שריי גבעתי בביתה. "מאז הקורונה אני גם מתאמנת לבד בבית, יוגה ואימוני כוח. הלבד עושה לי טוב. נותן לי שקט ומקום למחשבות"

שרי גבעתי: "אני עושה מסיבת ממתקים כמעט כל ערב - כשהילדים הולכים לישון"

בגיל 40, השחקנית והמוזיקאית (ואמא לשניים) לא מתגאה בהרגלי התזונה שלה: "יש לי 50% ג'אנק בגוף ובימים עמוסים אני גם אוכלת שווארמה או פלאפל". האם שגרת הכושר שלה מפצה על זה?

פורסם:
שרי גבעתי (40), שחקנית ומוזיקאית, נשואה לאור ואמא לריף (7) וקאי (4).
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אם יש גלים ויש לי זמן פנוי, אני נסחפת לים, למרות שלפעמים אני גם מבטלת דברים כדי לעשות את זה. חוץ מזה אני רצה 45 דקות פעמיים בשבוע. התחלתי בקורונה. מאז הקורונה אני גם מתאמנת לבד בבית, יוגה ואימוני כוח. הלבד עושה לי טוב. נותן לי שקט ומקום למחשבות".
עוד מסודות הכושר והתזונה של הסלבס:
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אצלי הכל בתקופות. לפני הקורונה עשיתי ספורט עם קבוצות ריצה או בסטודיו, ומשהו קרה לי בקורונה. פתאום נראה לי שספורט עם הרבה אנשים פחות מתחבר לי, אבל יכול להיות שזו רק תקופה".
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "לא טוב, חסר לי משהו. פחות אנרגיה. כושר זה אושר, אבל קשה להקים את עצמך. אני זוכרת שכשהתחלתי לרוץ הייתי מכינה עוד קפה ועוד קפה ועוגייה לפני שיצאתי, היום יותר קל".
2 צפייה בגלריה
שרי גבעתי
שרי גבעתי
נסחפת לים, מתאמנת לבד בבית. שרי גבעתי
(צילום: ערן לוי)
מהם הרגלי התזונה שלך? "לא משהו שאני מתגאה בו. אני אוכלת ירקות ופירות ושומרת על זה. הגוף שלי צריך את התזונה הבריאה והמים, אחרת אני לא מרגישה טוב. אבל מצד שני יש לי 50% ג'אנק בגוף. יש בבית סוג של יומולדת כל ערב עם הנטפליקס כשהילדים הולכים לישון. בימים עמוסים אני גם אוכלת שווארמה או פלאפל".
"אני לא הולכת עם תיק, רק עם מפתחות וטלפון. לא לוקחת איתי כלום, אפילו לא ליפגלוס. עכשיו אני מתחילה לחשוב שאני באמת צריכה תיק איתי כדי להיות יותר מאורגנת"
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "כרובית בנינג'ה. זה יוצא כמו של אייל שני ואני מוסיפה בצד טחינה גולמית וסילאן. אני גם מכינה סלטים טובים וסושי. בכלל מאז הנינג'ה אין מטוגן בבית".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "מסיבת ממתקים כמעט כל ערב ושווארמה".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "אני לא הולכת עם תיק, רק עם מפתחות וטלפון. אני מורחת בבוקר ובערב סרום וקרם פנים, אבל לא לוקחת איתי כלום, אפילו לא ליפגלוס. עכשיו אני מתחילה לחשוב שאני באמת צריכה תיק איתי כדי להיות יותר מאורגנת".
(גם נופלת עם השקיעות)
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני ידועה כאחת שלא עונה לטלפון ולא שמה לב איפה הוא בגלל הפרעות קשב. אז אני לא מכבה אותו אבל לא צמודה אליו בכלל".
מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "מצחצחת שיניים, בודקת בטלפון שלא פספסתי משהו שהילדים צריכים למסגרות, ואז מעירה אותם ומתחילה להכין סנדוויצ'ים, קפה ומתכוננת ליציאה".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "מה זה מאושרת? יש רגעים, רגעי אושר קטנים, כמו משהו מעורר השראה שהילד שלי אומר לי ואני מבינה שהוא מקשיב לי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button