הרעיון הוא שתהיה הרמוניה בפנים וכמה שיותר קרוב למראה סימטרי

כך תגרמי לשני הצדדים בפנים להיות הצדדים הטובים שלך

לרובנו יש צד "טוב" וצד "פחות טוב", אבל אם תרצו בהחלט יש מה לעשות בנידון. איך זה עובד, למי זה מתאים ותוך כמה זמן תראו תוצאות? ד"ר נעמי שרון עם כל התשובות

מוגש מטעם ד"ר נעמי שרון
פורסם:
לדברי ד"ר נעמי שרון, כולנו יודעים שאין שני איברים סימטריים בגוף. וכך, מה לעשות, גם הפנים שלנו – כרטיס הביקור שלנו אינו סימטרי. אצל רובנו זה מתבטא בצד "טוב" וצד "פחות טוב" ותו לא, אבל בעצם, אם תרצו, בהחלט יש מה לעשות בנידון. רק לא להגזים, כן?
עד לפני כעשור עבדנו ברפואה בצורה של מילוי נפחים. היום אנחנו יודעים שזה לא נכון עבור הנראות הטבעית של המטופלת. היום, האסכולה המתקדמת ביותר שאני תומכת בה היא המראה הטבעי – להאט תהליכים של הזדקנות, לחזק את הרקמה אבל לא להמציא דברים שאין בה.
3 צפייה בגלריה
ד"ר נעמי שרון
ד"ר נעמי שרון
"האסכולה המתקדמת ביותר שאני תומכת בה היא המראה הטבעי". ד"ר נעמי שרון
(צילום: דימה קרמינסקי)

איך זה עובד:
הזרקות של חומצות לסימטריה וביוסטימולטורים לשיפור ולהמרצה של מרקם העור מבפנים והרקמות שיאפשרו אחידות.
למי זה מתאים: באופן עקרוני לכולם, זאת מכיוון שהגוף של כל בני האדם בעולם אינו סימטרי. אין לנו איבר סימטרי בגוף, גם לא הגולגולת. הרעיון הוא שתהיה הרמוניה בפנים וכמה שיותר קרוב למראה סימטרי, ובעיקר לטפל במי שזה מפריע לו או שהשינויים בולטים מאוד לעין.
מתי חשוב להפוך פרופיל לסימטרי והרמוני ולטפל בסימני האייג'ינג: חשוב לטפל במטופלים שמבלים הרבה זמן בשמש בנהיגה כך שצד אחד משתזף יותר למשל, באנשים שישנים תמיד על אותו צד או כאלה עם מימיקה א-סימטרית. כל אלה משפיעים על הסימטריה של הפנים, ובמקרים האלה יש מה לעשות. זה כמובן תלוי מה הבעיה ומה מטרת הטיפול. אם המטרה ריאלית ומתאימה למטופל, אפשר להתקדם.
תופעות לוואי: אין, אולי רק אי נעימות מקומית. המטופלים שלי נהנים ממינימום זמן החלמה. אני תמיד אנחה אותם ב-24-48 שעות הראשונות לא לעשות דברים מסוימים, אך לאחר מכן אפשר לעשות הכול כרגיל.
זמן החלמה: בדרך כלל אין.
מתי רואים תוצאות: תלוי בטיפול, בדרך כלל נראה תוצאות בתוך חודשיים. בנוסף יש לחכות שהבצקות ייעלמו, שספיחת הנוזלים תסתיים, ורק אז אפשר לראות את התוצאה כמו שהיא אמורה להיות.
כמה זמן זה יחזיק: תלוי מאוד במצב המטבוליזם של המטופל/ת בתהליך ההזדקנות, באורח החיים, בגיל וכדומה. הטווח הרחב הוא בין חצי שנה לשנה.

3 צפייה בגלריה
ד"ר נעמי שרון
ד"ר נעמי שרון
סימטריה מעניקה לנו תחושה של איזון ושלמות.
(צילום: שאטרסטוק )

5 דברים על שילוב טיפולי אסתטיים למראה הרמוני ואחיד של הפנים

1. על פי מחקרים, יש ארבעה פרמטרים שלפיהם אנחנו שופטים את נראות עור הפנים של האדם מולנו: מיצוק העור, הידוק העור, אחידותו והגלואו (הזוהר שבו).
כשמטופלת מבינה שאלה הדברים שמסתכלים עליהם ובוחנים אותם אצל האחר, היא יכולה לדרג את עצמה ולהבין איפה היא נמצאת ולמה היא זקוקה ורוצה. ברגע שהמטופלת מבינה את זה, היא גם תבין מה היא צריכה לצרוך.
2. אם כולנו לא סימטריים, למה סימטריה זה משהו שנחשב יפה בעיניים שלנו?
סימטריה היא התאמה בין שני צדדים של משטח או עצם, המשמשת כסמל לסדר ולתכליתיות ומשפיעה על הצפיפות והארגון של הסביבה שלנו. סימטריה מעניקה לנו תחושה של איזון ושלמות, וזה משפיע על התחושה שלנו לגבי יופי וסדר. חשיבות הסימטריה משפיעה על התכנון והעיצוב של מבנים, תכשיטים ועוד והיא נושא עמוק ומעניין במדעי הטבע והאמנות.
3. האם מזריקים חומצות היאלורוניות בלבד?
לא, מזריקים גם חומרים נוספים. העבודה צריכה להיות משולבת עם מכשור שפועל על שכבות שונות ופחות משנה את נפח הרקמה. העין שלנו יודעת לקלוט מה נראה נכון, בריא טבעי. החוכמה היא בעבודה משולבת, בהבנה של איך צריך לטפל ומה הבעיה.
4. האם נפח זה דבר רע?
לא, הכול תלוי במינון. צריך להיזהר מנפחים לטווח ארוך, כי הבעיה היא שצריך הרבה יותר בכל פעם כדי להגיע לאותו נפח שהיה, ואז מאבדים פרופורציה. כמו בלון הליום ברגע שמאבד מנפחו, הבלון עצמו משנה את צורתו גם כשלא מנופח יותר.
5. החשש הכי גדול של המטופלות הוא בדרך כלל החשש מלהיראות עשויה מדי. יש להביא בחשבון שמדובר בטיפולי אנטי אייג'ינג שמשחזרים ומשפרים, ולא כאלה שיוצרים מצב חדש, מה שנקרא ביוטיפיקציה.
הידעת?
הפנים שלנו בנויות כמו בניין. ולא סתם בניין אלא בניין של חמש קומות. "רק מי שמבין את הקונספט הזה, יכול להבין מה יוצא מטיפולים אסתטיים מהסוג הזה", מסבירה ד''ר שרון. "טיפולים אסתטיים טובים באמת מתרחשים בכמה שכבות בו זמנית, ולכן הייעוץ מאוד חשוב וכך אפשר לשמור על מראה טבעי ועל האטת תהליך ההזדקנות בעזרת תוכנית המתאימה באופן אישי לכל מטופל בהתאם להליך ההזדקנות שלו".

ד"ר נעמי שרון היא מומחית לרפואת משפחה שעוסקת יותר מעשור בתחום הרפואה האסתטית, מדריכה בינלאומית לרופאים בארץ ובחו"ל ודוגלת באורח חיים בריא ומאוזן. ד"ר שרון היא אם לארבעה ובעלת "הקליניקה" ביישוב קדימה, מרחב טיפולי הוליסטי הכולל מגוון רחב של הליכים אסתטיים ללא התערבות כירורגית באמצעות הזרקות ומכשור טכנולוגי מתקדם.
טל': 054-8977929
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button