו לעבור מסע לתוך עצמכם, תחוו תהליך ניקוי והתחדשות ותחזרו עם רמות אנרגיה גבוהות ועם כלים לחיזוק ולאיזון יומיומי.
14-17.11, מלון U בוטיק כנרת (רשת מלונות פתאל), fattal.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button