"הנשק הסודי שלי": טראמפ מינה מנהל קמפיין לבחירות ב-2020
מתכונן לכהונה שנייה: לפי דיווחים בארה"ב הנשיא האמריקני בחר בבראד פרסקייל, שניהל את מסע הבחירות שלו ברשת ב-2016 ומכונה "הגורו של הדיגיטל", כמי שיעמוד בראש הקמפיין לנשיאות בשנת 2020
דונלד טראמפ סיים לא מכבר שנה ראשונה בתפקיד נשיא ארצות הברית, וכבר הוא מתארגן למרוץ לקדנציה נוספת בבחירות שיתקיימו בשנת 2020. היום (ג'), לפי דיווחים, הוא החל בהתארגנות של ממש: על פי האתר "דראג' ריפורט", המקורב לאגף הימני במפה הפוליטית, טראמפ מינה לו ראש קמפיין - בראד פרסקייל, הידוע בחוגים המקצועיים כ"גורו של הדיגיטל".
פרסקייל, שבתחילת דרכו המקצועית שימש כמתכנת וכמקדם חברות ברשתות החברתיות, חבר לתאגיד טראמפ ב-2011 כאסטרטג מדיה, לאחר שחברת הבנייה של המיליארדר שכרה אותו על מנת להקים אתר שיקדם את מכירותיה. פרסקייל עשה זאת תמורת 1,500 דולר בלבד, והצלחת האתר הייתה עצומה.
בעקבות כך שכר אותו טראמפ כדי שינהל את הקמפיין הדיגיטלי שלו בבחירות 2016, אלא שהפעם פרסקייל והחברה שבבעלותו חייבו את הקמפיין ב-94 מיליון דולר. פרסקייל היה אחראי על שיווק טראמפ המועמד בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות, וטראמפ נהג לכנות אותו בחיבה במהלך הקמפיין "הנשק הסודי שלי".
על פי המסורת הפוליטית בארצות הברית, אין זה מקובל להתמודד מול נשיא מכהן בתוך מפלגתו, כך שיהיה זה מאוד יוצא דופן אם מועמד כלשהו מהמפלגה הרפובליקנית ינסה להתמודד מול טראמפ. בה בעת, המפלגה הדמוקרטית מתנהלת כאילו עדיין לא התאוששה מתבוסתה של הילרי קלינטון בבחירות 2016 ובמהלך השנה האחרונה לא התבלט מועמד כלשהו שנראה כמסוגל ומתאים להתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית, על אחת כמה וכמה להפוך מועמד או מועמדת לנשיאות.
עם זאת, כל העיניים הפוליטיות נשואות עתה לעבר בחירות האמצע לקונגרס ולמשרות מושלים שיתקיימו בחודש נובמבר. אם הדמוקרטים יצליחו, כפי שהם מקווים וכפי שהם מתכננים, להשיג רוב באחד מבתי הקונגרס, יש להניח כי מצב זה יפיח רוח חיים מחודשת במפלגה וימריץ את מחזור הדם שלה לקראת המרוץ לנשיאות בעוד שלוש שנים.