הרגלים בדצמבר

2 דקות להעלאת הדופק, מרקים מזינים, חופשות מיקרו וצ'ק ליסט לשנה האזרחית

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש דצמבר

עודכן:

הכינו מרקים מזינים לכל השבוע

אין כמו מרק חם ומהביל כדי להשביע ולחמם את הגוף כשחוזרים מהעבודה ביום חורף קר. אבל אם תחזרו למקרר ריק, זה לא יקרה לכם. לכן הקדישו יום בשבוע להכנת שני מרקים גדולים מירקות, קטניות או בשר עם תבלינים מגוונים ואפסנו אותם במעמקי המקרר. פרט לנחמה ולשובע, יספק לכם המרק גם ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיתרמו לחיזוק מערכת החיסון.

אחת לשעתיים הקדישו 2 דקות להעלאת הדופק

למשל: עלו ארבע קומות במדרגות, נסו לקום ולשבת או צאו להליכה מהירה סביב הבניין. הפעילות הזאת תגזול מכם מעט מאוד זמן, אך במצטבר תשפיע על סך ההוצאה האנרגטית שלכם במהלך היום ותפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם, בעיקר אם אתם מנהלים אורח חיים יושבני.

הכינו צ'ק ליסט לשנה אזרחית בריאה

אנחנו אמנם בפתחה של שנה עברית חדשה, אבל שנה אזרחית חדשה, שבה אתם משוחררים מתפריטי חג ואירוח, היא הזדמנות להכין רשימה של כל הדברים החשובים שאתם צריכים לעשות השנה למען בריאותכם ולמען הרווחה הנפשית שלכם. למשל: לבצע בדיקות סקר, לקבוע תור לרופא/ת שיניים ולשיננית, לעשות סדר מול רופא/ת המשפחה. במישור הנפשי, אולי להתחיל חוג יוגה, פילאטיס או להצטרף לקבוצת רכיבה.

צאו לחופשת מיקרו

תוכלו לעשות את זה מדי יום כי חופשת מיקרו יכולה להסתיים אפילו כעבור חצי שעה בלבד. בבסיס הרעיון, קחו פסק זמן מהשגרה והתנתקו מהמחשב ומהנייד. פשוט היו עם עצמכם או עם אדם שאתם אוהבים, תיהנו מהשקט או משיחה רגועה, מהנוף, ממוזיקה או מכל מה שגורם לכם להוריד הילוך. תופתעו עד כמה חופשת המיקרו תצליח להטעין אתכם מחדש.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button