שתף קטע נבחר

צפו: שוטר מבצע "היימליך" בילדה שנחנקה מסוכרייה

רס"ר ויסאם דיב מצפת אבטח חוגגים בעדלאידע בעיר וחש לעבר בת ה-5 לאחר שאימה זעקה לעזרה: "הפעלתי לחץ והסוכרייה השתחררה כמו פקק מבקבוק, זה נס פורים"

  

שוטר סיור בצפת הציל ילדה שנחנקה מסוכרייה ()
מתוך התיעוד

שוטר סיור מתחנת צפת הציל את חייה של ילדה כבת 5 שנחנקה מסוכרייה. השוטר שמע את אמה של הילדה זועקת לעזרה וביצע בה תרגיל "היימליך", עד שפלטה את הסוכרייה. צפו באירוע שתועד במצלמות האבטחה של בית עסק סמוך.

 

 

האירוע התרחש שלשום (יום ג') בחגיגות העדלאידע בצפת. רס"ר ויסאם דיב מבית ג'אן, המשרת כסייר רגלי בתחנת צפת, אבטח את החוגגים במדרחוב בעיר. "לפתע שמעתי צעקות והבחנתי מעבר לכביש באמא שצועקת כי בתה נחנקת מסוכרייה. היא הייתה חסרת אונים. מיהרתי לחצות את הכביש כשבראש אני כבר מריץ מה צריך לעשות. זה היה עניין של שניות", שחזר.

 

הוא סיפר כי הצמיד את גבה של הילדה לחזהו והחל ללחוץ על בטנה. "הפעלתי לחץ פעם ופעמיים, ובפעימה השלישית פתאום הסוכרייה השתחררה כמו פקק מבקבוק", סיפר.

 

הילדה התאוששה מיד ועמדה על רגליה. צוות רפואי שהיה במקום לרגל החגיגות בדק אותה והיא לא נזקקה לטיפול רפואי.

 

השוטר סיפר כי כלל לא ידע שהתרגיל נקרא היימליך וכי מעולם לא ביצע אותו בפועל, אלא רק צפה בו בסרטוני הדרכה. "התחושה היא עילאית", אמר. "זה ממש היה נס פורים. אפשר להגיד שהתחפשתי לרופא", הוסיף בחיוך.

 

הילדה ואימה עזבו את המקום זמן קצר לאחר האירוע, ורס"ר דיב לא הספיק לרשום את פרטיהן. כעת הוא מעוניין שייצרו עמו קשר, בתחנת המשטרה בצפת, על מנת לדרוש בשלומן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים