מאש־אפ אופנתי בין הקו הספורטיבי של המותג לנגיעות פאשניסטיות בירוק זרחני וגלאמי ברוח הביונסה. השת"פ של ביונסה עם אדידס

מריצה בסחנה ועד טניס עם ביונסה: 8 דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

ההמלצות שלנו לחודש ינואר כוללות חצי מרתון בעמק המעיינות, סדנת גיבוס לילדים שחולמים להיות רופאים, תערוכת חקלאות בערבה וגם את השת"פ העונתי הספורטיבי של ביונסה עם אדידס

פורסם:
1. לתרגל מדיטציית צלילים
7 צפייה בגלריה
מדיטציית צלילים בנמל
מדיטציית צלילים בנמל
מדיטציית צלילים בנמל
(צילום: אור קפלן)
מחפשים דרך נעימה יותר לחוות את המדיטציה? נסו לשלב אותה עם צלילים מדיטטיביים, אווירה חורפית מרגיעה ונוף לים. מדי יום שלישי ב־17:00 בערב יתקיים שיעור מדיטציה בן שעה לצלילי כלי נגינה מדיטטיבי, בהנחיית מורים מוסמכים מ"אלהיוגה". השיעור עובר בין מדיטציה בישיבה למדיטציה בעמידה ובהליכה ומלווה בצלילים מדיטטיביים לצד רגעים שהם רק השקט עצמו.
מתחם "אלהיוגה", מבנה 4, נמל תל אביב, טל': 052-4809056
2. לרוץ את הסחנה
בין אם אתם רצים מקצועיים ובין אם אתם חובבים, האירוע השנתי הזה הוא אחד ששווה להכניס ללו"ז של ינואר. "אליפות ישראל חצי מרתון - עמק המעיינות" הוא אירוע מיוחד במסורת הריצה המקומית הודות לנוף המוצלח של עמק המעיינות ומזג האוויר הקריר והנעים שכיף לרוץ ולטייל בו. המרוץ מוזנק ומסתיים בגן השלושה (סחנה), ומסלול הריצה עובר בכבישי עמק המעיינות, בנופים הפתוחים של העמק ובתוך העיר בית שאן. כמו בכל שנה המרוץ מארח ספורטאים פראלימפיים באופניים המתחרים במרחק זה ומקיים שת"פ עם עמותת אקי"ם. מתאים לרצים ולמשפחותיהם.
14 בינואר, חצי מרתון עמק המעיינות, פרטים באתר שוונג: shvoong.co.il
3. לשנות את השנה
7 צפייה בגלריה
לוח השנה של לוואצה 2022
לוח השנה של לוואצה 2022
השפעות משבר האקלים. ינואר בלוח השנה של לוואצה 2022
(צילום: בן הרפר ללוואצה)
זה כבר הפך למסורת. מדי שנה אנחנו מחכים בכיליון עיניים לגלות אילו דימויים חזותיים מפעימים יככבו על לוח השנה החדש של לוואצה. כמו בכל שנה, גם השנה מקדישה החברה הבינלאומית את הלוח השנתי לפרויקט אמנותי עם אמירה אקטיביסטית של יוצרים מרקעים תרבותיים שונים. המסר המרכזי של 2022 הוא "אני יכול לשנות את העולם" והדימויים, שמלווים גם ביצירה מוזיקלית ובאודיו (באתר), עוסקים בנושאים כמו אי־שוויון חברתי, השפעות משבר האקלים, לכידות חברתית, העצמה נשית, הרס האוקיינוסים, גזענות, סקסיזם והומופוביה.
4. לגלות את עולם הרפואה
הורים לילדים סקרנים או רופאים בפוטנציה? האייטם הזה בשבילכם. מוזיאון המדע והרפואה "טכנודע חדרה" והמרכז הרפואי הלל יפה מציעים לילדים בגילאי יסודי סדרת הרצאות עם רופאים ומומחים בתחומי הרפואה שילוו בסדנאות מעשיות. כך למשל, הרצאת "משבר ועד גבס" תלווה בסדנת גיבוס, "החיידקים שבתוכנו" בסדנת סלטים בריאים, "לב העניין" בבדיקות אק"ג ומוניטור לב ו"עולמם של הנגיפים" בסדנת מיקרוסקופיה.
שלישי רפואי - מועדון הבריאות שלנו, טכנודע חדרה, פרטים: technoda.org.il ,04-6333505
5. לחגוג ט"ו בשבט בערבה
7 צפייה בגלריה
חוגגים חקלאות בערבה
חוגגים חקלאות בערבה
מיני מלפפון. חוגגים חקלאות בערבה
(צילום: מו"פ ערבה)
