"יש אצלי אמביוולנטיות שלא תמיד יורדת לאנשים בגרון". נטלי דדון

נטלי דדון: "אני יכולה לעשות הפרשת חלה ומיד אחר כך להצטלם בביקיני"

הדוגמנית, אשת העסקים ומשפיענית הרשת בת ה-38 מאמינה בצניעות פנימית ובענווה ("זה הרבה יותר חשוב לי מחתיכת בד"), מספרת על הזוגיות יוצאת הדופן עם אבי בנה ("אנחנו חיים בבתים נפרדים") וחושפת רשימת מטרות שאפתניות ל-2022: "החלום הוא שעד השנה הבאה לי ולריף יהיה בית משלנו"

פורסם:
נטלי דדון מצטלמת לשער "מנטה"

נטלי דדון (38), דוגמנית, אשת עסקים ומשפיענית רשת (כ־800 אלף עוקבים באינסטגרם), בזוגיות ואמא לריף (5). בראש הפעילות העסקית שלה נמצא ה־Queens Club, מועדון המלכות (queens.co.il) שהקימה במטרה ליצור קהילת נשים חזקה ומעצימה ולהעלות לשיח הציבורי נושאים לקידום שוויון בין המינים. בשנה האחרונה השיקה את המותג MyQ, והחודש יושקו תחתיו שני מוצרים חדשים בסדרה - MyQ Body Mist ו־MyQ Body Oil. כמי שסובלת בעצמה מאקנה, היא עובדת בימים אלה על פיתוח סדרת מוצרים ייחודית שתיתן מענה לנושא, בנוסף לפעילות שלה בתחום האסתטיקה - מכשירי ה־21ICE.
עוד סלבס במנטה:

השנה אני רוצה להפסיק לפחד ולעמוד מול קהל

"בשנה הזאת אני רואה את עצמי מעבירה את המסרים שלי מחוץ למסך. נכון שאני נמצאת בשטח ורואה אנשים, אבל את התכנים עצמם, שקשורים בשבירת סטיגמות, ניפוץ תקרות זכוכית או העצמה נשית באימהות, עוד לא יצא לי להעביר פרונטלית, מול קהל. אנשים חווים אותי כמאוד מוחצנת ולא יודעים שיש לי פחד במה. אני מאוד טובה בכתיבה, אבל בדיבור קצת יותר קשה לי להביע את עצמי. זה מחסום שעוד השנה אני רוצה לפרוץ, ואפילו לקחתי מישהי שתנחה אותי ותכין אותי לקראת ההרצאות האלה. אני תמיד משתפת באתגרים שלי, ובהחלט זה אתגר עבורי - עצם המחשבה של מה יגידו ואם אהיה מספיק טובה. הילדה הקטנה הזאת שהייתי משתלטת עליי ומזכירה את תחושת חוסר השייכות, את הבגדים הגדולים ואת הרצון להיעלם מהיקום. וזה די טיפשי, אני יודעת — אני כבר לא אותה ילדה קטנה וחסרת ביטחון שהייתי. אז הנה סכר שאני רוצה לפרוץ".
4 צפייה בגלריה
נטלי דדון
נטלי דדון
"אני כבר לא אותה ילדה קטנה וחסרת ביטחון שהייתי". נטלי דדון
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

לגרום לעסק שלי לעבוד מעצמו, ולהתפנות להעצמה

"השנה אני מציבה לעצמי יעד - שהעסקים שלי יפעלו לבד בזמן שאני כובשת את הבמות ומחבקת כמה שיותר נשים בדרך, או מוצאת את שעת הפסקת העבודה ומתמסרת לריף, הבן שלי. אמשיך כמובן להיות בפרונט, כי כרגע אני בנקודה שבה אני עובדת 24/7, וברור שיש לזה מחיר. יש רגעים שבהם אני שואלת את עצמי — למה לא בחרתי בעבודה של 9:00 עד 17:00 שאפשר להניח בה את העט בסוף היום? אבל אני יזמית בנשמה, זו המהות שלי. הראש כל הזמן עובד, וחושב, ועם המחשבות על העסקים שלי אני קמה בבוקר והולכת לישון בלילה".

