זכרו שיש עוד מועמדות ומועמדים אבל אתם רוצים להדגיש את כל החוזקות שלכם

למה חשוב להעשיר את חשבון הלינקדאין שלכם בתוכן ויזואלי

הלינקדאין אוהבת תוכן, אבל גם בפלטפורמה שמתמקדת בטקסט וקשרים אפשר, ורצוי, לתגבר את החשבון האישי בעזרת תוכן מולטימדיה וכך להגדיל את הסיכויים שיפנו אליכם. אז איך עושים את זה נכון?

פורסם:

צפו בוידאו

1. העלו סטורי

לפני שאתם נלחצים, לא מדובר כאן בסרטון שלכם בוכים, מכינים מתכון או מעלים קוד קופון. בעולם העסקי הסטורי הוא סרטון של 30 שניות שלא נעלם אחרי 24 שעות ואי אפשר להוסיף עליו סטורי נוסף. בנוסף חשוב לציין שהוא זמין רק דרך האפליקציה. יש דרך לתקשר את החוזקות שלנו בצורה של טקסט אבל גם בצורה של וידיאו, וכפי שכבר הבנו - העולם הולך לשם. מה הרציונל? ובכן, הפלטפורמה הזאת נועדה להביא אותנו לרגע האמת - לפגישה הפרונטלית. אלא שהרבה פעמים הריאיון לא תואם את הטקסט ואת הרושם שנוצר בפרופיל וחבל מכיוון שזה עוד כלי שיכול לשרת אותנו באופן מקצועי. לכן במקרה הזה נכון יהיה להעלות את "נאום המעליות שלנו", זה שיעניק רושם ראשוני תואם למי שאנחנו בחיים האמיתיים. רק שימו לב לא לצלם את זה כשאתם לבושים בפיג'מה, לחשוב ממש טוב מה אתם רוצים לשדר בסרטון הזה מכיוון שהחלטות לא רציניות ולא מקצועיות עלולות לגרום לכם נזק. עשו כמה טייקים שצריך, הסטורי הזה יכול להגיע לעשרות אלפי צפיות! בקטע טוב, כן?

2. העלו גם את כל מה שיתרום להעלאת הערך שלכם

באזור ה- Recommended ב-Add Propfile section, כתובה המילה המלצה אבל למעשה מדובר בחובה. זה בדיוק המקום להעלות דברים שיעלו את הערך שלכם: תעודת סיום תואר, קישור לאתר, לדף הלינקדאין האחרון של החברה שעבדתם בה, קישור למוסד הלימודים שלמדתם בו, בייחוד אם הוא נחשב. בסקטורים מסוימים בתעשייה רצוי להעלות גם תיק עבודות, פרויקטים נבחרים מהתואר, אפילו פרויקטים אישיים. אם לא תשתפו אותם, קהל היעד לא ידע שהם קיימים. מדובר באזור במרכז הפרופיל שמקבל נוכחות בולטת ולא מפספסים אותו, אז אתם רוצים וצריכים להשתמש בנדל"ן הזה כדי לקדם את עצמכם.

3. הכניסו ויזואליה לפוסטים

האלגוריתם של לינקדאין אוהב ויזואליה, כך שזו ממש חובה להוסיף אותה בכל פוסט (וחשוב לזכור שלא מדובר כאן על טוויטר או על ת'רדס ששם באמת אין צורך). את הפוסט הזה ניתן להעלות גם באגף ה-Featured, כך שהוא לא ייבלע או יישאר מאחור. הוא תמיד נשאר איתכם, מייצג את הסגנון שלכם, וגם מגבה את התוכן המקצועי שלכם. אז אילו תמונות מעלים ללינקדאין? למשל תמונות של הסיטואציה שעליה כתבתם, תמונות שלכם תוך כדי עבודה, לימודים, או תמונות רנדומליות ללא זכויות יוצרים וללא עלות שאפשר להשתמש בהם.

4. הדגישו את החוזקות שלכם

בשלדה של הפרופיל, באזור שבו ממלאים שדות של השכלה, ניסיון, ניסיון תעסוקתי וכדומה, יש למטה מקום שבו אפשר להוסיף גם מדיה, כמו תמונה קטנה או לינק. זה אומר שאם אתם מעדכנים את שורת הלימודים לדוגמה, אתם יכולים להוסיף תמונה של גיליון ציונים, לינק למוסד הלימודים או לתוכנית ספציפית שבה השתתפתם במוסד הזה, כך תוכלו להעביר את המסר של מה למדתם ואיזו השכלה יש לכם.
כנ''ל גם לגבי העבודה בסקשן ה-Experience, תמיד תהיה שם אופציה של הוספת מדיה. אפשר להוסיף לינק לאתר או פרויקט שעשיתם במסגרת העבודה, טכנולוגיה שבאה לידי ביטוי שם. אם, למשל, יש באתר החברה פרויקט שהשתתפתם בו - אתם יכולים להוסיף משהו שקשור למסגרת העבודה שלכם. זה יפתח לכם דלתות. זכרו שיש עוד מועמדות ומועמדים והמשימה היא להדגיש את כל החוזקות שלכם כדי לזכות במשרה. אם אתם לא תעשו את זה עבור עצמכם, אף אחד לא יעשה את זה בשבילכם.
2 צפייה בגלריה
אבי צדקה
אבי צדקה
אבי צדקה
(צילום: אופיר לביא)
ד"ר לינקדאין הוא אבי צדקה, מומחה ואחד מחלוצי פלטפורמת לינקדאין. במסגרת המדור הוא יעניק לכם כלים וטיפים חשובים להתמצאות ברשת החברתית העסקית הזאת ולמינוף ומיצוי היכולות המקצועיות והעסקיות שלכם. מוזמנים לפנות אליו גם במייל: avitzdaka1@gmail.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button