"אני עושה יוגת היריון אונליין עם מורה מברצלונה". אנה ארונוב לאבישג ארבל

אנה ארונוב בחודש תשיעי: "פעם לא להתאמן שבוע היה אסון מבחינתי"

מה הכי חסר לה עכשיו ואיך היא מתמודדת עם סוכרת ההיריון שגילתה לפני שלושה חודשים ("יש לי בעיית מתוקים קשה") אנה ארונוב מתכוננת ללידה ראשונה

פורסם:
אנה ארונוב (39), מנחה ב"זוג מנצח VIP" ברשת 13 ופרזנטורית של אבישג ארבל, נשואה לאייל אלגבי ובחודש התשיעי להיריונה.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך?
"האמת היא שזה השתנה במהלך ההיריון. בהתחלה הייתי מאוד אקטיבית, אבל עם הזמן הורדתי הילוך, כי העייפות והעומס גוברים. החלטתי שאני רוצה לשמור על עצמי. עכשיו אני עושה בעיקר הליכות. בנוסף אני עושה יוגת היריון אונליין עם מורה מברצלונה שקוראים לה דידי. אני גם נכנסת מדי פעם לסטודיו לרקוד. זה עוזר להגמיש את אזור האגן ולהכין את הגוף ללידה, שתי ציפורים במכה אחת".

ומה יהיה אחרי הלידה?
"כמו שאני מכירה את עצמי אחזור לאימונים אינטנסיביים מהר מאוד, אבל יש גם סיכוי שארצה להישאר עם הילד. מה שחסר לי מאוד מאוד זה הריצה. המאמץ והקושי הם משהו שאני מאוד אוהבת. אז אני אחזור בטוח, רק לא יודעת מתי".
סודות הכושר והתזונה של הסלבס:

השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה...
"לפני ההיריון האושר שלי היה קשור מאוד לתנועה. כרגע זה פחות מפריע לי, ואני מרגישה שהאושר הוא מה שאני חווה: ההיריון, בן הזוג שלי, הבית שלי - ופחות הספורט. פעם לא להתאמן שבוע היה אסון מבחינתי".
"כרגע יש לי סוכרת היריון אז אני אוכלת ממש בריא. כמעט שלושה חודשים אני שומרת על תזונה מאוד מוקפדת, בלי סוכרים בכלל, אפס פחמימות ריקות"
איזה מאכל בריא את מכינה ממש מעולה?
"כרגע יש לי סוכרת היריון אז אני אוכלת ממש בריא. כמעט שלושה חודשים אני שומרת על תזונה מאוד מוקפדת, בלי סוכרים בכלל, אפס פחמימות ריקות ובעיקר המון ירקות, הרבה שומן בריא כמו טחינה ואבוקדו וקצת פחמימות מורכבות. נעשיתי מומחית בכל סוגי הסלטים. אני מכינה סלט קינואה מדהים עם בטטה, חמוציות וסילאן. אני מכינה גם לחם טחינה ועוד דברים טעימים. נהייתי ספצית בעולם הזה, חד משמעית".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך?
"יש לי בעיית מתוקים קשה, כי יש לי חיבה למתוק ונורא קשה לי לעמוד בפני קינוח, אבל עכשיו המצב מחייב. למשל, בארוחת חברים לפני כמה ימים היה טירמיסו, שאני מאוד אוהבת, ולא נגעתי בו. הרגשתי חזקה".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק?
"לחות לשפתיים, אני לא מתאפרת כמעט. בנוסף כרגע אני לא יוצאת בלי קרם הגנה כי יש לי פיגמנטציה של היריון. אני גם לא יוצאת מהבית בלי כובע".
כמה פעמים ביום את אומרת "אני אוהבת אותך"?
"וואו, מעניין. אייל, כמה פעמים ביום אני אומרת 'אני אוהבת אותך'? אייל אומר לי שזה בין שלוש לחמש. לאמא שלי אני אומרת בכל שיחה שאני אוהבת אותה. אני קולטת שזה בסיסטם שלי. אני אומרת את זה הרבה".

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי?
"לא זוכרת, אני חושבת שזה קרה לפני קרוב לשנה ולא ביוזמתי. מה שכן, בשיעורי היוגה אני מעבירה למצב טיסה".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה?
"מדיטציה. משתדלת לעשות מדי פעם, זה מהדברים שעושים לי מאוד טוב. השקט ממלא אותי".
פסיכולוג או קואוצ'ר?
"פסיכולוג. אני מאמינה בטיפול ומאמינה שיש מה לדבר את עצמך. גם בימים טובים צריך פסיכולוג. זה בריא לנפש".
חופשה בניו יורק או על חוף במלדיביים?
"חד משמעית מלדיביים, אני מתגעגעת לחופשת בטן־גב. גם ככה אני לא יכולה לעשות שופינג עכשיו כי שום דבר לא עולה עלי, כך שאין לי מה לעשות בעיר גדולה".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת?
"עכשיו. אני מרגישה שזו תחושה אמיתית שלי ואני בוחרת להיות מאושרת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button