שתף קטע נבחר

שלחה למאהב צילומי תועבה של בתה בת ה-8

בת 44 מת"א מואשמת שצילמה 96 תמונות וסרטון לבקשת עבריין מין שעמו קיימה מערכת יחסים. האישום מייחס להם עבירות מרובות של שימוש בקטין

 

אילוס אישה אזיקים (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

תושבת תל אביב בת 44 מואשמת שצילמה חומרי תועבה של בתה בת ה-8 ושלחה סרטון ועשרות תמונות לעבריין מין חוזר בן 63 שעמו קיימה מערכת יחסים.

 

על פי כתב האישום שהגישה היום (ה') פרקליטות מחוז תל אביב, הצילומים בוצעו במשך כמה חודשים לבקשתו, בעידודו ובהתאם להנחיותיו. האם והמאהב מואשמים בעבירות מרובות של שימוש בגוף קטין לעשיית פרסום תועבה. הגבר מואשם גם באחזקת פרסום תועבה של קטין, מעשה מגונה ושלוש עבירות של הפרת צו פיקוח.

 

הנאשם הורשע בעבר בביצוע עבירות מין כלפי קטינים ומצוי כיום תחת צו פיקוח. על פי האישום שהגיש עו"ד בן צור, על רקע יחסים שקיימו השניים שלחה הנאשמת כ-96 תמונות וסרטון, שאותם שמר הנאשם בתיקיות ייעודיות בשני מכשירים ניידים.

 

עוד נטען בכתב האישום כי ב-27 בינואר השנה הגיע הנאשם לביתה של האישה ונישק את הבת בעת ששהה עמה ביחידות בחדרה. כמו כן, במשך כחודשיים הוא התכתב עם בנה הקטין של האישה, בניגוד לתנאי צו הפיקוח בעניינו.

 

בבקשת המעצר של הנאשם נכתב: "המשיב הינו עבריין מין רצידיביסט (חוזר), אשר הורשע ... במספר עבירות של מעשה מגונה בקטין ומספר עבירות של הטרדה מינית, ובעברו אף הרשעה נוספת בביצוע מעשה מגונה בפומבי, לצד עבירות סמים, רכוש ואלימות. כמו כן מצוי המשיב תחת צו פיקוח לעברייני מין... המסוכנות המינית הנשקפת מהמשיב כלפי הציבור, וציבור הקטינים בפרט, הינה מובהקת... ישנו יסוד סביר לחשש ששחרורו או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט באופן של השפעה על עדים או פגיעה בראיות בדרך אחרת".

 

בבקשת המעצר של האישה כתב עו"ד צור כי "המשיבה העדיפה לשמר את הקשר הזוגי ומערכת היחסים האינטימית שקיימה עם ג.ג. גם במחיר של פגיעה חמורה בבתה הקטינה, באופן אשר מלמד באופן מובהק על מסוכנותה... ישנו יסוד סביר לחשש ששחרור של המשיבה או אי מעצרה יביא לשיבוש הליכי משפט".

 

עו"ד אבישג כהן, המייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם, אמרה בתגובה: "מדובר באם לילדים עם צרכים מיוחדים שחיה בתנאים קשים ביותר. לטענתה, היא נפלה קורבן לניצול קשה על ידי עבריין מין מורשע. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים