קים אור אזולאי. "בצילום גילו שלושה שברים בגב - אין ניתוח שירפא את זה"

"החיים שלי מטלטלים, יש עליות וירידות אינסופיות. הכושר שומר לי על הנפש"

אם תהיתם איך בגיל 20 היא כבר מנהלת מעצמה של יזמות, התשובה היא ניצול זמן. כי אצל קים אור אזולאי הכול מנוהל, מאוזן ומתוזמן - העסקים, הכושר, התפריט ואפילו המשפחה והיחסים (ואם מתפנה לה שעה - היא כבר תעשה בה עוד ספורט או תסדר מדפים). "למדתי מסבא שלי שאמר לי: תהיי אגואיסטית - כי כשתדאגי לעצמך תוכלי לדאוג לכולם"

פורסם:
קים אור אזולאי (20), שחקנית, דוגמנית, אושיית רשת ואשת עסקים. משחקת בעונה השנייה של "מלכת היופי של ירושלים" ב־yes, מובילת המותג Stella Maccartny (אדידס), פרזנטורית של Toppatsu ו־Cerave, ושגרירת מותג קלווין קליין (נבחרה לככב בקמפיין קיץ 2023 של קלווין קליין ל"פקטורי 54").
עוד סודות של סלבס:

אני משלבת כמה סוגי ספורט כל יום

"ספורט זה התחום האהוב עליי בעולם. מכיתה ד' עד י' הייתי רקדנית וזה תפס את כל חיי. אחרי שהתחלתי להתפרסם נאלצתי לפרוש, אבל מילאתי את החלל שנוצר בהמון כושר ואני משלבת הרבה סוגי ספורט כל יום. יש לי מאמן אישי פעמיים־שלוש בשבוע, שחר קידר, שאיתו אני עושה אימוני חדר כושר ומשקלים כבדים. פעם בשבוע נויה אוחנה, מאמנת הטניס שלי, מתרגלת איתי משחק, תנועה, תחרותיות, אירובי מטורף, ואני עושה גם פילאטיס בסטודיו הילה פילאטיס. אל חלקם אני נוסעת רחוק יחסית. אני לא מוותרת על כלום. יש משהו מיוחד בזמן הזה שמנתק אותי מהכול, וכל האדרנלין משתחרר".

אם אין לי זמן להתאמן, אני כל הזמן זזה

"אם קורה שיש יום שבו אני לא מתאמנת, אני מקפידה להמשיך להזיז את הגוף, למשל בהליכה. אני לא מסוגלת בלי ספורט, גם בחופשות. יש לי גומיית כושר שאני לוקחת איתי לכל מקום בעולם. יש לנו גם חדר כושר בבניין וזה גיבוי לימים שבהם אני לא מצליחה להגיע לאימון כי אני יודעת לאמן את עצמי גם לבד".

הכושר שומר לי על הנפש

"החיים שלי מטלטלים, יש עליות וירידות אינסופיות, והזמן הזה לעצמי שם אותי לפני כולם כדי שתהיה לי פניות להיות גם עבור אחרים. את זה למדתי מסבא שלי שאמר לי: תהיי אגואיסטית, כי כשתדאגי לעצמך תוכלי לדאוג לכולם. וזה כל כך נכון. אני לא עושה את זה בשביל מלהק שיזמין אותי לעוד סדרה אלא רק בשבילי".
4 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
"הכושר בעיקר שומר לי על הנפש". קים אור אזולאי
(צילום: שי יחזקאל, סטיילינג: זוהר מאירי)

אבל אחרי התאונה אני פחות אקסטרים

"לפני התאונה אקסטרים היה דבר שבשגרה בחיי. מאז שאני זוכרת את עצמי אני על אופנוע ים כי אבא שלי אלוף בזה כבר שנים. ביום התאונה הים היה סוער. באחת הקפיצות באוויר הייתה לי נחיתה לא טובה על המושב וסבלתי מזעזוע בגב. זה היה מאוד טראומתי, לא הצלחתי לנשום. בצילום גילו שלושה שברים בגב - אין ניתוח שירפא את זה. היום אני כבר בסדר וחזרתי להיות קים שהייתי קודם, עושה ספורט כרגיל והכול. מה שכן, אני קצת יותר מתונה ומחושבת. אם פעם קפצתי על כל הזדמנות שנתנו לי לאקסטרים - היום אני יותר מחושבת ומהוססת. לא עושה שטויות בלי לחשוב. התאונה הזאת ביגרה אותי".
"כשאת בטוחה בעצמך את לא צריכה שמישהו ייתן לך את האישור הזה מבחוץ. אף אחת לא צריכה לחכות לאף גבר, אלא רק להיות בטוחה בעצמה ולהאדיר את עצמה"

