לקבוצות בלינקדאין יש ערך אדיר בכל מה שקשור למינוף הקריירה שלנו

למה אתם צריכים להתאמץ להיכנס לקבוצות בלינקדאין, ומי מרוויח מזה?

לא בטוחים אם ידעתם, אבל גם בלינקדאין יש המון קבוצות לכל תחום שתרצו להתעניין בו. שלא כמו בפייסבוק למשל, לקבוצות בלינקדאין לא נכנסים לפי קפריזה ויש להפעיל שיקול דעת אמיתי ויסודי לפני שמחליטים להיכנס לעולם הקבוצות

פורסם:

מנטה ד"ר לנקדאין אבי צדקה פרק 9

5 כללים לאסטרטגיית כניסה לקבוצות בלינקדאין

1. לדעת מתי נכנסים: ובכן, לפני שנכנסים לקבוצות בלינקדאין חשוב להיות מוכן. המוטיבציה כבר קיימת, כך אפשר להגיע ליותר קהל יעד ולקצר את הדרך, אבל השלב הנכון ביותר להיכנס לקבוצה הוא כשהפרופיל בנוי מראש. הכול חייב להיות עטוף היטב. טעות נפוצה של משתמשים היא לנסות להיכנס לקבוצות עם פרופיל חלקי, לעתים אפילו בלי שם או עם טעות בטייטל, ובעקבות סינון קפדני הם פשוט לא מאושרי כניסה. אגב, מנהלי הקבוצה גם בודקים את הקשרים שלכם כדי לבדוק עד כמה אתם מתאימים לקבוצה, כך שהכל צריך להיות ממש ביי דה בוק.
2. להתאפק כדי לקבל אישור מחדש: נו, אז מה, נבקש בקשה נוספת להיכנס: אז זהו, שלא. בקבוצות הכי גדולות בישראל עובד מנגנון סינון רציני וממש לא כל אחד מאושר, ולא רק זה - אם לא מאשרים אותי, אין לי ממש מה לעשות. אני יכול לאתר את המנהל ולפנות אליו באופן אישי, אבל גם הוא לא בטוח יאשר אותי כקונקשן וזה בכלל יעמיק את הבור. הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא למשוך בחזרה את ההצעה שלי, לחכות חודש שלם ורק אז לבקש שוב. אז אם תכננתם להציע משהו לקהל גדול של משתמשים, ברור לכם שחודש הוא תקופה רצינית. זה רק מדגיש את העובדה שאין פה מקום לטעויות.
3. להבין את חוקי הקבוצה: כשמצטרפים לקבוצה צריך לקחת בחשבון את החוקים שלה. תכנים פרסומיים מדי לא יעברו בטוב וגם יובילו להסרה מהקבוצה. אין סובלנות לדברים כאלה כמו בפייסבוק. המשתמשים (כולנו) עייפים מספאם. יש לנו ספאם גם ככה בהודעות. זה נהוג אבל מעייף. הלקוחות הכי טובים ואיכותיים הם ותיקים בלינקדאין, ובהתאם - עייפים מאוד מספאם. חשוב להיזהר עם זה.
4. להשתמש ביתרון הקבוצתי: בכל הנוגע לקבוצות, אחד הדברים הכי חשובים הוא נטוורקינג. אם אני לא נמצא בקבוצה ואני רוצה להציע למישהו את השירותים שלי, אני צריך לאתר את הלקוח הפוטנציאלי, להציע לו חברות ורק אז לשלוח לו הודעה. רוב המשתמשים הכי פעילים לא תמיד יאשרו באותו רגע או באותו יום. אבל ברגע שאנחנו בקבוצה, יש יתרון גדול - יש רשימת משתתפים בקבוצה ורק בגלל שאנחנו באותה קבוצה אני יכול לשלוח הודעה ישירה למישהו מבלי לאתר אותו ולהציע לו חברות קודם. אני מקצר אליו את הדרך, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים. אנחנו רוצים להגיע להרבה אנשים עם השירות שלנו. במקביל, אגב, אני יכול להציע לכולם חברות וזה טוב לבניית רשת קשרים כפי שכבר למדתם, אבל זה יאריך לי את הזמן. לכן בקבוצה אני יכול מיד לשלוח הודעה ואחר כך להציע חברות.
5. לתת ערך מותאם לקבוצה: אילו עוד אפשרויות יש לי כדי להגיע לעוד לקוחות? איך אני יכול לשלב את הקבוצות באסטרטגיה שלי? בגדול אנחנו מדברים על משהו שדורש אסטרטגיה אבל הטעות הכי גדולה בשימוש בקבוצות היא להצטרף בלי לתת ערך מותאם לקבוצה. אפשר, למשל, לתת טיפים מקצועיים מהנסיון שלכם שם, כאלה שידברו לרוב המשתתפים הרבה יותר מאשר בפרופיל האישיי. הקבוצה נישתית וממוקדת יותר ואפשר לבנות קו תוכן שמיועד לה. ההמלצה היא לעשות את זה אחת לשבוע.

2 צפייה בגלריה
אבי צדקה
אבי צדקה
מחלוצי פלטפורמת הלינקדאין, אבי צדקה
(צילום: אופיר לביא)
ד"ר לינקדאין הוא אבי צדקה, מומחה ואחד מחלוצי פלטפורמת הלינקדאין. במסגרת המדור הוא יעניק לכם כלים וטיפים חשובים להתמצאות ברשת החברתית העסקית הזאת ולמינוף ומיצוי היכולות המקצועיות והעסקיות שלכם.
מוזמנים לפנות אליו גם במייל: avitzdaka1@gmail.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button