לנפץ סטיגמות על נשיות

"אני נוהגת לבקר בכנסת בדיונים שחשוב לי להשמיע בהם את קולי בעבור נשים, ובמקביל מקיימת קריירת דוגמנות. חשוב לי לנפץ סטיגמות על איך אישה אמורה להיות: את יכולה להתקיים כצנועה אבל גם סקסית או אמא מדהימה עם חיים עשירים מחוץ לאימהות. אין סתירה בקיום כל העולמות שבך בהרמוניה. להרצאה שלי אני קוראת 'יש בך הכל', כי להשקפתי, אפשר לגעת בכל. בכל מה שנכון לך. ושם היופי. גם אם לפעמים יש בי קול שאומר 'תתמקדי במשהו אחד', בא הצד השני של המחשבה ואומר — 'למה?' יש בי הכל, ואני יכולה להמשיך להגשים עוד. הרעיון הוא לא באמת לעשות הכל, אלא את כל מה שנכון לך, ואת זה את יודעת עם עצמך כשאת מסירה רעשי רקע, ובעיקר אנשים שדרך האמונות שלהם יכולים לגרום לך להאמין שאת לא יכולה, לא מסוגלת".
"אני יכולה לעשות הפרשת חלה, ומיד אחר כך רואים אותי בקמפיין להלבשה תחתונה, אבל אני מאמינה בצניעות פנימית ובענווה, וזה הרבה יותר חשוב לי מחתיכת בד. חוסר צניעות בעיניי הוא להחליט לאישה על גופה מה נכון לה או לא"

ולהבין שלא כולם יכולים לקבל את הדואליות

"יש אצלי אמביוולנטיות שלא תמיד יורדת לאנשים בגרון. לדוגמה, אני יכולה לעשות הפרשת חלה, ומיד אחר כך רואים אותי בקמפיין להלבשה תחתונה. אני מדברת על אמונה, ואז - תמונה בביקיני. אבל אני מאמינה בצניעות פנימית ובענווה, וזה הרבה יותר חשוב לי מחתיכת בד כזאת או אחרת. חוסר צניעות בעיניי הוא להחליט לאישה על גופה מה נכון לה או לא. כשאני אחליט ללבוש צנוע בהתאם לאירוע כזה או אחר, זה יבוא ממני. לא הגענו לעולם כדי לספק או לרצות אף אדם. אישה אישה באמונתה. אני חושבת שאם אני מעוררת במישהו רגש או מחשבה, הוא זה שצריך לבדוק מה קורה אצלו".
4 צפייה בגלריה
נטלי דדון
נטלי דדון
"אני שמחה שהקפאתי ביציות. קניתי לעצמי את השקט והזמן הזה"
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

לענות יפה, גם כשאני חוטפת ביקורת

"אני מקבלת הערות ברמה קיצונית. לא משנה מה אני עושה, אני קמה ליום שלי עם שכפ"צ. הלוואי שהייתי יכולה להגיד שכל החיים שלי לא שמתי קצוץ, אבל זה לא ככה. בגילי מצופה שכבר אבין שהעולם הוא כזה ושלא אחלום שאפשר לשנות אותו או לתקן. אבל לא. אני לא מקבלת את זה, ועדיין מקווה שזה ישתנה ושלאנשים יהיו יותר חמלה והכלה. נוטים לומר לי שיש בי נאיביות (וזה נכון), אבל אני מאמינה שאפילו אם מישהי אחת שתקפה אותי ועניתי לה יפה, תשתנה ותחשוב על זה שוב, הרי שעשיתי את שלי. חשוב לי לענות בכנות ואפילו לשלוח לב למי שהעיר לי, גם אם בחר במילים פוגעניות. אני תמיד אומרת שאני לא רבה - רבים איתי - ואנחנו אפילו צוחקים על זה בבית".

להתעכב על הדברים הקשים

"אני שקופה ככל האפשר במדיה שלי, ויעידו על כך תמונות האקנה שלי, סימני המתיחה והעלייה המטורפת במשקל שלא נעלמו אחרי הלידה ואינסוף קשיים. אני לא מאלה שמשדרות נצנצים. הרבה פעמים אנשים כותבים לי תגובות של 'אל תתנצלי'. אני לא מתנצלת, אני מתעמקת. אני אוהבת להתעכב על דברים. אני רוצה להמשיך להתכנס פנימה ולהתעכב על מה שחשוב. אני לא זורקת תכנים לאוויר ומתקדמת, אני מנהלת דיונים שלמים מתוך תגובות העוקבים שלי, וכל הזמן חושבת מה אני מפעילה אצל אנשים - איזו מחשבה, איזה רגש - ומה הם מפעילים אצלי. זה חשוב לי, משם אני צומחת. זה מלמד אותי הרבה על עצמי".
"אני שקופה ככל האפשר במדיה שלי, ויעידו על כך תמונות האקנה שלי, סימני המתיחה והעלייה המטורפת במשקל שלא נעלמו אחרי הלידה ואינסוף קשיים"