מלבד הצטיידות בשתילים ויציאה לנטיעות, עוד דרך לחגוג את חג האילנות היא לערוך היכרות עם תוצרת האדמה. כמדי שנה גם בינואר הקרוב תתקיים בערבה התערוכה החקלאית הגדולה בישראל (15 דונם) – אטרקציה ירוקה לכל המשפחה. במסגרתה תוכלו לחזות בפלאי החדשנות של עולם החקלאות, לגלות זנים חדשים של ירקות, פירות, פרחים וצמחי תבלין, ליהנות מקטיף עצמי של ירקות, שוק איכרים, טיולי תומקארים, ג'יפים, תצפית ציפורים ועוד. מומלץ לשלב עם לינה באזור, מחדרי אירוח וחאנים ועד קמפינג.
19־20 בינואר, התערוכה החקלאית מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית, הכניסה חופשית, פרטים: 052-4260798, aravaopenday.co.il
6. לקפסל אחריות סביבתית
7 צפייה בגלריה
Timberland X Tommy  קמפיין חורף 21
Timberland X Tommy  קמפיין חורף 21
Timberland X Tommy . גומי טבעי ועור מחודש, שאריות ופסולת של תעשיית האופנה
(צילם: יח"צ)
תעשיית האופנה נחשבת לאחת המזהמות הגדולות של הסביבה, לכן כל יוזמה שמגלה אחריות סביבתית היא מבורכת. לקראת החורף חברו המעצב טומי הילפיגר והמותג טימברלנד לשיתוף פעולה שגם מביא חדשנות אקולוגית וגם מגלה אחריות סביב. החיבור ביניהם הוליד קולקציית קפסולה יצירתית לגברים ולנשים בעלת חומרים עמידים כמו גומי טבעי ועור מחודש, שאריות ופסולת של תעשיית האופנה (עודפי בדים וסיבים סינתטיים דמויי פוך ממוחזר למילוי המעילים).
599.90־1,999.90 שקל, בחנויות טימברלנד
7. להתאמן על הפלוס
7 צפייה בגלריה
פלאס סייז אנדר ארמור
פלאס סייז אנדר ארמור
פלאס סייז באנדר ארמור
(צילום: אנדר ארמור )
השקה של קולקציית Plus Size לאימונים אולי לא צריכה להיות ממוסגרת כ"אמירה", אבל בשוק הלא מאוד רווי שלנו באופציות – זו עדיין בשורה. אז רשמו לעצמכן: מעכשיו אתן יכולות למצוא גוזיות ספורט, טייצים לאימונים, חולצות מנדפות ופריטים ספורטיביים נוספים בטווח המידות XL ועד XXXL. אתר המותג "אנדר ארמור" השיק ממש לאחרונה קולקציית אימונים פלאס סייז לנשים, שמביאה בחשבון שאפשר – וכדאי – להתאמן בכל מידה, ורצוי גם בסטייל.
קולקציית פלאס סייז, Under Armour, 149־269 שקל, באתר: get-pro.co.il
8. להתלבש כמו ביונסה
7 צפייה בגלריה
 שת"פ של ביונסה עם אדידס
 שת"פ של ביונסה עם אדידס
פריטי יוניסקס נון־ג'נדר, לצד פריטים דמויי עור שנראים כמו אופציה לבישה, בעיקר אם את ביונסה
(צילום: אדידס)
בסבב החמישי של IVY PARK כבר ממש אין צורך להציג את אייבי הזוהרת. אבל בכל זאת, למי שפספס, מדובר בשת"פ של ביונסה עם אדידס שמניב מדי עונה מאש־אפ אופנתי בין הקו הספורטיבי של המותג לנגיעות פאשניסטיות בירוק זרחני וגלאמי ברוח הביונסה. ה"דרופ" הנוכחי מביא איתו משבצות גלן ובדי קורדרוי נוסטלגיים שטרם נראו באדידס, עם זווית רעננה ושיקית, המון פריטי יוניסקס נון־ג'נדר, לצד פריטים דמויי עור שנראים כמו אופציה לבישה, בעיקר אם את ביונסה. אגב, את הקמפיין העולמי מובילים לצד ביונסה: נטליה בראיינט (הבת של קובי בראיינט), אווה פיליפ ודיקון פיליפ (הילדים הספורטאים של ריס וויתרספון) וג'יימס הארדן וג'יילן גרין (כוכבי NBA).
Halls of Ivy, אדידס, 99.90־1,299.90 שקל, באתר הסחר ובחנויות נבחרות
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button