הרגלים בפברואר

להחזיק נכון את הסמארטפון, להחליף את הקפה של הבוקר בשייק ולבדוק את מצב הכושר

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש פברואר

עודכן:

החזיקו את הסמארטפון בגובה העיניים

תפנימו: הודעות ווטסאפ מקלידים בשתי הידיים כשהטלפון בגובה העיניים. מחקרים מראים כי השימוש בסמארטפון גורם לעלייה בפעילות השרירית באזור הצוואר והכתף ומוביל לבעיות כתף וצוואר. לכן נסו להפחית את משך השימוש ולהחזיק את המכשיר בגובה העיניים ולא בזווית מטה, בפרט בזמן שאתם מקלידים הודעה. כמו כן רצוי להתרגל ולאחוז את הסלולרי בשתי ידיים ובשתי בהונות כדי ליצור תנוחה סימטרית ונוחה יותר לעמוד השדרה.

קבעו שעה לסיום יום העבודה

לפני שאתם מתחילים את יום העבודה, דעו מתי אתם מסיימים אותו וקבעו שעה שבה אתם "מכבים את האור". אם ניהלתם את הזמן נכון, סביר להניח שאת המשימות החשובות בעבודה כבר ביצעתם בתחילת היום. כל השאר יכול לחכות למחר. אסטרטגיה זו תקנה לכם שליטה טובה יותר בניהול הזמן ובאיזון בית־עבודה־פנאי.

פעמיים בשבוע החליפו את הקפה של הבוקר בשייק ירוק

אולי התרגלתם לקפה של הבוקר ורק עצם המחשבה להתחיל את היום עם משקה אחר מכניסה אתכם למצוקה, אבל עד שתנסו, לא תדעו מה הפסדתם. שייק ירוק, שמבוסס על עלים ירוקים ותפוח ירוק, יספק לכם בוסט של אנרגיה להמשך היום. עם זאת, שימו לב לכמות העלים הירוקים שאתם שמים בשייק, ובפרט לכמויות התרד כדי לא לעבור את המינון המומלץ של אוקסלטים.

בדקו את מצב הכושר

החורף בעיצומו, וזה הזמן לעשות חשבון נפש: אני והכושר לאן? בדקו עם עצמכם: האם אתם צמודים למטרה שהצבתם לעצמכם בקיץ? אולי הגיע הזמן לשנות את סוג הפעילות? את הקצב? את המשקלים? אולי בכלל קצת הזנחתם את הכושר בגלל הגשם והלו"ז הצפוף? פגישה עם איש מקצוע שיבנה לכם תוכנית מתאימה תוך התחשבות בנתונים האישיים עשויה להוות פתרון מצוין.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button