חודש יולי

לשטוף היטב את המלון, לא לצאת מהבית בלי עזרה ראשונה טבעית ולחגוג את יום הבדיחות

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש יולי

עודכן:

שטפו את המֶלון היטב

מלונים נחשבים למועדים לזיהום כי הם גדלים על הקרקע, שעלולה להיות מזוהמת, ובשל הקליפה המחוספסת שלהם קל מאוד לחיידקים להתרבות עליה. הזיהום קורה בעת חיתוך המלון, כשהחיידקים מהקליפה עוברים לחלק הפנימי במלון. לכן שטפו היטב את המלון במים ובסבון כלים, ורק לאחר מכן חתכו אותו והסירו את הקליפה. אגב, אין צורך בשטיפת אבטיח כי הקליפה שלו חלקה והסיכון שהיא תהיה מזוהמת - נמוך.

אל תצאו מהבית בלי עזרה ראשונה טבעית

השהייה בבריכה, בפארק ובים עם ילדים בימי הקיץ עלולה לזמן פגיעות אפשריות כמו עקיצות חרקים וכוויות שמש שעלולות להעיב על הפאן. כדי שתוכלו להמשיך ליהנות ביחד קחו איתכם בתיק תכשיר קלנדולה או אלוורה להרגעת עור שנצרב בשמש ובקבוקון שמן לבנדר להרגעת עקיצות יתושים או חרקים. ההרגל הקטן הזה עשוי להציל את יום הבילוי המשפחתי.

התעקשו עם בני הבית: כל דבר חוזר למקומו

הילדים בחופשה, ולסדר בבית יש משמעות לא רק מבחינה אסתטית אלא גם כאמצעי להפחתת מתח ולחיסכון בזמן. כשכל דבר חוזר למקומו מיד בתום השימוש, קל למצוא אותו בפעם הבאה. חלצתם נעליים? לא בסלון. קיבלתם דואר? פתחו, מיינו, שמרו וזרקו, אל תניחו אותו על השולחן או במגירה.

צפו בקומדיה טובה או במופע סטנד-אפ

ב־1 בחודש מציינים את יום הבדיחות הבינלאומי, אבל לא צריך לעשות את זה רק פעם בשנה. מחקרים מראים שבזמן צחוק הגוף משחרר אנדורפינים, משככי כאב טבעיים, וחומרים נוספים שתורמים לשיפור ההרגשה הכללית ולהפחתת סטרס. בקיצור, כדאי שתכניסו הומור ללו"ז.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button