אקרו-יוגה בפסטיבל הוולנס ימה

ארוחה בלב מדבר ויוגה מול הים: דברים טובים שכדאי לעשות החודש

אימוני הולה הופ ויוגה בנמל תל אביב, קטיף עצמי, האכלת חיות וטיולי אופניים בחוות הנדיב וגם "אקו דינר" בערבה. 8 דברים טובים בחודש יוני, ועוד שניים ששווה לשריין לחודש הבא

פורסם:
1. לשלב ספורט וטבע בחוות הנדיב
9 צפייה בגלריה
חוות הנדיב
חוות הנדיב
חוות הנדיב
(צילום: נועם אופק, חוות הנדיב, עמותת כרמלים )
מחפשים טיולים ואטרקציות לכל המשפחה? עמותת התיירות כרמלים מציעה חוויות טבע, ספורט וחקלאות בחוות הנדיב. בין הפעילויות היותר רגועות בחווה, שנמצאת בסמוך לזכרון יעקב: קטיף עצמי בחממות, האכלת חיות המשק וטיולי אופניים בנופי האזור (אפשר לשכור אופניים במקום). למי שמחפש יותר אקסטרים, יש מסלול ריינג'רים שמתחיל בחוות הנדיב ונוסע לאורכו של שביל אופניים בין נופי השדות והמטעים בסמוך למבצר שוני ההיסטורי ודרכו למחצבת חוטם הכרמל.
חוות הנדיב, ימים א'־ה': 30 שקל לאדם, ו'־ש' וחג: 40 שקל, hanadiv-farm.co.il
2. לנענע הולה הופ
עוד פעילות ספורטיבית שתתקיים החודש היא אימון כושר מהנה עם חישוק הולה הופ בשקיעה, בדק של נמל תל אביב. טרנד הרטרו המסחרר הזה, שכבר סיפרנו לכם על שובו במדור הטרנדים שלנו, הוא כאמור שילוב מהנה בין אימון כושר ובין ריקוד לצלילי מוזיקה קצבית. מה תרוויחו ממנו? חיטוב לשרירי הבטן לקראת עונת הרחצה ושריפת שומן, שיפור של הגמישות, היציבות וסבולת לב־ריאה, וכמובן של מצב הרוח.
רחבת הדק המרכזי בנמל תל אביב, מדי יום שני בשעה 19:00 בערב, הכניסה חופשית (על בסיס מקום פנוי), פרטים נוספים באתר: namal.co.il
3. לחגוג שבועות גם בעיר
9 צפייה בגלריה
אקרו-יוגה בפסטיבל הוולנס ימה
אקרו-יוגה בפסטיבל הוולנס ימה
אקרו-יוגה בפסטיבל הוולנס ימה
( צילום: עידן רובינס)
נטולי חציר ומחפשים מה לעשות בחג השבועות גם בעיר? נצלו את ימי ראשית החודש לפעילויות של רוח, גוף ונפש. פסטיבל הוולנס יָמָה מציע מגוון הרצאות של מרצים מהארץ ומהעולם כמו ד"ר נאדר בוטו, המנטורית הבינלאומית ברנדון בייס, הרופאה הגינקולוגית ד"ר פרודנס הול מלוס אנג'לס ועוד רבים וטובים. בנוסף, יוצעו גם תרגולים וסדנאות של יוגה, פילאטיס, צלילים מרפאים, אקסטטיק דאנס,
סדנאות תנועה ותדרים, שוק דוכנים ופעילות להורים וילדים מול הים והמרינה כמו קרקס ומופע אקרובטיקה.
יָמָה - פסטיבל וולנס אורבני בשבועות, 3־5 ביוני, ארנה הרצליה, 59־99 שקל לפעילות, לפרטים ולרכישת כרטיסים: yamafestival.co.il
4. ליהנות מאקו דינר במדבר
9 צפייה בגלריה
אקו דינר
אקו דינר
אקו דינר
( צילום: הערבה הדרומית)
פודיז ושומרי אקולוגיה, על "אקו דינר" כבר שמעתם? בקיבוץ לוטן בערבה הדרומית מציעים בימים אלה ארוחה מדברית טעימה, חווייתית וידידותית לסביבה. ארוחת הערב נעשית במטבח האקולוגי שכולל טאבון מבוץ, תנור טיל שעובד כמו ארובה, תנורים סולאריים שעובדים על אנרגיית השמש וביו גז שמפיק גז בישול משאריות מזון. הסועדים מוזמנים לקטוף ירקות אורגניים לסלט, לרכוב על אופניים שאליהם מחובר בלנדר וליצור ממרחי חומוס ופסטו, לאפות פוקאצ'ות ופיצות בטאבון ולטעום אנטיפסטי שבושלו בחום השמש המדברית, ללא כל שימוש בחשמל.
אקו דינר בלוטן, להזמנה מראש: aravaway.co.il
5. לתרגל יוגה מול הים
9 צפייה בגלריה
יוגה בנמל תל אביב
יוגה בנמל תל אביב
יוגה בנמל תל אביב
( צילום: עינת דור)
יוני הוא חודש היוגה, אז איך אפשר בלי קצת תרגול עם וייב מרגיע. בנמל תל אביב יתקיימו החודש שלל פעילויות סובבות מזרן שפתוחות לקהל הרחב בשיתוף "אלהיוגה". בתפריט: יוגה בשקיעה, יוגה בזריחה, מדיטציה לצלילי קערות טיבטיות, תרגול 108 ברכות לשמש ופעילויות נוספות שיערכו בהנחיית מיטב המורים באוויר הפתוח מול הים. הכניסה לכל האירועים חופשית. רק תביאו מזרן ומים ובואו לתרגל!
