החל משיפור הסיבולת והביצועים הספורטיביים ועד שיפור ברמת האנרגיה והתפקוד הכללי.

מתאמנת? מצאנו את התוסף שחסר לשגרה שלך

כולנו יודעות למרוח את הקרמים הנכונים ולתרגל מיינדפולנס כשצריך, אבל מה לגביי תמיכה בצרכי הגוף? ברא צמחים השיקה לאחרונה קו מוצרים המשלב תמיכה רב מערכתית. הפלוס: הכל מגיע מהטבע.

מוגש מטעם ברא צמחים
פורסם:
בשנים האחרונות כולנו הפכנו להיות הרבה יותר מודעות וחכמות בכל מה שקשור לאורח חיים בריא, וולנס ופעילות גופנית. כל אחת מאיתנו יודעת למרוח את הקרמים שהכי נכונים לה, מקפידה לתרגל מיינדפולנס ויודעת בדיוק מה מזין אותה בכוח ובאנרגיה - כחלק משמירה על אורח חיים בריא. עם זאת, גישה טיפולית חדשנית מבית ברא צמחים, מצליחה להציע תמיכה בצרכי הגוף המאתגרים של הספורטאיות והמתאמנות. צרכי הגוף המאתגרים של הספורטאיות והמתאמנות. הפלוס: הכל מגיע מהטבע.
ברא צמחים, היא חברה שנוסדה לפני כ-25 שנה על ידי שרון קוצר, הרבליסט קליני ומומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. היא אחת מהיצרניות הגדולות בישראל בתחום מוצרי הבריאות הטבעיים ולאחרונה פיתחה והשיקה קו מוצרים המשלב תמיכה רב מערכתית: שיפור הסיבולת והביצועים הספורטיביים, שיפור יכולת ההתאוששות במצבי פציעה וחולשה גופנית ושיפור רמת האנרגיה והתפקוד הכללי של מערכות הגוף השונות.
בין המוצרים המובילים בסדרה: טבליות כורכומין מובייל, המהווה נוגד חמצון עוצמתי ובעל פוטנציאל בריאותי נרחב. מכילות תרכובת MSM טבעית המשמשת רבות ברפואה המשלימה ונכללת כרכיב חיוני בפורמולות נטורופתיות שונות לתמיכה בתנועה זורמת, וכורכומין אקסטרים - כורכומין ליפוזומלי בשילוב קואנזים CoQ10 ליפוזומלי פטנטי בטכנולוגיה חדשנית לשיפור הזמינות הביולוגית וההטמעה בשרירים, בתוספת תמציות צמחים מרוכזות לאימונים אנרגטיים עצימים.
2 צפייה בגלריה
אימון כושר
אימון כושר
מעלה את החיוניות ורמות האנרגיה
(צילום: shutterstock)
בנוסף, ברא אקטיב, פורמולה מרוכזת ואיכותית, המכילה את מיטב צמחי המרפא המסייעים להתמודדות עם מצבי מתח, חולשה תשישות וכבדות, אשר מעלה את החיוניות ורמות האנרגיה. שילוב האדפטוגנים ויתניה, ג'ינסנג אמריקאי, אסטרגלוס ושוש קירח עם הגוארנה הממריצה, יוצרים סינרגיה יעילה במיוחד.
להעצמת החוויה ולצד השימוש בסדרת המוצרים הייחודים האלו, ברא מפעילה שמונה מרכזים בכל רחבי הארץ, שהם חוויה בריאותית כוללת עם מפגשי ייעוץ ללא עלות מטעם אנשי המקצוע המובילים בתחום הרפואה המשלימה, קליניקות אשר מעניקותטיפולים משלימים כמו: דיקור סיני, רפלקסולוגיה, ייעוץ נטורופתי ועוד. כמו כן, בסניפים ובמרכזים תוכלו לרכוש ממגוון מוצרי החברה ביניהם: תוספי תזונה צמחיים, וויטמינים ומינרלים, מזונות-על ומוצרי טיפוח וטואלטיקה טבעיים.
כמו שאין תכנית אימון אחת שמתאימה לספורטאים, כך גם אין תהליך תמיכה אחד שמתאים לכולם. כחלק מההתמקדות בשיפור ביצועים ומימוש פוטנציאל פיזיולוגי - מציעה הרשת תוכנית חדשה וייחודית המסייעת לספורטאים מקצועיים וחובבים תוך התאמה אישית לאורח החיים, הרגלי תזונה, אופי הפעילות ומימוש מטרות אישיות. התכנית כוללת התאמה אישית של תוספי תזונה, צמחי מרפא והמלצות תזונתיות, בסדרה של כמה מפגשים הכוללים אבחון, התאמת תכנית תמיכה אישית, הדרכת אונליין עם גיא שלמון - דיאטן קליני וספורטאי, הדרכות בנושא שילוב סופר פוד עם שקד שיף - נטורופתית והרבליסטית קלינית ומפגש מסכם כך שתוכלו לצאת לדרך עצמאית.
המוצרים של ברא צמחים מיועדים לתמיכה בכל תחומי הבריאות וחיוניות של האדם ולכן מציעים מענה בכל גיל, ולכל צורך. המוצרים מתאימים לצמחונים ולטבעונים. כשרות בד”צ חתם סופר בני ברק.
אתר החברה וחנות האונליין www.bara.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button