לא מסוגלת להתחיל את היום בלי תשחצים. דליה מזור

איך דליה מזור שומרת על המראה בגיל 72?

בעשור השמיני לחייה, יפהפייה (ופנויה!), אשת התקשורת דליה מזור מספרת איך היא מאמנת את המוח, כמה זמן היא מתנזרת מלחם, פסטה, פיצה ותפוחי אדמה ("לא חטאתי עם קרואסון שקדים כבר שלושה חודשים"), ומה כוללת שגרת הכושר שלה: "בעשר השנים האחרונות הגברתי את הקצב"

פורסם:
דליה מזור (72), אשת תקשורת ופרזנטורית של רונית רפאל מדע היופי בע"מ, אמא ל־2 וסבתא להיילי (11), אריאל (8) ועדן (חצי שנה), פנויה.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני משחקת טניס חמש פעמים בשבוע. התחלתי לפני 35 שנה כספורט ובכיף, אבל בעשר השנים האחרונות הגברתי את הקצב ועברתי לחמש פעמים בשבוע. עד הקורונה הייתי עושה ביומיים הנותרים אירובי ופילאטיס בקבוצה. כשהגיעה הקורונה והקבוצה חדלה לפעול, עברתי לצעידות בחוץ, וגם מצאתי ביוטיוב מאמנת אמריקאית מצוינת. יום־יום עשיתי את האירובי שלה מול המחשב בחדר העבודה ונכנסתי לכושר מטורף. לקבוצת הכושר שלי לא חזרתי מתוך חשש של הדבקה במקום סגור. חוץ מזה בקיץ אני שוחה בים, בדרך כלל בחופי הרצליה".
מה את עושה כשאת קמה בבוקר? "מתעוררת בשש, שותה כוס קפה ופותרת שני תשחצים. אני לא מסוגלת להתחיל את היום בלי תשחצים. אחר כך אני מתלבשת ויוצאת לטניס, ואחרי זה אנחנו משתדלות לשבת לקפה. רק אז אני רגועה. לא משנה מה מחכה לי, אני כבר מסודרת".
"אני אוכלת כל יום גלידה, לא מסוגלת בלי זה, אבל אני מנסה להימנע מפחמימות. לא חטאתי עם קרואסון שקדים כבר שלושה חודשים, וגם לחם, פסטה, פיצה ותפוחי אדמה לא נכנסו לי לפה"
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "בטטת כורסה ורגשי אשמה קשים. זה יכול להיות בגלל נסיעה או חלילה מחלה, אבל אני מיד חוזרת לפעילות והכל מסתדר".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "אני מכינה לי המון מרקים - מרק דלעת, מרק ברוקולי, מרק עדשים. עכשיו מתחילה עונת המרקים שלי. אני יודעת שאני עושה את זה מעולה".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "קרואסון שקדים וגלידה. אני אוכלת כל יום גלידה, לא מסוגלת בלי זה, אבל אני מנסה להימנע מפחמימות. לא חטאתי עם קרואסון שקדים כבר שלושה חודשים, וגם לחם, פסטה, פיצה ותפוחי אדמה לא נכנסו לי לפה".
2 צפייה בגלריה
יום הולדת דליה מזור
יום הולדת דליה מזור
בחגיגות ה-70
(צילום: איציק בירן)
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "בתיק תמיד יש לי ליפסטיק. לא אתפס בחיים בלי זה".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אוי, זה מכה. התרגלתי מתקופתי בחדשות לא לכבות, וזה הרגל מגונה. נראה לי שרק כשאני צריכה לעדכן את הטלפון, אני מכבה אותו. אני מכורה, כמו כולם, בעיקר לאתרי חדשות. לרשתות החברתיות אני לא מכורה בכלל. זה בזבוז זמן בשבילי, למרות שנורא קל להישאב לזה".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "לפני שעה, כשהייתי אצל נכדתי הקטנה. היא ממיסה את לבי. אני מאושרת כשאני איתה".
אספרסו חזק או תה ירוק? "ההעדפה שלי היא קפה הפוך חזק עם הרבה קצף, אבל בימים של קור וגשם בהחלט תה ירוק".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "לא זה ולא זה. לא מתחברת, אני לא טיפוס רוחני".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "פסיכולוג, ללא ספק. אני מאמינה שחשוב שיהיה לכל אחד מישהו לדבר איתו ולשמוע דעה נטולת פניות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button