להשיג עצמאות כלכלית

"החלום הוא שעד השנה הבאה לי ולריף יהיה בית משלנו. מניסיון החיים שלי, כילדה שגדלה ממצב של 'יש הכל' לכלום אחרי שהמשפחה איבדה הכל וההורים פשטו את הרגל, הדבר שאני מייחלת לעצמי זה בית משלי, ושמתי לי את העניין למטרה. אני מחפשת יציבות בחיים שלי. כל מה שהגעתי אליו זה בעשר אצבעות. בגלל או בזכות הזיכרון הספציפי הזה שחוויתי דרך אבי, שפתאום הדמות הגברית עוזבת ואז נשארים חסרי כל, יצרתי לעצמי מציאות שבה לא יכול להיות שמישהו יקום וילך ואשאר בלי כלום. אהבה שאינה תלויה בדבר היא להיכנס לתוך מערכת יחסים נטו מאהבה וללא תלות כלכלית. החופש הכלכלי הזה לדעתי יכול לצמצם אלימות בבתים".

וגם עצמאות על הפריון שלי

"זה גם לא סוד שהקפאתי ביציות. זה הליך שאני מעודדת כל בחורה לעשות במקרה הצורך, וכל כך חבל שזה עניין מאוד יקר ולא מונגש במערכת הבריאות. גם אם כרגע אני לא חושבת להשתמש בהן, אני שמחה שעשיתי זאת לרגע שבו כן ארצה. קניתי לעצמי את השקט והזמן הזה".
בוחרים אחד בשנייה בכל בוקר מחדש

לאהוב, אבל קודם את עצמי

"לפני הזוגיות עם אהובי מתקיימת בי זוגיות חשובה יותר והיא עם עצמי - הסרת הפחדים, קבלה עצמית. אני שמחה לומר שאני אוהבת אותי. אנשים לא נוטים לומר זאת מספיק - אני אוהבת אותי. אין בזה טיפת שחצנות או נרקיסיסטיות, והושקעה בזה עבודה שכנראה תמיד תהיה זקוקה להזנה, וזה בסדר. תעבדו בלאהוב אתכם".
"אני שמחה לומר שאני אוהבת אותי. אנשים לא נוטים לומר זאת מספיק. אין בזה טיפת שחצנות או נרקיסיסטיות, והושקעה בזה עבודה. תעבדו בלאהוב אתכם, כך התאפשר לי לאהוב באמת את בן הזוג שלי"

לבחור בזוגיות בכל בוקר מחדש

”כך התאפשר לי לאהוב באמת את עמית, אבא של ריף, שגר ממש קרוב אלינו, בהרצליה. לא חשבתי שאחיה בכזה פורמט: אנחנו שלוש שנים בזוגיות בבתים נפרדים. בננו נולד כשלא היינו יחד, ואת ההיריון חוויתי לבד. לקח לנו הרבה זמן להתקרב ולראות מה קורה. אני חושבת שזה עוד יותר מחדד את האג'נדה האינדיווידואלית שלי. אני יכולה להתמרמר ולחשוב למה עברתי את ההיריון לבד ולמה אצלי הכל הפוך? אבל לא. זה לא חייב ללכת לפי הפורמט. יש הרבה דרכים, וחתונה היא לא הדבר שיעניק לי את החותמת לאהבה שלי, אנחנו בוחרים אחד בשנייה בכל בוקר מחדש. זה מרגש, כי בכל פעם שהוא בא לאסוף אותי, אני מתארגנת כאילו זה דייט ראשון".

להתמיד קצת יותר באימונים

"נתחיל מזה שאני לא בן אדם שאוהב ספורט ומתחבר לזה. היה לי הליכון שהפך לקולב, ואז הגיעה הקורונה והבטחתי לעצמי שהמכשיר החדש שקניתי לא יהפוך גם הוא לקולב. נראה לכולם שאני סופר־ספורטיבית, אבל זה הכי לא טבעי לי. אני תמיד אומרת בסטוריז שכדי לעשות ספורט או לעלות על מכשיר, צריך להיזכר בהרגשה של אחרי, וזה מאוד מדרבן. אין לי מאמנים. עכשיו אני ממש מתחילה שיעורי יוגה שאני הולכת לעשות, והלוואי שאתמיד, לא כמו שקרה לי למשל בפילאטיס וטניס, שעשיתי לסירוגין".
4 צפייה בגלריה
נטלי דדון
נטלי דדון
לא בן אדם שאוהב ספורט ומתחבר לזה
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: ראובן כהן)

