שתף קטע נבחר

 

מחוקק יהודי באיראן: "נתניהו מרעיל את האווירה"

הבכיר היהודי השתלח בראש הממשלה, שאמר כי "פרס מנסה להשמיד אותנו": "נתניהו הוא ערפד מטורף שטובע בפשעים, אי אפשר לצפות ממנו לכלום". שר החוץ האיראני האשים שלשום את נתניהו ב"סילוף ההיסטוריה והתורה"

בנימין נתניהו וסיאמכ מרק סדק (צילום: AP) (צילום: AP)
בנימין נתניהו וסיאמכ מרק סדק(צילום: AP)

יומיים לאחר ששר החוץ האיראני האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ב"עיוות התורה וסילוף ההיסטוריה" בעקבות דבריו של נתניהו בפורים האחרון כי "גם היום פרס מנסה להשמיד אותנו" - גם נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני מצטרף לעליהום. "התפקיד היחיד של נתניהו הוא להרעיל את האווירה", אמר היום (ג') סיאמכ מרה סדק בדיון בפרלמנט האיראני. "הוא ערפד מטורף שטובע בפשעים".

 

סיאמכ מרה סדק אמר היום בפני דיון פתוח בפרלמנט האיראני כי "ההצהרות האחרונות של ראש הממשלה הישראלי הגזען אינן מפליאות. נתניהו הוא ערפד מטורף שטובע בפשעים מכף רגל ועד ראש. אי אפשר לצפות ממנו לכלום פרט לעלילות אבסורדיות".

 

נתניהו: "גם היום פרס מנסה להשמיד אותנו"

נתניהו: "גם היום פרס מנסה להשמיד אותנו"

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הוא הוסיף: "אין לו שום תפקיד חוץ מלהרעיל את האווירה, לרצוח את הנשים והילדים החפים מפשע, ולכבוש את אדמת העם הפלסטיני המקופח".

 

ביום שבת האחרון שאל נתניהו ילדים שנכחו בקריאת מגילה לרגל חג הפורים, בסרטון שגם עלה לפייסבוק, אם הם יודעים על שום מה היהודים חוגגים את החג. כשהקהל השיב כי "בפרס רצו להרוג אותנו" הבהיר ראש הממשלה: "אז וגם היום מנסים מפרס להשמיד אותנו, וגם היום זה לא יצליח".

 

 

גם שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, גינה בחריפות את דבריו של נתניהו, וצייץ שלשום בטוויטר: "כדי למכור שקרים גזעניים נגד אומה שהצילה יהודים שלוש פעמים, נתניהו פונה לסילוף להיסטוריה מזויפת ועיוות התורה. כוחו של הרגל".

 

לצד הכיתוב הזה שיתף תמונה ובה כיתוב נוסף: "שוב, בנימין נתניהו לא רק מעוות של המציאות של היום, אך גם מעוות את העבר – לרבות כתבים יהודיים. זה בהחלט מצער שקנאות מגיעה לנקודה של המצאת טענות נגד אומה שלמה שהצילה את היהודים שלוש פעמים בהיסטוריה".

 

נתניהו אמר דברים דומים גם בפגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשבוע שעבר. "גם היום יש ניסיון של איראן להשמיד את מדינת היהודים והם אומרים את זה בצורה הכי ברורה וחורטים את זה על הטילים הבליסטיים שלהם", אמר במוסקבה. "האיום של האיסלאם הקיצוני השיעי בראשות איראן הוא לא רק על ישראל, אלא על האזור ושלום העולם, ואני יודע שאנחנו שותפים ברצון למנוע ניצחון כלשהו של האיסלאם הקיצוני מכל כיוון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
בנימין נתניהו וסיאמכ מרק סדק
צילום: AP
מומלצים