הפטל מכיל כמות גבוהה יחסית של חלבון והוא נחשב לפרי אידיאלי לכל מי שרוצה להפחית באכילת פחמימות

לא רק פחמימות: 9 הפירות שמכילים הכי הרבה חלבון

במקום שתספרו רק את הפחמימות שבפירות, תתחילו לספור גם את החלבון שהם מכילים. אז אילו פירות מצטיינים לא רק בוויטמינים ובמינרלים, אלא גם בכמות לא מעטה של חלבון?

פורסם:
פירות הם ממש לא המאכל הראשון שמתחבר לתכולה גבוהה של חלבון. למעשה, הם מתקשרים הרבה יותר לפחמימות שרבים מנסים להמעיט באכילתן במטרה להפחית במשקל. עם זאת, לפירות יש תפקיד חשוב בתזונה הים תיכונית הבריאה שנחשבת למומלצת ביותר על ידי מומחים גם לצורך שמירה על משקל תקין.
עוד בדיאטה:
אז אולי במקום שתספרו רק את הפחמימות שבפירות תתחילו לספור גם את החלבון שהם מציעים. הנה רשימת הפירות שמצטיינים לא רק בוויטמינים ובמינרלים לרוב אלא גם בכמות לא מעטה של חלבון:
1. אבוקדו מכיוון שהוא נאכל בדרך כלל עם מלח (אם כי יש שמשלבים אותו בקינוחים), הוא משויך בדרך כלל למשפחת הירקות, אבל האבוקדו הוא פרי, כי הוא גדל על העץ. לאבוקדו יש המון יתרונות בריאותיים, כמו פרופיל שומנים בריא במיוחד, אבל גם לא מעט חלבון.
כמה? כוס אבוקדו מעוך: 4.6 גרם חלבון
2. גויאבה הפרי הארומתי הזה מכיל לא רק כמות גבוהה במיוחד של ויטמין C, אלא גם חלבון. אל תהססו לאכול גם את הגרעינים ואת הקליפה, גויאבה היא אחד הפירות הכי בריאים שיש.
כמה? כוס גויאבה חתוכה 4.2 גרם חלבון.
3. ג'ק פרוט בארץ קשה מאוד להשיג אותו בצורתו הטבעית אלא רק בקופסאות שימורים או בצנצנות משומרות, והטבעונים נוהגים להשתמש בו כתחליף בשר בגלל הצורה שלו. בבישול ברוטב הוא מתפרק לצורת חוטים שמזכירה בשר מפורק.
כמה? כוס ג'ק פרוט: 2.8 גרם חלבון.
4. אפרסק הפרי הקיצי האהוב מכיל כמות גבוהה של חלבון ולכן יש המעדיפים אפרסק מיובש על פני שאר הפירות המיובשים.
כמה? כוס אפרסק טרי חתוך: 2.3 גרם חלבון; רבע כוס אפרסק מיובש: 1.1 גרם חלבון.
5. קיווי ותותי עץ גם שני הפירות האלה יתרמו לגופכם חלבון. אגב, יש הטוענים שאין צורך לקלף את הקיווי וגם הקליפה אכילה בתנאי שאתם בסדר עם המרקם וששטפתם את הפרי.
כמה? כוס תותי עץ/קיווי חתוך: 2 גרם חלבון.
6. פטל כל פירות היער מכילים כמות קטנה יחסית של פחמימות, אבל היתרון של פטל שהוא מכיל כמות גבוהה יחסית של חלבון והוא נחשב לפרי אידיאלי לכל מי שרוצה להפחית באכילת פחמימות.
כמה? כוס פטל: 1.5 גרם חלבון.
7. אשכולית אם אתם מחפשים דרך לאכול אותה, נסו לחתוך לחצי ולשים כמה דקות בגריל עד לקרמול החלק העליון של האשכולית. לאחר היציאה מהתנור אוכלים את האשכולית בכפית. יש הטוענים שזו הדרך הכי טעימה לאכול אשכולית.
כמה? אשכולית בינונית: 1.6 גרם חלבון.
8. בננה בננה נחשבת לפרי שמכיל כמות גבוהה של פחמימות, אבל לא רבים יודעים שהיא גם מכילה לא מעט חלבון.
כמה? בננה בינונית 1.3 גרם חלבון.
9. תפוז הפרי הזהוב הזה שמצטיין בתכולה גבוהה של ויטמין C מכיל גם כן לא מעט חלבון.
כמה? תפוז בינוני: 1.2 גרם חלבון.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button