לא ליפול לקיצוניות בתזונה

"גם בתזונה אני לא מתמידה ממש. יש לי הרגלי בריאות שסיגלתי, ואני משתפת את העוקבים שלי בהם. אם אני בחו"ל, למשל, אין סיכוי שאצליח לשמור. על קינוח במסעדה בוודאי שלא אוותר. אבל אני יודעת מתי הגזמתי, ומאזנת ואוכלת מסודר כשצריך. אני לא מאמינה בקיצוניות בשום דבר, הייתי שם בעבר במסגרת הפרעות האכילה, וזאת מלחמה יומיומית".
"אין סיכוי שאשחרר ואפסיק להתעסק בחיצוניות, וצריך להפסיק להתנצל על זה. טיפוח עצמי מחיה את הנפש. זה לא סותר או מוריד מההשקעה בתוכן"

להפסיק להתנצל על טיפוח עצמי (או על יופי)

"מאוד חשובה לי הנראות שלי, ואני עם יד על הדופק כי זה המקצוע שלי. אין סיכוי שאשחרר ואפסיק להתעסק בחיצוניות, זה חלק ממני. אבל בלי קשר אני חושבת שכל אישה, גם כשהנראות זה לא המקצוע שלה, צריכה לאהוב את מה שהיא רואה במראה, ולא בהשוואה לאחרות אלא בפני עצמה. ולהפסיק להתנצל. טיפוח עצמי מחיה את הנפש. הכל תלוי במינון. זה לא סותר או מוריד מההשקעה בתוכן ובנפש. היופי הוא מבפנים החוצה, יחד עם הגרסה הכי טובה שלך ביחס לעצמך".

לעבוד על האחווה הנשית

"הייתי יכולה לשנוא בנות בגלל מה שחוויתי, אבל עשיתי הפוך על הפוך והפכתי את זה ל'אישה לאישה מלכה'. אם אישה תבין שלא מפרקים בית, שלא מתקרבים אל גבר נשוי, כמו שקרה אצל ההורים שלי, תהיה כאן מציאות אחרת. ואם נהיה מאוחדות ונהיה אחת בשביל השנייה, לא יקום הגבר שיפגע, שייגע, שיפריע, כי יש מאחורי כל אישה קהילה שלמה. השנה ארצה להגשים את החלומות שלי באשר לקהילה הזאת - לארגן סופי שבוע מפנקים ואירועים, שבגלל מגבלות הקורונה עדיין לא הצלחתי לממש".

לזכור לקחת פסק זמן לאיזון

"אני מודעת לעניין של האיזון ויודעת מתי הוא משתבש אצלי, שזה כבר טוב. אני מנסה לאזן בדברים הקטנים - בחמש דקות עם האוזניות, בגינה, בנשימות, זה מיישר לי קו. או כשהרגשתי שאני צריכה קצת הפסקה, התקשרתי לחברות והודעתי להן שאנחנו יורדות למדבר. עמית מגבה אותי ושומר על ריף ולהפך, וכל כך חשוב להגיע לזוגיות כשהעולם שלך מלא, כשאת מוטענת ומרגישה טוב. מה שאין לי זה סדר יום. אני אוהבת את זה ככה. לפני שנים למדתי הוראת מתמטיקה ואפילו לימדתי את המקצוע, אבל לקראת סוף התואר הבנתי שזה לא בשבילי. אני יזמית וצריכה למלא לעצמי את הזמן. אני שמחה שזה ככה, ואשמח להמשיך להיות ספונטנית ולמלא את היומן שלי בדברים שאני אוהבת".

להיות חזקה ורכה בו זמנית

"כשאישה עושה דברים מתוך ביטחון ונחשבת לחזקה, זה לא אומר שהיא לא רכה. אפשר לבוא מתוך מקום בטוח וזקוף ועם זאת להגיד, 'אני עוד לא יודעת הכל ואני לומדת מכל מי שנמצא מולי'. התקלפתי במקומות האלה. גם במערכות היחסים וגם בעולם העסקים כך בדיוק אני רוצה להמשיך להתנהל גם בשנה הזאת - מתוך למידה והכלה, להיות בצמיחה תמידית ולהמשיך לחגוג את מי שאני. אין יעד שאציב לעצמי ושם זה ייגמר. אני לא רואה תמונה של הצלחתי ועכשיו אני יכולה לשקוט. תמיד יהיה משהו שארצה לשאוף אליו, עוד פסגה לכבוש".

איפור: דורין בר /// שיער: סמי יחזקאל /// ע.צלם: בן יצחקי /// /// הפקה: קארין אגי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button