מרחב היוגה אלהיוגה (מבנה 4, נמל תל אביב), כל חודש יוני, חינם (על בסיס מקום פנוי), פרטים נוספים באתר: namal.co.il
6. לקטוף פיצה מהגינה
9 צפייה בגלריה
פאצו פיצה
פאצו פיצה
תפריט שכולו על טהרת התוצרת החקלאית מגינת הירק הסמוכה
זוכרים את טרנד ה־Farm to Table שמביא תוצרת חקלאית היישר לצלחת? כעת הוא מגיע גם למאכל שלא בטוח שחשבתם עליו כמלך הבריאות — הפיצה. בימים אלה הושק בפיצרייה הרעננית "פאצו פיצה" תפריט שכולו על טהרת התוצרת החקלאית מגינת הירק הסמוכה למקום, פרי שיתוף הפעולה בין הפיצרייה לעיריית רעננה. כך לדוגמה "פיצה ארבע עונות חריפה אש" מבוססת על קרם עגבניות ויבול הפלפלים, "פיצה זוקיני" על הקישואים המובחרים ופיצת "ירוק עמוק" על פסטו ותרד מירוקי הגינה.
פאצו פיצה, היצירה 5, רעננה, טל': 09-7418833, אתר: pazzo.co.il
7. לגלוש בסטייל אקולוגי
9 צפייה בגלריה
O'NEILL בקולקציית קיץ לנשים
O'NEILL בקולקציית קיץ לנשים
O'NEILL בקולקציית קיץ לנשים
לאחר שנחת בישראל בקיץ שעבר עם קולקציית הגברים, משיק מותג הגלישה העולמי O'NEILL גם קולקציית קיץ לנשים. בקולקציה החדשה שמצטיינת בהדפסים רעננים - מפרחים ועד טאי דאי - בגדי ים שלמים שמותאמים לגלישה וגזרות ביקיני מבדים נטולי PVC ודוחי מים. מלבד הלוק הרענן והצד הספורטיבי, ראויה לציון גם הנקודה האקולוגית: המותג משתמש באנרגיה ירוקה, באריזות מ־50% נייר ממוחזר, ותומך בהתאוששות מערכות אקולוגיות ימיות.
החל מ־169.90 שקל לבגד ים, 199.90 שקל לשמלות ו־99 שקל לאביזרי החוף, להשיג ברשת חנויות Get Pro, באתר וברשת מועדוני הכושר הולמס פלייס
8. להחכים את הכושר
9 צפייה בגלריה
אביזרי כושר חכמים
אביזרי כושר חכמים
אביזרי כושר חכמים
אם מיציתם את אביזרי הכושר הפשוטים והביתיים עוד בימי הקורונה, שימו עין על הדבר הבא - מוצרי כושר חכמים. ב־AG SPORT מציעים בימים אלה סדרת אביזרי כושר חכמים שמתחברים לאפליקציית MOVE IT ובה תוכניות אימונים שמתאימות לכל אביזר. בין הפריטים המסקרנים: חישוק הולה הופ חכם לחיטוב, חבל קפיצה חכם עם ידיות מצוידות בחיישן מעקב, משקולות חכמות שמתחברות לאפליקציה עם תוכנית אימון מובנית לאימוני כושר ואירובי ואפילו שק איגרוף חכם וכפפות עם אפקט תאורה לאימוני כושר וקיקבוקסינג.
החל מ־195 שקל לפריט, באתר xistore.co.il
שריינו לחודש הבא
כנס 2022 Inspiration
מעוניינים בנטוורקינג עם קהילת הבריאות האינטגרטיבית או מעסיקים המחפשים מטפלים בתחומי רפואה משלימה? שימו עין על הכנס השנתי הגדול למטפלים ברפואה משלימה ואינטגרטיבית Inspiration 2022 שייערך בחודש הבא. במסגרת הכנס יתקיימו 40 הרצאות וסדנאות של מיטב המרצים מהארץ ומהעולם עם מחקרים עדכניים וגישות חדשות לריפוי הוליסטי.
מרכז וואהל - בר אילן, רמת גן, 5־6 ביולי, Inspiration 2022, למידע נוסף ולרישום: eatwell.co.il
ריטריט וולנס בקפריסין
עייפים מהשגרה של כל השנה? קיץ הוא הזמן הטוב ביותר להתנקות ולהטעין את הגוף והנפש. מלבד החופשה ש"רשמתם" לעצמכם ביומן, מוזמנים לשבץ לעצמכם גם ריטריט קצר להשבת האנרגיה ביעד מפנק. בחודש הבא תתקיים סדנת
וולנס של שלושה לילות בריזורט יוקרתי בקפריסין בהנחיית מיה קרמר, מאסטרית ליוגה ומדיטציה. בתפריט המרגיע: הילינג, יוגה לכל הרמות, אוכל מהחווה לצלחת, מדיטציה, טיול למפלים, עיסויים, ביקור ביקב והרבה טבע.
28־31 ביולי, טל’ להרשמה: 052-8819520 ובעמוד האינסטגרם של מיה קרמר: mayakramer@
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button