שתף קטע נבחר

מחאת עוטף עזה: עשרות מפגינים בכניסה לשדרות ומבעירים צמיגים

עשרות תושבי עוטף עזה מפגינים בכניסה לשדרות במחאה על המצב הביטחוני באזור ועל הפסקת האש בתום סביב העימותים ברצועה. המפגינים מבעירים צמיגים וחסמו את הכביש

 

מחאת תושבי הדרום בשדרות בעקבות המצב הביטחוני ()
מחאת עוטף עזה, הערב. מבעירים צמיגים בכניסה לשדרות

התושבים בעוטף עזה מוחים - ערב שני ברציפות: עשרות מתושבי הדרום מפגינים הערב (ד') בצומת הכניסה לשדרות במחאה על המצב הביטחוני ועל הפסקת האש שהושגה בתום סבב הלחימה ברצועת עזה. המפגינים מבעירים צמיגים וחוסמים את התנועה.

 

המפגינים חסמו לתנועה את כביש 34 בין צומת שער הנגב לצומת ניר עם. בנוסף נחסמו לתנועה במסגרת המחאה כביש 232 בין שער הנגב לאיבים וכביש 4 מצומת פזכים לצומת אשקלון, בשני הכיוונים. מהמשטרה נמסר כי "ציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות ולנסוע בדרכים חלופיות".

 

 
מי שהגיע היום לחזק את התושבים הוא מנכ"ל משרד ראש הממשלה וראש הסגל יואב הורוביץ שנפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו. מנכל המשרד סייר בשטח יחד עם ראשי הרשויות והם דנו בקידום תוכנית לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי עוטף עזה בשנתיים הבאות.
 
בין היתר השתתפו בפגישה ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת שער הנגב הפורש אלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב הנכנס אופיר ליבשטיין, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני וראש מועצת חוף אשקלון היוצא יאיר פרג'ון.
 
מנכל משרד רה
מנכ"ל משרד ראש הממשלה בפגישה

 

אתמול הפגינו מאות תושבי עוטף עזה בצומת במחאה על הפסקת האש שאליה הגיעו ישראל וחמאס בתיווך מצרי. במקום ההפגנה נרשמו עימותים בין נהגים למפגינים וכן בין המפגינים לכוחות הביטחון.

 

בהפגנה נשמעו קריאות "ביבי הביתה", "ביזיון" ו"נקמה". דני ברמן, תושב שדרות, אמר: "נמאס לנו מאזלת היד של הממשלה. סוף סוף הייתה הזדמנות לנסות לפתור את הבעיות בדרך צבאית. יש תחושה של אכזבה, היא לא מהיום, זה מאז שהתחילו הסבבים. כל הזמן מבליגים וממשיכים. היתה הרגשה שמשהו ישתנה, וחזרנו לאותו המקום. הקפיצו את הילד שלי מהצבא ואני רואה שהוא יצטרך להיכנס ביום מן הימים לעזה".

 

מריה, תושבת שדרות: "כל הלילה סבלנו מפיצוצים ופתאום יש הפסקת אש. הגיע זמן שיצאו למבצע גדול כי אנחנו כל הזמן באותה הנקודה".

 

התושבת ריטה קאלפה אמרה: "באתי כי כבר נמאס לנו. אי אפשר להמשיך ככה. כל הזמן אותו דבר. ציפיתי שיהיה מבצע אחד גדול שיסיים את הרקטות האלה שהמחבלים יורים עלינו. הרגשתי שזה עומד לקרות ואז החליטו שהכל בסדר ושחוזרים לשגרה. די נמאס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המפגינים בצומת הכניסה לשדרות
מומלצים