להנגיש את אמנויות הגוף והתנועה לכל אדם. פסטיבל Bodyways

מריצה למען הקהילה ועד רוקחות טבעית - דברים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב

שוק איכרים, רוקחות טבעית, מרוץ אופניים ושתי תערוכות בסימן סביבה וקיימות - מצאנו שמונה פעילויות ואירועים שכדאי לנעוץ בלו"ז של חודש מאי, ועוד ארבע הצעות לפינוקים

שירי ברוק שגיא
פורסם:
1. לתפוס את האביב
12 צפייה בגלריה
פסטיבל אביב
פסטיבל אביב
סדנת ממולאים בפסטיבל אביב
(צילום: ססי גלוסמן)
רגע לפני שהאביב בורח, נצלו את ההזדמנות לתפוס את קצה זנבו. בחודש הקרוב "פסטיבל אביב זמן גליל מערבי", ביוזמת זמן גליל מערבי, חוגג עשור בשלושה ימים גדושים באירועים ברחבי הגליל המערבי. בין הפעילויות: סדנת צילום בנייד מול רקדני להקת המחול הקיבוצית, סיור ליקוט בחווה אורגנית שמסתיים בסדנת ממולאים, טיול יין במעיליא העובר בגת קדומה, מסלול רייזרים לילי לכל המשפחה בדיונות אכזיב ועוד שפע אטרקציות קולינריה ותרבות.
פסטיבל אביב זמן גליל מערבי, 18־20 במאי, springfestival.westgalil.org.il
2. להתחבר לכדור
12 צפייה בגלריה
שרון מורו - שתיים
שרון מורו - שתיים
שרון מורו - שתיים
(צילום: גיא יחיאלי לתערוכת "כשכדור מתחיל להתגלגל")
נקודת מבט מעניינת על קיימוּת מציעה תערוכה חדשה שמוצגת מהחודש באחוזת יערות הכרמל כחלק מפרויקט "ארט יערות הכרמל". במסגרתה יוצגו יצירות אמנות שמטפלות ביחס של בני האדם למשבר האקלים מבעד לאמנות מזווית מפתיעה - החושפת דווקא את היופי שבהרס, כנגטיב לחורבן. בנוסף, המלון יצטרף לרוח הקיימות עם גינון מתחדש של צמחים מונעי שריפה ויציע גם שמן עיסוי חדש שנרקח בספא בשם "להתחבר לכדור" ומנה בשם "שירת הטבע" שתוגש במסעדת השף שלו.
"כשכדור מתחיל להתגלגל", תערוכה באחוזת יערות הכרמל, בתיאום מראש עם המלון, 04-830-7888
3. לרוץ את הלייף
רצות? אל תפספסו את ה־Life Run, מרוץ הנשים של תל אביב וסופר־פארם שחוזר השנה בפורמט גדול מתמיד. זו השנה השנייה שרשת סופר־פארם, נותנת החסות, רותמת את המרוץ למאבק באלימות במשפחה ולזיהוי סימנים מקדימים, תחת הפרויקט "אלימות במשפחה זה לא נורמלי". במרוץ צפויות להשתתף יותר מעשרת אלפים נשים מכל רחבי הארץ בשלושה מסלולי ריצה: 12, 8 ו־4 ק"מ של עוצמה נשית.
גני יהושע, ספורטק תל אביב, 4.5, life-run.co.il
4. לרכוב מסביב להיסטוריה
12 צפייה בגלריה
סובב נביעות ירושלים
סובב נביעות ירושלים
סובב נביעות ירושלים
(צילום: כפיים אקטיב)
רוכבים? עוד אירוע שכדאי לנעוץ בלו"ז: סובב נביעות ירושלים, מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל, יעבור גם השנה דרך הנופים ההיסטוריים של ירושלים בשלושה מקצים: 50 ק"מ, 30 ק"מ ו־14 ק"מ.
סובב ירושלים, 12.5, sovevjerusalem.co.il
5. לשחרר את חיות הבר
12 צפייה בגלריה
תערוכת Protect the Strong
תערוכת Protect the Strong
תערוכת Protect the Strong
(ציור: יוסף בובקר, גלריית Wolf & Sheetrit)
עוד תערוכה מסקרנת בסימן סביבה שממש לא כדאי לפספס החודש היא Protect the Strong של האמן הבינלאומי יוסף בובקר (אוצרות: Two Curators - תמר למדן וכרמית שיין) שתוצג בגלריה חדשה בנווה צדק לאמנות בינלאומית בת זמננו. התערוכה תציג עבודות ריאליסטיות וקפדניות המצוירות בעט כדורי כחול ובוחנות את יחסי האדם וחיות הבר, תוך התמקדות אובססיבית במבט ובהבעה לצורך התהייה - מי באמת לכוד בכלוב?
גלריית Sheetrit & Wolf, עד 30.5, רח’ שבזי 35, נווה צדק, תל אביב
6. לחגוג את הגוף
12 צפייה בגלריה
פסטיבל בודי וייב
פסטיבל בודי וייב
פסטיבל התנועה Bodyways
(צילום: אדוארד שמיס)
פסטיבל התנועה Bodyways יוצא לדרך גם השנה בשיתוף מיזם דרך גוף, להקת המחול הקיבוצית ומרכז היוצרים שלומי. מטרת הפסטיבל היא להנגיש את אמנויות הגוף והתנועה לכל אדם, מתוך אמונה בכוחן לרפא ולקרב לבבות. המשתתפים ייהנו מסדנאות בתחומים כמו מחול, תנועה, מודעות סומטית, תבונת הגוף, ריקודי עולם, תנועה ויציבה, תנועה מודעת, אקרו ומגע, לצד הופעות חיות ופעילות לכל המשפחה.
פסטיבל דרך גוף Bodyways, ברחבי הגליל המערבי, 4־6 במאי, bodyways.org
7. ליהנות מרוקחות טבעית
12 צפייה בגלריה
רוקחות טבעית
רוקחות טבעית
רוקחות טבעית במושב בית יצחק
(צילום: אינגה אבשלום שיליאן)
אם אתם חובבי קלין ביוטי ומקפידים שהתכשירים שלכם יהיו טבעיים ונקיים, האייטם הזה בול בשבילכם. בימים אלה נפתח לראשונה במושב בית יצחק הבית של VOS, שלבד מלהציע לקהל הרחב לרחרח פיזית ולהתרשם מתכשירי הקוסמטיקה של מותג הרוקחות הטבעית, מציע גם אביזרים מרפאים ומעצימים לגוף, לעור ולמיינד, כמו נרות, שמנים ארומתרפיים, פרחי מרפא, ספרים וכלי קרמיקה. במקום המואר שמתחזק גם גינת צמחי תבלין, יתקיימו גם סדנאות של רוקחות טבעית, ליקוט צמחים, יוגה, מעגלי נשים, תנועה חופשית וחיבור דרך צלילים.
הבית של VOS, דרך השרון 113, מושב בית יצחק, voscosmetics.com
8. לטעום תוצרת חקלאית
12 צפייה בגלריה
שוק האיכרים "ע"ז איז מרקט"
שוק האיכרים "ע"ז איז מרקט"
שוק האיכרים "ע"ז איז מרקט"
(צילום: צביקה תורן)
שוק האיכרים "ע"ז איז מרקט" במתחם התיירות של קיבוץ עין זיוון מתחדש עם פתיחת העונה ומציע קולינריה לצד אווירת שוק שמחה. תמצאו בו שפע של תוצרת חקלאית מובחרת וטרייה ישירות מהחקלאי, כמו ירקות אורגניים, יינות, דבש טבעי, שמן זית, גבינות משובחות, לחמי מחמצת, קוקטיילים צוננים ומיצים טבעיים, לצד תבשילים דרוזיים ומגוון פוד־טראקים. אם אתם כבר בסביבה, כדאי לתאם מראש גם ביקור וסדנת רוקחות ב"חוות שדה לבנדר", טעימת יין ביקב פלטר ויקב בהט (כשר) או טיול ג'יפים.
ע"ז איז מרקט, 5.5, 19.5, בשעות 09:00־14:00, הכניסה ללא תשלום, 073-7576880, enzivan.co.il

