צאו מהטינדר והצטרפו לאירוע הדייטינג הגדול בישראל

להתחיל את השנה עם זוגיות חדשה: תופסים דייט תוך כדי ריצה

מרוץ האהבה הראשון מסוגו בעולם ייערך החודש בתל אביב, ועוד כמה דברים טובים שכדאי לעשות בספטמבר, לשנה ולחג מרנינים במיוחד

פורסם:
1. לדבר על הפרה שבחדר
10 צפייה בגלריה
מסביב לשולחן - דניאל אלקיים
מסביב לשולחן - דניאל אלקיים
מסביב לשולחן - דניאל אלקיים
(צילום: הילה חן )
"מערכת המזון לא בנויה היום כדי להאכיל את בני האדם בתזונה איכותית, אלא כדי למקסם רווחיות ולייצר יותר מזון וקלוריות. אבל לצערנו, לא תמיד מזון בריא ולא תמיד בדרך מקיימת", כך אומרת ד"ר לי רכט, סמנכ"לית קיימות בחברת הבשר המתורבת "אלף פארמס", שתשתתף החודש ב"שיח מתורבת", ראשון בסדרת מפגשים, שיעסוק בנושא: "ארוחת הצהרים שלנו ומשבר האקלים: על בריאות, סביבה ומה שביניהן". יחד עם רכט ישתתפו בפאנל פרופ' חגי לוין, יו״ר איגוד רופאי בריאות הציבור, וד״ר דורית אדלר, נשיאת הפורום הישראל לתזונה בת קיימא.
חברת הבשר המתורבת מציגה מחקר שמצא כי ייצור בקר מתורבת צפוי להפחית את השפעת האקלים ב-92%, את זיהום האוויר ב-93%, ולהשתמש ב-95% פחות קרקעות וב-78% פחות מים - בהשוואה לייצור תעשייתי של בקר קונבנציונלי. "כמו כן, התהליך האוטומטי שבאמצעותו מיוצר בשר מתורבת, והסביבה הסטרילית שבה הוא מיוצר, יבטלו את השימוש באנטיביוטיקה ויפחיתו את הסיכון למזהמים ומחלות המזוהות עם חקלאות אינטנסיבית של בעלי חיים.
אז מתי נאכל סטייקים מתורבתים בטעם אמיתי, שהוכנו מחלבון של פרה מבלי לקטול פרות ולכרות שטחי מרעה? והאם אנחנו קרובים לקץ השימוש באנטיביוטיקה?
יום שלישי, 13 בספטמבר, 20:30, אברהם הוסטל, לבונטין 21, תל אביב
2. לתפוס דייט במרוץ
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
מרוץ האהבה הראשון מסוגו בעולם
(צילום: יח"צ)
רוצים להתחיל את השנה עם זוגיות חדשה? הנה הזמנה לצאת מהאפליקציות ולהצטרף לאירוע הדייטינג הגדול בישראל: Hoodies סינגלס RUN, מרוץ האהבה הראשון מסוגו בעולם. בין אם תרוצו לקראת האהבה במקצה של ה־4 ק"מ ובין אם במקצה ה־8 ק"מ, בסופם תוכלו להצטרף להפנינג ענק הכולל הופעות של "היהודים", רביב כנר ושפיטה, לשבת לפיקניק דייט או להירגע במתחם הפיזיותרפיה. על החגיגה המשלבת וולנס והיכרויות "כמו של פעם" ינצח DJ נדב ציון עם מסיבה רומנטית.
יום חמישי, 22 בספטמבר, 17:30, מתחם המגדלור, נמל תל אביב, 169־139 שקל (הנחה של 20% למחזיקי כרטיס דיגיתל), singlesrun.co.il
3. לתרגל יוגה (בחינם) על שפת הכנרת
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
שקיעה, יוגה וכנרת
(צילום: מועצה אזורית עמק הירדן)
מה דעתכם להתחיל את השבוע עם יוגה בשקיעה מול הנוף המרהיב של הכנרת? היוזמה המבורכת של המועצה האזורית עמק הירדן היא חלק מהתוכנית הלאומית "אפשריבריא בעיר", והיא מאפשרת לכם להוסיף את התרגול המאזן לשגרה ללא כל עלות. רק אל תשכחו להביא איתכם בגדים נוחים, בקבוק מים ומזרן. נמסטה.
מדי יום ראשון בשעה 18:30 בחוף צמח המחודש
4. לתת מתנה מקיימת
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
(צילום: גליה אבירם)
אם אתם מחפשים מתנה מקורית לחגים או סתם בא לכם לשדרג את המטבח עם יצירה מקומית איכותית, כדאי שתכירו את כלי הקרמיקה היפהפיים של Stain. מפעל הבוטיק, שנולד מאהבה של שני אנשים זה לזו ולחומר הקרמי, מציע צלחות מעוטרות בפרחי בר, כוסות אספרסו או ספלי מאג, אגרטלים וגם מארזי שי מושקעים. הכל עשוי בעבודת יד בשילוב טכניקות חדשניות כמו מדפסת תלת־ממד וחיתוך לייזר. את המשלוח תקבלו באריזות פח מעוצבות שבהן תוכלו לעשות שימוש חוזר בדרכים יצירתיות.
