הזמר משה פרץ התגייס מתחילת המלחמה לטובת הופעות בבסיסים השונים ברחבי הארץ. בימים האחרונים גיבש הזמר מיזם חדש להנצחת הנופלים במלחמה – 'לנצח תישאר'. לאחר הוצאת הקליפ, שמלווה בתמונות של נופלים, קיבל פרץ תגובות נרגשות, עוצמתיות ומוקירות תודה ממשפחות החללים.
הזמר הבין כמה חשוב למשפחות להנציח את היקירים שלהן, וכמה השיר הזה בשילוב של הקליפ עם התמונות נתן להן כוח ונחמה. אגב, להנצחת החיילות, משה הקליט גרסה מיוחדת של השיר בלשון נקבה.
1 צפייה בגלריה
משה פרץ
משה פרץ
הצעה מרגשת. פרץ
(צילום: יאיר שגיא)
כעת הזמר מציע למשפחות הנופלים במלחמת "חרבות ברזל", לשלוח כ-10 תמונות, כמה סרטונים אחדים של החייל או החיילת שנפלו, ביחד עם הפרטים האישיים שלהם והצוות שלו יפיק עבורן קליפ מיוחד ואישי, עם שירו ברקע.
"לקחתי את הגיטרה, זה לא היה מתוכנן, סתם ניגנתי, להכניס כמה צלילים לגוף אחרי התקופה הזו ופתאום התנגן לי לחן", סיפר פרץ. "תוך כדי הנגינה, ראיתי את הפרצופים, שמעתי את ההספדים, ראיתי את החיוכים של החיילים והבנתי מכל החודש הקשה הזה מה המשפחות רוצות ומה הגיבורים האלה רצו שיישאר אחריהם".
פרץ הוסיף: "מי ששומע את השיר, שומע שיר שמנוגן, מעט שמח, אבל הכוונה היא מאוד כואבת של מציאות שהגיבור שלה לא נמצא. ועדיין, בכל זאת, אנחנו נגשים את החלומות שלו, נשמור על החיוך שהוא רוצה, למרות שזה קשה. נזכור את הרגעים הטובים שהיו איתו יחד".
המשפחות שרוצות בכך, מתבקשות לשלוח 12-10 תמונות, 3-2 סרטונים ואת הפרטים הבאים: שם הנופל/ת, גיל, חטיבה ומקום מגורים למייל הבא: 710memory@gmail.com
או בוואטסאפ לטלפון: 050-2155960