"ראיתי תמונה ברורה שלי איך אני הולכת להיראות". דיקלה ויולט רג׳ואן

המהפך של דיקלה: "ביום הולדת 39 הרגשתי שאין לי סיבה להגיע לגיל 40"

בגיל 39 הציבה לעצמה דיקלה ויולט רג׳ואן 12 יעדים. אחד מהם היה גוף חטוב עם קוביות בבטן: "החלטתי שבמקום לשבת ולהתמרמר על החיים הבודדים שלי, אני אגשים את החלום שלי - לא היה לי מה להפסיד"

פורסם:
"ביום הולדתי ה־39 הרגשתי שאין לי ממש סיבה להגיע לגיל 40. אז, דווקא במקום הנמוך הזה מבחינתי, כרווקה בודדה ללא אהבה גדולה, החלטתי שבמקום לשבת כל ערב ולהתמרמר על החיים הבודדים שלי תוך כדי שיטוט ברשתות החברתיות, אני אעשה משהו שיביא לי אהבה. חשבתי שאם תהיה לי תמונה סטייל היידי קלום ל"ויקטוריה'ס סיקרט", עם גוף חטוב וקוביות בבטן, כזאת שראיתי בשנת 2009 כשגרתי בניו יורק, אנשים יאהבו אותי ואני אהיה מאושרת... היום אגב, אני חושבת שהיא רזה מדי".
קראו עוד:
דיקלה ויולט רג׳ואן, בת 41 מתל אביב, עוסקת בחיטוב ובעיצוב הגוף. הלו"ז השבועי שלה כולל כרגע ארבעה אימוני כוח ושלושה אימוני אירובי - בחדר הכושר, בפארק, בגג או בים. "הבנתי שאין לי מה להפסיד. זה לא שהייתי שמנה – אבל מה יש לי בחיים האלה אם אני לא אגשים את החלומות שלי? ראיתי תמונה ברורה שלי איך אני הולכת להיראות".
וכך היא מצאה את עצמה מתעוררת בחדר הכושר לפני העבודה והולכת לישון בחדר הכושר, כשבין לבין היא שוקלת את האוכל בקפידה. "האימונים היו קשים והתזונה הייתה משעממת ודלה, אבל כל מה שעמד לנגד עיניי הייתה תמונה שלי עם הגוף החטוב הזה בגיל 40, תמונה כזאת שכל מי שיראה אותי ירצה להכיר אותי, להכיל אותי ולאהוב אותי".

"באמריקה יש הכול ואין כלום"

דיקלה חזרה לישראל לפני חמש שנים, אחרי שחיה 14 שנה בארה"ב, בתחילה בניו יורק ולאחר מכן במיאמי. היא עבדה כמורה לעברית בתיכון בקהילה יהודית, למדה משפטים ועבדה כמשפטנית. "באמריקה יש הכול ואין כלום – התגעגעתי לישראליות. אחרי המון שנים בגלות – אתה מבין שאף פעם לא תהיה באמת חלק מזה גם אם יש לך אזרחות. היה לי הכול. גרתי בגורד שחקים, הייתה לי משרה מעולה, רכב מפואר – אבל הרגשתי שאין לי כלום. ולא שהיה קל לחזור, מכל הבחינות. הייתי בת 37 וכל החברות שלי כבר נשואות עם ילדים".
6 צפייה בגלריה
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
דיקלה בתקופה האמריקאית
6 צפייה בגלריה
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
אמרו לה שהיא לא מתאימה לחיטוב. דיקלה לפני התהליך
(צילום עצמי )
כך, ביום הולדת 39 שלה, דיקלה מצאה את עצמה יושבת לבד על חוף הים ועושה חשבון נפש. "הבנתי שאני מאוד רוצה זוגיות ומשפחה ועשיתי לי רשימה של 12 דברים – בחלוקה למשימות קלות, בינוניות וקשות שאני צריכה להתחיל לפחות חלק מהן השנה. אחד הדברים עליו החלטתי זה להתחטב ולהצליח בזה".
מאמן הכושר אליו פנתה אמר לה שהיא לא מתאימה לחיטוב, אבל דיקלה התעקשה בכל זאת, והחליטה להוכיח לו שהיא יכולה. "גדי טרוני (אח של מישל טרוני) נתן לי לו"ז אימונים קשוח מאוד – שישה אימונים בשבוע, חמישה מהם כפולים, בוקר וערב, בלי מאמן אישי, ותפריט חיטוב שכלל מנות כמו גביע קוטג' ו-140 גרם חזה עוף בלי שמן – לא ידעתי אפילו איך מכינים את זה. באותו זמן חלמתי לילה אחד, בשבת, שאני צריכה לעזוב את מקום העבודה ולעשות דברים שאני אוהבת, אז יום למחרת החלום עזבתי. זה אפשר לי להקדיש יותר זמן לחיטוב ולהגשים את החלום שלי – אחרת מה עשיתי בין 39 ל-40? נתתי לעוד יום לחלוף?".
6 צפייה בגלריה
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
"כל החברות עזבו אותי"
(צילום: ליה יפה)
תוך חודש של אימונים אינטנסיביים ומשטר תזונה קפדני, ירדה דיקלה מ-54 קילו ל-51 והתחטבה, "ואנשים שזיהו אותי מהאימונים היו עוצרים אותי ברחוב, מחמיאים ואומרים שאני נותנת להם השראה. היה המון פירגון מהסביבה. מאוד מחמם את הלב.
"כשהגעתי לגוף שרציתי - חשבתי שאהיה מרוצה ואוהב את עצמי והאביר על הסוס הלבן יגיע וזה לא קרה, כי אנחנו צריכים גם לאהוב את עצמנו מבפנים, וזה היה שיעור יפה. מצד שני, הספורט נתן לי את הכוח להמשיך – רואים תוצאות, האנרגיה משתנה, זה אפילו יהודי מאוד. אנחנו מחויבים לשמור על הגוף והנפש, להזיז אנרגיה, זה מזמן לנו דברים בחיים".
כולם פרגנו?
"היו לי חברות בארץ וכולן עזבו אותי. בתהליך חיטוב אסור לשתות אלכוהול, אי אפשר ללכת למסעדה כי יש שמן ומלח במנות – ולאנשים זה הפריע לראות אותי יושבת שם ושותה מים. זה מגיע מחוסר פרגון. גם ברחוב היו נשים שאמרו לי – 'נכון שאת רווקה ואין לך ילדים? בגלל זה יש לך גוף כזה'. מה - אם אני רווקה אני צריכה להיענש פעמיים? ונכון שהכושר הוא לא מה שיביא לי זוגיות, אבל לפחות אני הרבה יותר שמחה.
"החיטוב הוא לא רק אורח חיים - הוא מסע חיים בשבילי. אם בהתחלה עשיתי את זה מתוך רצון לזכות בהכרה, הערכה וקבלה, הרי שעם הזמן למדתי לאהוב את עצמי. הספורט והתזונה הקפדניים העסיקו אותי 24/7, ופתאום, מתוך המקום הכואב והבודד הזה, החיים שלי התמלאו והכרתי אנשים דומים לי שגם אוהבים ספורט. למדתי לקבל ולאהוב את הגוף שלי, ומתוך כך גם לאהוב ולקבל את עצמי קצת יותר. הרצון להתפרסם קיבל תפנית אחרת והפך להיות הרצון להשפיע ולהוות השראה לנשים.
6 צפייה בגלריה
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
"חשבתי שאהיה מרוצה ואוהב את עצמי והאביר על הסוס הלבן יגיע וזה לא קרה"
(צילום עצמי)
יש נפילות? "יש משברים נפשיים אבל תמיד זכרתי מה המטרה שלי ומה הספורט נתן לי. הספורט נותן לך המון אבל הוא גם בוגדני. אם לא אתאמן חודש, ברור שזה ייעלם. ומה אז – אתחיל מהתחלה? גם כשיש קשיים ופיתויים אני זוכרת שההרגשה הזאת של ללבוש משהו ולהרגיש מהממת הרבה יותר כיפית מאיזה מאכל טעים בר חלוף. עם הדרכה נכונה – כל אישה יכולה לעשות את זה, גם אחרי גיל 40 והיריונות. חשוב להתמיד וללכת קדימה".
6 צפייה בגלריה
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
מהפך - דיקלה ויולט רג׳ואן
"היום חשוב לי יותר לחיות באיזון ובשמחה עם הגוף שלי מאשר תחרות כזו או אחרת"
(צילום: ליה יפה)
מה הלאה? "החלום שלי הוא לגשת לתחרות חיטוב באיטליה אבל זה משהו שלוקח את כל האנרגיות, מה גם שלתפריט של חיטוב יש תופעות לוואי כמו מצבי רוח - את יכולה להיות עצובה ועצבנית וקשה לצאת ככה דייטים. הפוקוס שלי היום הוא יותר על זוגיות. ובכלל, חשוב לי יותר לחיות באיזון ובשמחה עם הגוף שלי מאשר תחרות כזו או אחרת. אם יש משהו להצטער עליו זה שאיבדתי את החזה השופע שלי – אבל רציתי קוביות בבטן, אי אפשר הכול. אני שמחה עם איך שאני נראית היום".

התפריט של דיקלה

בתקופה של חיטוב התזונה מוקפדת מאוד והתפריט בהתאם – "מדובר בתקופה של כשלושה חודשים. בתקופות אחרות אפשר לאכול עוד דברים – אני מאוד אוהבת סטייקים והמבורגרים אבל כמובן במינון סביר – ולא עם כל הלחמנייה", אומרת דיקלה. כך נראה היום התפריט שלה:
בוקר כוס מקיאטו + תמר או עוגייה איכותית קטנה; 2 ביצים קשות או חביתה + 2 פרוסות לחם קל דגנים עם כף טחינה / חצי אבוקדו.
צוהריים 200 גרם סינטה על הפלנצ'ה (עם חצי כפית שמן) + 150 גרם תפו"א או 140 גרם חזה עוף + 100 גרם אורז.
ארוחת ביניים שייק חלבון.
ערב גביע קוטג' 1% ומלפפון או חסה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button