אני לא נמשכת לשניצלים ולפתיתים

"אני אוכלת מאוד בריא. לפני הכול, אני שותה לפחות שלושה ליטרים מים ביום. יש לי כוס ענקית שאני אוהבת ואני צמודה אליה. אני לא שוכחת לשתות מים. בן הזוג שלי ספורטאי (הכדורסלן יפתח זיו - מ"ב), ואם פותחים את המקרר או את המזווה שלנו מוצאים המון חלבונים מהסוג הטוב. אנחנו לא נמשכים לשניצלים ולפתיתים ומקפידים לאכול חזה עוף או דג עם ירקות. אני לא דוגמנית שצריכה לשמור על המידות שלה, אבל הבנתי שאני מרגישה יותר טוב עם עצמי כשהגוף שלי במצב טוב".

אבל חייבת מתוק לנפש

"אני נמצאת בליווי צמוד של גיל גרנות, מאמן תזונה, כדי להיות במסגרת ולא לזלזל. אני מגדירה את עצמי בתור אחת שאוכלת בריא - מתחילה את הבוקר עם חטיף חלבון ובצהריים אני אוכלת סלט עם חלבון - אבל חייבת מתוק לנפש. אוכל זה גם לנשמה, והכול עניין של מינונים ואיזונים, וגיל משלב לי בתפריט מתוק כי הוא יודע שאני זקוקה לזה. מה שמנהל אותי זה איזון - אני לא נבהלת מאכילת שוקולד או סושי מחוץ לבית".
4 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
"אני רואה את עצמי בהוליווד, מתחתנת, יולדת ילדים"
(צילום: שי יחזקאל, סטיילינג: זוהר מאירי)

יש לי זוגיות מאוד בוגרת

"יפתח ואני כבר שנתיים וחצי ביחד. הוא כדורסלן במכבי תל אביב. הוא גדול ממני בשבע שנים, והפער הזה מדויק לנו. זו אני שהתחלתי איתו. שנינו קרייריסטים, ומכיוון שאנחנו מאוד בוגרים שנינו יכולים להכיל את הקריירה אחד של השנייה ולתת לה מקום. לשנינו יש קריירה לא שגרתית והוא השראה אינסופית עבורי - כוח הרצון שלו, האופי החזק שלו. זו זוגיות אחרי זוגיות צעירה יותר שהייתה לי, וזו חבילת זוגיות מאוד בוגרת ועניינית. גם אם נתחתן יום אחד וגם אם לא, הוא לימד אותי איך זה עובד. הוא לימד אותי על שלווה פנימית. בשבילי זוגיות זה הבית. זה הבית מבחירה".

אני לא צריכה דברים חיצוניים כדי לשמור על הרוגע

"כשאני שומרת על קשר הדוק עם המשפחה כי אמא ואבא והאחים שלי הם החיים שלי, עושה ספורט באופן עקבי ואוכלת טוב ובריא - אני לא צריכה דברים חיצוניים כדי לשמור על הרוגע. המשולש הזה הוא השלווה שלי. לא מזמן לקחתי פסיכולוגית, לא בשביל משהו נקודתי, פשוט כדי לדבר ולקבל אוזן קשבת ממישהו חיצוני שלא מושפע ולא מכיר ואין לו אינטרס. זה עושה לי טוב".

