שתף קטע נבחר

תלמיד כיתה ג' טוען שהותקף ע"י נהג הסעות: "סטר לי והכה אותי בבטן"

במהלך הנסיעה הביתה מביה"ס בתל אביב ביקש הנהג מבן 8 להפסיק לשחק בצעצוע. כשזה לא נענה - הוא עצר את הרכב ולטענתו הכה אותו. תלונה הוגשה למשטרה והנהג הושעה. עיריית ת"א: "הילד הפריע למהלך הנסיעה התקין"


 נ' הילד שהותקף ברכב הסעות בתל אביב ()
הילד שהותקף, נ'

תקיפה בדרך הביתה מבית הספר: נ', תלמיד כיתה ג' בבית ספר בצפון תל אביב, טוען שהותקף אתמול (שני) באלימות על ידי נהג הסעות כי שיחק בצעצוע. האירוע התרחש במהלך החזרה הביתה ברכב ההסעות שמופעל על ידי חברה פרטית בעבור העירייה. אחרי שהנהג העיר לילד, וזה לא נענה לו, הוא ניגש אליו, חבט בו בבטנו, סטר לו והחרים את הצעצוע. תלונה הוגשה במשטרה נגד הנהג שהושעה בינתיים מתפקידו.

 

בשיחה עם ynet סיפר נ': "שיחקתי עם אחי הגדול במשחק מפלסטיק. הנהג איים עליי ואמר שאם עוד פעם אחת ישמע את הקול שבוקע מהצעצוע הוא יעיף אותי מההסעה. בדיוק כשרציתי להשתיק את המשחק, הנהג עצר את הרכב, וקם במטרה לקחת לי אותו. לא רציתי לתת לו את הצעצוע, והוא נתן לי אגרוף בבטן וסטירה לפנים. התחלתי לבכות".

נ' הילד שהותקף ואחיו הגדולים ()
נ' יחד עם אחיו הגדולים

הוא הוסיף כי נהג ההסעות סירב להוריד אותו ואת אחיו מהרכב, דילג על התחנה שלהם והתנה את ירידתם מהרכב בהזדהות בפניו.

 

שני אחיו הגדולים של נ' נסעו איתו ברכב ההסעות וראו את הנהג מכה את אחיהם. ה', האח הבכור במשפחה, סיפר: "אחרי שאחי הוכה, התקשיתי לנשום בעצמי. ישבתי כמה מושבים מאחוריו וראיתי הכל".

 

האח הבכור החליט להזדהות בפני הנהג, וזה אפשר להם לרדת מהרכב. לאחר זמן קצר שוחח נ' עם אביו, עורך דין פלילי במקצועו וניגש כשהוא מלווה באמו לתחנת משטרת מרחב ירקון, שם הגישו יחד תלונה נגד נהג ההסעות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

 

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "מבדיקה שבוצעה עולה כי הילד הפריע למהלך הנסיעה התקין והנהג נאלץ לנסות להרגיעו. עיריית תל אביב-יפו רואה את הנושא בחומרה והשעתה את הנהג לאלתר. אנו מחכים למסקנות המשטרה והעירייה תפעל בהתאם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים