הרגלים במרץ

לשחרר את העומס בבית, לישון טוב יותר ולעשות מעשה אחד טוב

ההרגלים שכדאי להטמיע בחודש מרץ

עודכן:

במשך חודש היפטרו בכל יום מחפץ מעיק

האביב וחג פסח שמתקרב מעוררים בנו רצון להתחדש ולהתרענן. בדקו כיצד תוכלו לשחרר את העומס בחלל הבית מפריטים שהצטברו בו עם הזמן ובכל יום היפטרו מפריט או שניים. ככל שתהיו מינימליסטים יותר, כך תתמלאו יותר באנרגיה חדשה, תנשמו טוב יותר ותסבלו פחות מאלרגיה לקרדית אבק הבית שנוטה להצטבר על החפצים השונים.

עשו מקלחת חמה שעה וחצי לפני השינה

ב־18 במרץ מציינים ברחבי העולם את יום השינה הבינלאומי — יום שנועד להדגיש את החשיבות של שנת לילה איכותית. אם אתם רוצים לישון טוב יותר, עשו מקלחת חמה כ־90 דקות לפני השינה. הצעד הזה יתרום להרגעת הגוף ולייצור מלטונין ("הורמון השינה"), מה שעשוי להקל על ההירדמות.

עשו היום מעשה אחד טוב

כשנשאל הדלאי לאמה מהו יום משמעותי עבורו, השיב: "לשרת את האחר ולסייע לו במידת האפשר. ואם זה לא מתאפשר, לפחות לא להזיק לאחרים". הוא כמובן לא לבד. אנשים רבים מאמינים שאם אנחנו לא פועלים כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר, סימן שאין באמת משמעות לחיים שלנו. תפיסה זו קיבלה אישוש במחקרים רבים שבדקו את הקשר בין התנדבות בקהילה ובין סיפוק מהחיים. הממצאים הראו מתאם גבוה בין השניים. במילים פשוטות, הנתינה הופכת אותנו למאושרים יותר.
20 במרץ הוא היום שבו היום והלילה שווים וזהו גם התאריך שנבחר ליום האושר הבינלאומי. לא צריך ללכת רחוק כדי לעשות מעשה טוב. מספיק, למשל, לגלות התעניינות בשכן או להשאיר קערה עם שאריות מזון ומים בחצר לבעלי חיים שעוברים בסביבה.
פורסם לראשונה: 08:03, 13.09.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button