מורן שטרום
נבחרת הוולנס
שתו מיד לאחר שאתם קמים כוס מים פושרים עם חצי לימון טרי סחוט וכפית זרעי צ׳יה

תאתחלו: כוס מים פושרים ולימון בבוקר, ולהפסיק לאכול כשמחשיך

זה הזמן לשנות הרגלי אכילה. הנטורופתית מורן שטרום מציעה אתחול אביבי של הגוף והנפש בחמישה צעדים פשוטים להפליא וקלים לביצוע

מורן שטרום
פורסם:
האם ידעתם שהרפואה הסינית דוגלת זה מאות שנים בתהליכי שינוי אכילה בעיקר בעונת האביב? ברפואה מסורתית זו העונה המלבלבת מתקשרת לתכונות כמו התחדשות וצמיחה, ולכן מהווה מועד מצוין לאתחול הגוף והנפש ולשחרור ממועקות ורעלים.
הגוף שלנו הוא המכונה הכי משומנת שתפגשו, ועם זאת הוא נאלץ להתמודד עם אינספור רעלים סביבתיים, בייחוד בעידן הנוכחי, ולכן כדאי לעזור לו.
קראו עוד:

תקופת ההתאפשרות

אז מה הם רעלים? חלק מהרעלים המצטברים בגוף, כמו אלומיניום, כספית, קדמיום, ניקל וארסן, נצרכים בחלקם מהמזון ישירות לתוך הגוף ולא מתפנים ממנו. היכולת הטבעית של הגוף לפינוי רעלים אלה נמוכה עד כדי אפסית, ולכן חשוב לתמוך בתהליך הפינוי שלהם.
הרעלים יכולים להצטבר בגוף גם כתוצאה מחשיפה לסביבה, כמו אזורי מגורים מזוהמים עתירי תעשיות כימיקלים, שאיפת חומרי ריסוס והדברה, אדי דלק, שחרור של כימיקלים מכלי אוכל, ואפילו טיפולי שיניים ומוצרי קוסמטיקה. ואם די לא ברעלים מבחוץ, דעו שהגוף גם מייצר רעלים באופן פנימי בתהליך העיכול.
מאחר שעונת האביב, כאמור, היא תקופת ה״התאפשרות״ לניקוי הגוף, אני מזמינה אתכם לנצל אותה לצורך אתחול מערכת הניקוי של הגוף ופתיחת דף נקי.

5 צעדים לאתחול מערכת הניקוי של הגוף

חמשת הצעדים שלפניכם פשוטים להפליא וקלים לביצוע. אם תתמידו בהם מדי יום תסייעו לגוף שלכם לפנות טוב יותר את הרעלים שהצטברו בו.
1. התעוררתם בבוקר? תגידו תודה
זוכרים את תפילת "מודה אני"? אל תיקחו כמובן מאליו את מה שניתן לנו בכל יום מחדש במתנה - הנשימה. הכרה בעובדה הפשוטה הזאת תסייע לכם להבין שכל יום חדש הוא מתנה ולחוות אותו ככזה רגשית ופיזית.
2. פתחו את היום עם כוס מים פושרים ולימון
שתו מיד לאחר שאתם קמים כוס מים פושרים עם חצי לימון טרי סחוט וכפית זרעי צ׳יה. השילוב המנצח הזה הוכיח את עצמו כמשפר תחושת שובע לאורך היום.
3. שלבו כל יום לפחות צרור אחד ירוק
תוכלו להכין סלט טבולה עם צרור פטרוזילה, להכניס חופן עלי תרד לשייק או צרור עלי רוקט לחביתה. אלה יגבירו את תהליכי פינוי הפסולת ממערכת העיכול שלכם.
2 צפייה בגלריה
מנטה
מנטה
צרור ירוק אחד ביום
(צילום: אנטולי מיכאלו סגנון: אינה גוטמן)
4. תגברו בחליטות צמחים
ולא, אין צורך לרוץ לחנות הטבע. הכניסו אותם לכוס שלכם בדיוק כמו שהטבע ברא אותם. שתיל נענע או לואיזה פשוט ממשתלה באדנית הביתית ירומם פלאים את מצב הרוח שלכם. שתו שלוש כוסות כאלה ביום וכבר תרגישו בהבדל.
5. סיימו לאכול עד שעה 19:30
החושך הוא סימן. בשעות האור הגוף פעיל ויודע לעכל ביעילות את המזון שאנו מכניסים לתוכו. בדיוק כמו שעבודה מסוימת נעשית בזמנים מוגדרים מראש, גם הגוף עובד בשעות ידועות מראש. בשעות החשכה אפשרו למערכת העיכול לנוח ולגוף לבצע את "עבודות הלילה" שלו, שמוקדשות לבנייה, תיקון והתחדשות.
כרטיס ביקור נבחרת ה-Wellness וולנס מנטה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button