ועוד ארבעה פינוקים

ים של כפר
אם אתם קופצים למלון חוף נחשולים היפה, אל תשכחו לעצור גם באטרקציות הכפריות והימיות שמסביב. לפני שאתם מגיעים למלון, עצרו לספוג קצת ירוק בכפר האומנים הציורי של עין הוד. הסוויטה המפנקת כוללת בריכה בחדר ונוף לים. תוכלו לצאת ממנה למסלול טיול לאורך החוף, לפגוש פלמינגו, לבקר באתר הארכיאולוגי המרתק בתל דור ולהתענג על השקיעה.
12 צפייה בגלריה
 מלון נחשולים
 מלון נחשולים
בין ים לכפר. מלון חוף נחשולים
(צילום: שרית גופן)
דן אבידור מחברת סורנטו מציע סדנת צלילים מרפאים. במשך שעה הגוף הרפה מהמתח של העיר הגדולה, מתמסרים לחוויית הסאונד הייחודית, ויוצאים עם שלווה נהדרת לקראת שנת לילה עמוקה. מועדון הספורט הימי של המלון מציע אפשרויות נפלאות לפעילויות מים כמו צלילה, קיאקים, סאפ או גלישת גלים. עצירת קפה משובחת מומלצת ב"ביו סטודיו" המקסים שמציע גם כריכים ומאפים טריים, גלריית אומנות יפה שמציעה גם פרחים ועציצים לבית ואפילו סדנאות קדרות למתקדמים. קפצו גם לסטודיו למיחזור של דליה להב, "יש מאין", שעושה חשק לזרוק פחות וליצור יותר.
מלון חוף נחשולים, טל': 04-6399533, החל מ־650 לזוג, כולל ארוחת בוקר
ביזנס עם פלז'ר
עם רוף טופ, מועדון כושר וספא, מלון פרימה רעננה מציע שילוב נהדר של חופשה עסקית וחוויית לייף סטייל, ממש בלב לבו של אזור השרון (ואפילו בלי להיכנס לפקקים של תל אביב). הנוף המשקיף מרוף טופ בקומה ה־12 מרהיב ופוטוגני, והבריזה מושלמת. אותו נוף ניבט גם מהחדר המאובזר בכל טוב, הכולל מכונת קפה, מקלחת מרווחת, מיטה סופר נוחה וכמובן טלוויזיה חכמה.
12 צפייה בגלריה
 מלון פרימה רעננה
 מלון פרימה רעננה
שקיעה נאה בין הגגות. מלון פרימה רעננה
(צילום: יח"צ)
אנרגיה אפשר להוציא במועדון "הולמס פלייס" הממוקם בקומה הראשונה (הכניסה חופשית לאורחים) וכולל גם חדר כושר ענק, מתחם ספא, בריכת שחייה חצי אולימפית ומגוון שיעורי סטודיו שעושים טוב לגוף ולנפש. הרוף בר שבגג המלון נעטף באווירה לילית ומציע קוקטיילים עם מופע ברקע ושקיעה מהממת. שחיית בוקר, ארוחה עשירה ועוד קפה לדרך, יחזירו אתכם לכביש המהיר, עד הפעם הבאה.
פרימה מילניום רעננה, התדהר 2, רעננה, טל': 072-3970114, החל מ־800 שקל לזוג ללילה
נוף לוולנס
עם וילות טובלות בירוק, ספא מקסים ונוף לחוף, מלון ניאה הוא שלווה אמיתית בתנאי בוטיק . המלון ממוקם במושב שבי ציון שבגליל המערבי, באחת מרצועות החוף היפות בארץ. את פני האורחים מקבלים חרציות צהובות ועדעדים סגולים, שפע רצים ורוכבים. הווילה מרווחת ומצוידת לעילא, מעוצבת בהשראת מוטיבים ימיים, ובה מרפסת דק נעימה, בריכת זרמים פרטית מחוממת, מוקפת עצים (יש גם בריכה מחוממת ציבורית).
12 צפייה בגלריה
 מלון ניאה
 מלון ניאה
חוויית וולנס ירוקה. מלון ניאה
(צילום: עודד סמדר)
חוויית הוולנס ממשיכה בספא רחב ידיים בגון המנטה, שהריח מתכשירים טבעיים וניחוח מרגיע. תוכלו לקבל טיפול שוודי בידיים מיומנויות או טיפולי וואטסו בבריכת הספא החמימה.
ארוחת הערב במסעדת המלון מוגשת באופן אישי לכל שולחן וכוללת דגים וסלטים טריים ויצירתיים (מסלט זוקיני פרשי ועד חומוס תוצרת בית). גם ארוחת הבוקר - מגש של סלטים, גבינות וחומוס וביצים עם מאפים - מוגשת באותו האופן - בהזמנה אישית.
מלון בוטיק nea, האלה 4, שבי ציון, החל מ־1,400 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר, טל': 04-9958888
פינוק של זהב
קופת הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה להרבה מלונות, וכמלון ותיק ואייקוני החליט מלון ענבל הירושלמי שלא רק שהוא לא סוגר את שעריו, אלא לוקח את התקופה להתחדשות ולבנייה של שתי קומות חדשות. התארחנו באחת הסוויטות החדשות האלה. מרווחת מאוד, מעוצבת באלגנטיות מודרנית עם נגיעות של עיצוב מסורתי־מקומי כמו זהב, אריחים מהעיר העתיקה ומשרביות, וצופה מהמרפסת לנוף המרהיב של חומות העיר העתיקה.
12 צפייה בגלריה
מלון ענבל
מלון ענבל
יוקרה עם היסטוריה. מלון ענבל
(צילום: עודד סמדר)
מסעדת 02, מסעדת שף כשרה בניצוחו של השף נמרוד נורמן, מציעה לאורחים מטבח ירושלמי עכשווי (סלט ירקות קריספי על מרק מלפפונים חם, צוואר טלה עם גרגירי חומוס רכים על טחינה, שיפוד נתח קצבים עם קרם תירס וגזרים מזוגגים וסלט עלים מושלם שליווה הכול), ועומדת באתגר הקינוח הכשר עם "קסטת" קדאיף וגלידת פיסטוק הנהדר.
מלון ענבל, זאב ז’בוטינסקי 3, ירושלים, טל’: 02-6756666, החל מ־1,790 שקל ללילה, כולל ארוחת בוקר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button