staindesign.com
5. לצאת למסע נשי באקסטרים
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
נהיגה ברכבי שטח, אומגה וגלישת מצוקים
(צילום: אורי שחף)
רגע לפני שאתן נכנסות לשגרה של שנה חדשה, חברת פלטינום מזמינה אתכן לפרוק אנרגיה ולהתמלא מחדש בחוויה נשית באקסטרים - מסעות שטח ופעילויות אתגריות לנשים בארץ, המשלבים נהיגה ברכבי שטח, אומגה וגלישת מצוקים, לצד סדנאות והזדמנויות לשלווה ורוגע מול נופים מרהיבים. המסעות הראשונים יתקיימו בתאריכים 11־13 באוקטובר (חוה"מ סוכות) וב־21־23 באוקטובר. המחיר כולל את כל הארוחות, ג'יפ לכל ארבע נשים ודלק, תחנות פעילות אקסטרימיות, רכב מוביל והדרכה, רכב מלווה עם טכנאי ואנשי צוות, ציוד מלא ללינת שטח ועוד.
4,350 שקל למשתתפת בהרשמה מוקדמת, hiperactivi.co.il
6. להזמין פרפרים לגינה
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
שנה בגינה, עם ביום שנת השמיטה
(צילום: שנה בגינה)
זו השנה השמינית ברציפות שבה יוצא לוח השנה מרחיב הנפש של "שנה בגינה", והפעם, אחרי שהסתיימה לה שנת שמיטה, הוא בסימן פרפרים וצמיחה. תוכלו לפתוח כל חודש עם מידע מאויר על היצורים היפהפיים, כמו למשל איך מזמינים אותם לגינה או אילו צמחי צוף כדאי לגדל ומתי. בנוסף תמצאו מתכונים עונתיים כמו יין תבלינים, צ'יפס קייל או עלי צלף מטוגנים.
79 שקל (במחיר מבצע), shanabagina.com
7. לארח בסטייל
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
קולינריה מעוצבת
(צילום: אפיק גבאי)
בין אם אתם ערוכים לראש השנה ובין אם סתם בא לכם להתפנק, קייטרינג מונייר ישדרג לכם את שולחן החג עם חגיגה קולינרית ומעוצבת במיוחד. מגשי הקולקציה כוללים את מאכלי החג המסורתיים, לצד מיני קישים, פרעצל זוקיני, גבינות משק ומטבלים, עוגות דבש, טראפלס תמרים ואפילו ג'ין רימונים. אם תזמינו את תפריט ראש השנה, תקבלו במתנה ערכת עיצוב מרהיבה לשולחן החג הכוללת פרחים טריים של אקליפטוס וחרציות לבנות, אגרטלים, ראנר מודפס ופלייסמטים, צנצנת דבש, תפוחי עץ ירוקים ועוד הפתעות משמחות שיכבשו את לב האורחים.
1,666 שקל (לתפריט פרימיום ל־20 משתתפים), ניתן להזמין דרך האתר לכל רחבי הארץ: munier.co.il, חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון
8. לפתוח את השנה בנתינה
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
לוח שנה עם מסר ונתינה
(צילום: יח"צ)
העיתונאית והסופרת ענת לב אדלר ידועה בעשייה החברתית שלה. הפעם היא פותחת את הלב בשיתוף פעולה עם עמותת "ילדים בסיכוי" בלוח שנה שכולו נתינה והשראה לשנה החדשה – "הקול שלי הוא הכל שלי". מדי חודש תוכלו להיחשף לקולות הפנימיים של הילדים שגדלים בפנימייה, ולצדם משפט מעורר מחשבה של לב אדלר על אמונה, התמדה, אמון, נוכחות והצלחה. כל ההכנסות ממכירת הלוחות הן תרומה לעמותה למען שיפור חייהם של ילדים, נוער וצעירים בסיכון.
75 שקל, yeladim.org.il
9. לשזור בעצמכם זר לחג
10 צפייה בגלריה
דברים טובים ספטמבר
דברים טובים ספטמבר
שזרו בעצמכם
(צילום: סטפני מיידן)
את זר הפרחים החגיגי שתכננתם להביא ליקרים לכם, אתם יכולים לעצב בעצמכם השנה. מותג הפרחים האורבני WildFlower מציע ערכת DIY הכוללת ספרון הדרכה עם הסבר לשלבי השזירה, מזמרת שזירה מקצועית, שקית ויטמינים לשמירת חיי הפרחים, מבחר ענפי פרחים וענפי ירק וגם כמה טיפים לשמירה על הזר. כיאה לטבע, קופסת הקרטון שבה מגיעים הפרחים ניתנת למיחזור.
249 שקל, wildflowertlv.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button