אני מנסה לאחוז בתום של הילדות

"אני מרצה הרבה לפני נוער ואני אומרת להם שאם יש משהו שבאמת אי אפשר לקחת מהם, זה את התום להיות ילד. אם יש משהו שאני מנסה לאחוז בו בשתי ידיים עד שאולי כבר לא אוכל להחזיק, זה את הרציונל של להיות ילדה שלא מפחדת מכלום, שלא לוקחת דברים רחוק מדי, ולא משנה עד כמה החיים מאתגרים".

חוץ מספורט, הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה סדר

"אין לי ממש זמן פנוי, והתחביב שלי הוא ספורט, אבל אם פתאום יתפנה לי יום, למשל יתבטל יום צילום, הדבר שאני הכי אוהבת הוא לסדר. לא אשב לצפות בטלוויזיה כי זה דבר שאני לא אוהבת לעשות לבד. אז פשוט אפנה מגירות, אנקה, אסדר מחדש. אני מאמינה שבית מסודר מסדר גם את הנפש, את ההרגשה הכללית".
4 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
הוא עושה את הכביסות ואני תולה ומקפלת
(צילום: שי יחזקאל, סטיילינג: זוהר מאירי)

שגרת הטיפוח שלי די פשוטה אבל עקבית

"שגרת הטיפוח שלי מורכבת בעיקר ממוצרים שאני הפרזנטורית שלהם. בבוקר אני שוטפת את הפנים במים קרים וסבון פנים, מורחת קרם לחות עם מקדם הגנה, מרכך על השפתיים ומתאפרת הכי בקטנה. בערב אני מנקה את הפנים במים מיסלריים, מורחת קרם לחות ומקפידה על קרם עיניים. אני רואה בזה הליך כיפי, בעיקר כשזה מאוד טרנדי בטיקטוק, ואין כמו לקום בבוקר עם עור חלק וזוהר".
"אם יש משהו שאני מנסה לאחוז בו בשתי ידיים עד שאולי כבר לא אוכל להחזיק, זה את הרציונל של להיות ילדה שלא מפחדת מכלום"

אישה לא צריכה לחכות לאישור מאף גבר

"אין בעולם דבר יפה וחזק כמו אישה. כשאת בטוחה בעצמך את לא צריכה שמישהו ייתן לך את האישור הזה מבחוץ. אף אחת לא צריכה לחכות לאף גבר, אלא רק להיות בטוחה בעצמה ולהאדיר את עצמה. נכון, לאורך ההיסטוריה נשים היו במקום אחר, ואולי גם היום יש מקום לשיפור במעמד, אבל אסור להיות במקום הקורבני של 'נשים לא מוערכות מספיק'. לפעמים חברות שואלות אותי: את לא מרגישה הקטנה בבית כשאת עושה כלים? ואני עונה שלא. אני עושה כלים מבחירה כי אני עושה את זה יותר טוב ממנו והוא עושה כביסה יותר טוב, אז הוא עושה את הכביסות ואני תולה ומקפלת. הכול בסדר. זה לא הופך את מישהו מאיתנו ליותר חזק או חלש".

אני יזמית שתמיד חושבת על הדבר הבא

"מכיוון שאני יזמית כבר מגיל צעיר מאוד ועובדת קשה כל השנים, הביטחון הכלכלי שלי מאוד חשוב לי. כשאת נכספת לכסף מגיל צעיר זה חלק מהעניין, את רוצה לשמר את המעמד שהגעת אליו. זה חלק מהמוטיבציה. אני תמיד חושבת על הדבר הבא, איך להגדיל את הרווחים ואת העשייה המדויקת לי. אני מאוד אוהבת לעבוד, וזה הכוח המניע בעיקר. אני גם אוהבת להתפתח ולחדש את עצמי. אני שואפת להגדיל את מנעד האפשרויות שיש לי בחיים. אני רואה את עצמי בהוליווד, מתחתנת, יולדת ילדים, בעלת עסק מצליח, יזמות גדולה, אולי בנדל"ן - פניי לשם".
איפור: לירז פיינמן /// שיער: פדור /// ע. צלם: בן יצחקי /// מעיל, טופ וחצאית: קלווין קליין ל"פקטורי 54"/// מעיל ונעליים: adidas /// בגד גוף: Toppatsu /// טופ וג'ינס: קלווין קליין ל"פקטורי 54"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button